Mitä ajattelisit meistä jos olisit naapurimme??
olemme vuokralla asuva (vuokrakerrostalo) äiti,isä ja 6v poika.
Normaaliarkena olemme hiljaisia asukkeja,meiltä kuuluu vain pesukoneen ääni ja kuivausrummun. Joskus tietysti poika saattaa huutaa tai jotain pientä,mutta aikaslailla hiljaista.
Viikonloppuisin meillä riidellään (varsinkin nyt kun olen raskaana ja pinna kireellä...). Mies on kamalan laiska ja sen saa liikkeelle vain huudolla (myöntää tämän itsekkin). Poika ja isä riitelevät myös vkl jonkunverran,syynä lähinnä eriävät luonteet...
Viikonloppuisin voit myös nähdä meille kannettavan pikaruokaa mielinmäärin ja samoin limsaa..
Kommentit (11)
Välttämättä tuo ei silti kuulu naapuriin asti.
Mutta jos kuuluu, niin kannattaa suuttuessaankin ehkä miettiä hiukan sanavalintojaan. "Saatanan paskaperse, ylös sieltä sohvasta tai saat nyrkistä" on hiukkasen ikävämpää kuultavaa kuin "Mikset voi nyt alkaa sitä imurointia, kun kerta lupasit?"
Mulla on oma elämäkin ja omat pikaruoat aina välillä.
Tappelusta en tiedä. Riippuu, että kuinka kovaa huudetaan ja kellonajastakin. Jos keskellä yöllä huudatte, niin voisin jotain ajatellakin, Päivällä saattaisi hukkua television ääniin, enkä varmaan näkisi asiaa samassa valossa, kun sinä, että TAAS.
silloin meillä pääsääntöisesti nukutaan... ja ei nyt mitään väkivaltaista karjuntaa,ei heitellä mitään tmv... Lähinnä mä kiljun ja mies karjahtelee satunnaisesti vastaan... Mun ääni täältä lähinnä varmaan kuuluu... ja poika kiljuu enemmän vkl.
Luulen,että meidän huudot kuuluu naapureihin kyllä koska vaikka yläkerrasta ei meille koskaan mitään kuulu (mahtavat olla hiljaista porukkaa...) niin alakerran lasten mekastus (3 kpl) kuuluu selkeästi ja kirkkaasti aamu 6 -> klo 20 asti... Mutta mua ei haittaa lastenäänet,vaikka aikapaljon itkevät ja tappelevat (lapset keskenään siis)
myönnän että mun yleisimpiä karjauhduksia on justkin "helvetin idiootti,etkö nyt vieläKÄÄN oo viitsinyt irrottaa sitä persettä siitä penkistä" tmv (kyse yleensä tietokonetuolista...)
ap
myönnän että mun yleisimpiä karjauhduksia on justkin "helvetin idiootti,etkö nyt vieläKÄÄN oo viitsinyt irrottaa sitä persettä siitä penkistä" tmv (kyse yleensä tietokonetuolista...)
ap
No, kandee tosiaan opetella, koska ei tuo ole lapsellekaan kamalan jalostavaa kuunneltavaa, vai mitä?
mutta onneksi mulla on fiksu poika joka ei oo eläessään rumaa sanaa suustaan päästänyt ja sanoo mullekkin usein ettei noin sais sanoa..
ap *noloa kyllä*
Minulla on paha tapa silloin tällöin kirota pärskättää ja meilläkin 8-vuotias toruu silloin minua.
mutta onneksi mulla on fiksu poika joka ei oo eläessään rumaa sanaa suustaan päästänyt ja sanoo mullekkin usein ettei noin sais sanoa..
ap *noloa kyllä*
kenellä oikeasti on kuivausrumpu 2000-luvulla?
Ei ole kunnolla tilaa kuivata perinteisesti.
kenellä oikeasti on kuivausrumpu 2000-luvulla?
Plus että se lisäisi jo entuudestaan kostean kylppärin ilmankosteutta, mikä ei välttämättä ole hyväksi sekään.
Mutta olet siinä toki oikeassa, että energiaa se syö.
Eipä käy kateeksi! Vaihda laiska paska parempaan kunnolliseen mieheen tai menkää edes terapiaan. Miksi elää noin, saako siitä iloa kukaan? Sääliksi käy teidän lapsiakin jos ympäristö on mätä. Jos et välitä itsestäsi, välittäisit edes lapsistasi.
Jos siis kuuluu usein huutamista. Ruokanne ei minua kiinnostaisi, ja huuto häiritsee vaan jos on väkivaltaisen kuuloista (meillä esim. entinen naapuri tappeli eukkonsa kanssa ja heitteli pulloja seiniin ja välillä joku huusio siellä poliisia) tai tulee hiljaisuusajalla (satunnaiset kekkerit ei haittaa, mutta joka viikonloppuiset tai monta päivää putkeen kyllä).