Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kanssa ulkomaille reissuun vai ei

07.02.2008 |

Kovasti pähkäilyttää ensi kesän loma ja toiveissa siintävä ulkomaanmatka. Lapsemme on lomamme aikaan 2 v 4 kk ja kohteena olisi Kreikka, tarkempaa matkakohdetta sieltä ei ole vielä varattu. Tämä riippuukin pitkälti siitä lähteekö lapsi reissuun vai ei. Isovanhemmat ovat lupautuneet lasta hoitamaan, jos reissuun kaksistaan miehen kanssa lähtisimme, mutta itseäni asia vielä mietityttää.

Olen miettinyt reissua lapsen kannalta, viihtyykö hän reissussa (kyseessä siis vilkas poika) ja miten koko reissu hoituu tuollaisen " ei vielä niin kauheasti järkeä päässä" ikäisen kanssa?

Ja sitten toisaalta, kauheasti houkuttaisi lähteä kahdestaan, kun kerrankin mahdollisuus on, mutta ikävöikö poika meitä kauheasti ja toisaalta nauttiiko itse reissusta, kun itse ikävöi lasta?

Kertokaahan kokemuksia, miten olette reissunne järjestäneet?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan lapset ole vanhempiaan unohtaneet viikon aikana! Esim. viime kesänä tehtiin miehen kanssa oma " honeymoon" viikon etelänloma. Lapset oli silloin 8,5v ja 1,5v ja hoidossa mummon ja papan luona. Koko viikko oli memmyt lapsilla hyvin, totta kai äidistä ja isästä puhuivat joka päivä, mutta niin puhuivat kotiin palattuaan mummosta ja papastakin! Eli tuo viikko varmasti lähensi etenkin pienimmän lapsen ja isovanhempien välejä, kun muutoin käydään harvemmin ja lyhyempiä aikoja kyläilemässä mummolassa. Enemmän me vanhemmat varmasti ikävöitiin lapsia, kuin toisinpäin!

Mutta ensi kesänä lähdemme koko kööri myös Kreikkaan:) Mukaan lähtee siis meidän perheen lisäksi isovanhemmat, joten saamme ainakin yhden illan " omaa aikaa" miehen kanssa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla