Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsit pinoon!

Vierailija
30.09.2008 |

Mä aloitan:

Naispuolinen aivosolu oli eksynyt miehen päähän. Hän ihmetteli kovasti tyhjää ja pimeää paikkaa, ja vaisusti kysäisi: "Onko täällä ketään?" Ei vastausta. Aivosolu korotti vähän ääntänsä ja kysyi: "On kai täällä sentään joku?" Ei vastausta. Aivosolua alkoi jo hieman pelottamaan yksinäisyys. Hän keräsi kaiken rohkeutensa, selvitti kurkkuaan ja huusi minkä jaksoi: "JOS TÄÄLLÄ ON JOKU, NIIN OLISI KOHTELIASTA EDES ILMOTTAUTUA?" Hetken päästä kuului hyvin ohut ääni jostain kaukaisuudesta: " On meitä täällä vaikka kuinka paljon, mutta olemme kaikki täällä alhaalla."

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen voi saada itsensä näyttämään nuoremmalta? -Lyöttäytymällä itseään vanhempien naisten seuraan.

Vierailija
2/3 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme hiirtä meni baariin juomaan uhoviinaa. Hiirulaiset siinä sitten kilpailemaan kuka

on kovin hiiri. Ensimmäinen siimahäntä otti paukun ja tokaisi: "Olen niin hurja, että

juoksen täysiä hiirenloukkuun ja kun se salpa räpsähtää alas, teen sillä 30

penkkipunnerrusta!"

Toinen hiiri ei ollut moksiskaan vaan kumosi oman drinkkinsä ja uhosi: "Minä poika se

syön rotanmyrkkyä aamupalaksi. Repikää siitä!"

Kolmas hiiri oli siinä hieman hymyillyt kuunnellessaan nuorempien uhoa. Se tempaisi

paukkunsa naamaan ja alkoi tehdä lähtöä. Muut siinä sitten ihmettelemään, että mihinkäs

kaveri luulee menevänsä.

Hiiri vastasi: "Jaaha, pitäkää te vaan hauskaa pojat. Mä lähden nyt himaan panemaan mun

kissaa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri ei ole kovin kirkas, mutta se on halpaa ja levittyy hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme