Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaassa käärmeitä???

Vierailija
20.11.2008 |

Kertokaa nyt rehellisesti te, jotka olette Thaimaassa paljon matkailleet, että kuinka todennäköistä on, että hotellialueella törmää johonkin käärmeeseen?? Siis myrkkykäärmeeseen, ei mihinkään vaarattomaan luikertelijaan. Mä alan olemaan ihan paniikissa, kun olen todella käärmekammoinen, ja nyt sit olen kuullut juttuja, että hotellialueillakin voi olla jotain kobria??!! Siis ei kai?? Me ollaan menossa 5 tähden hotelliin, kai niissä edes pidetään huoli, ettei käärmeitä pääse siellä altailla ym luikertelemaan?? Uskaltaako edes parvekkeen ovea pitää auki? Pitäiskö sittenkin vaihtaa vielä kohdetta... ??

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myrkyllisiä öttiäisiä siellä ei ole, eikä käärmeitä, huh.... :D ap

Vierailija
42/44 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuulemma ihana. Kivaa matkaa!

p.s. Haluatko kuulla, millaisia öttiäisiä siellä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONHAN TUOLLA THAIMAASSA KAIKENLAISTA TAUTIA JA ÖTÖKKÄÄ.jOULUKUUSSA SILLÄ OLLESSANI HOTELLIN VIERESSÄ PISTI KÄÄRME VANHEMPAA ROUVAA.OHJEENA YLEENSÄKIN ETTÄ JOS JOTAIN KÄY,VOI MYÖS OSUA SNORKLATESSA KALAAN JOTKA OVAT MYÖS MYRKYLLISIÄ.HETI LÄÄKÄRIIN.PHUKETIN ALUEELLA ON OSAAVAT LÄÄKÄRIT JA SAIRAALAT,JA TIETINKIN VAKUUTUS TÄRKEÄ.OLEN OLLUT 7 KERTAA TAHAIMAASSA ERI KOHTEISSA JA KOSKAAN EI OLE MITÄÄN KÄYNYT.RUOKAMYRKYTYS JA AUTONALLE JÄÄMINEN ON KYLLÄ TOD.NÄK KUN KÄÄRMEEN SUUHUN JOUTUMINEN...JOTEN ROHKEASTI VAAN SINNE!

se on kuulemma ihana. Kivaa matkaa!

p.s. Haluatko kuulla, millaisia öttiäisiä siellä on?

Vierailija
44/44 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt käärmeitä vain pohjoisessa. Enemmänkin käärmeennahkoja tiellä kuin itse eläviä käärmeitä. Ehkä viihtyvät paremmin vähemmän asutuilla-alueilla kuin pakettimatka-paratiiseissa. Ja itse en juurikaan tunne käärmelajeja, mutta Thaimaassa on noin 50 myrkyllistä, joten pureman sattuessa suosittelen hakeutumaan hoitoon, mielummi kuin ihmettelemään asiaa tällä sivustolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan