Miksihän ystäväni tykkää huonoa jos kehun miestäni?
ei sani suoraan mutta vastakommenteista huomaan. Oli puhetta että menemme
huommenna syömään, satuin mainitsemaan että mies osti minulle lahjaksi
kultasormuksen ja olen tosi onnellinen hänen kanssaan, niin hän sitten laittoi
tekstarin perääni että haluaa perua treffit koska hänellä ei ole tarpeeksi rahaa (mitä en usko). Hänellä on paljon ystäviä, joten siitä ei ole kyse että hän olisi miehelleni mustis tms.
Mutta hän reagoi aina näin jos kehun miestäni.
Kommentit (11)
kaivaa aina jotain joka viittaisi että mieheni on paska tms. Minusta hän on itse hiukka naivi ja ennakkoluuloinen.
ap.
...muttei uskalla kertoa sinulle suoraan? Eikä pysty kanssasi treffaamaan koska häntä inhottaa kuulla sinun hehkutustasi jos hän tietää että miehen puolelta asia on hyvin hyvin erilainen.
Näitäkin käy että vaimo kuulee asioista viimeisenä.
jaksaisi kuunnella ihmistä, joka koko ajan hehkuttaisi mieheltään saamiaan lahjoja ja todistelisi onnellisuuttaan. Ja ei, en ole kateellinen, koska olen itse elänyt onnellisessa parisuhteessa jo kohta kaksikymmentä vuotta.
ja hän on todella hyvä mies! todella oikea aarre, mutta hän ei vain halua uskoa sitä. Mieheni on prasta mitä minulle on tapahunut. Enkä minä sillä kehu, en todellakaan. Mutta ei kai minun haukkua häntä tarvitse vain siksi että ystäväni haluaa kuulla sellaista?
ap.
...
Näitäkin käy että vaimo kuulee asioista viimeisenä.
'
Ystäväsi tietää faktana ettei miehesi ole niin ihana kuin luulet mutta ei uskalla sitä sinulle kertoa. Siksi ei pysty kuuntelemaan naama pokkana kun hehkutat miestä.
mieheni on venäläinen ja hänellä on voimakas käsitys millaisia he ovat, koska hänen sotaveteraani isoisä on heistä kertonut.
ap.
Sinulla on jotain mitä hän haluaisi - Onnellinen parisuhde.
tietäisi (mieheni on uskovainen eikä käytä esim. alkoholia juuri ollenkaan) niin kyllä hän sen auliisti kertoisi, olen siitä sata varma.
ap.
on hyvin vaikea sietää jos on kateellinen. Aika säälittävää.
...
Näitäkin käy että vaimo kuulee asioista viimeisenä.'
Ystäväsi tietää faktana ettei miehesi ole niin ihana kuin luulet mutta ei uskalla sitä sinulle kertoa. Siksi ei pysty kuuntelemaan naama pokkana kun hehkutat miestä.
miestäni vain sen vuoksi että hän ei ole suomalainen ja hänellä on ennakkoluuloja.
Hän ei voi kertakaikkiaan hyväksyä sitä että minulla on asiat ihan hyvin hänen kanssaan.
Ystävälläni on miesystävä mutta heillä on jotain pieniä ongelmia suhteessaan.
ap.
tai
se on kateellinen
tai
sinä "leveilet/kehuskelet" liikaa....
onhan näitä vaihtoehtoja vaikka kuinka