Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

>>>Syyssissien loppuviikko 6<<<

07.02.2008 |

Huomentapäivää!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi tuli paukkuen, niin kova sota oli, etta talo oikeasti tarisi! Meilla tippui kello seinalta (on kaksi vierekkain, yhdessa suomen aika ja tama sitten hajosi...), ihme etta pojat nukkuivat kun tukit??? Itse ei saanut paljon nukuttua, mutta tuttu tama minulle:( Aamulla oli sitten roskan maara tajutton, ihan kun puaninen matto olis kattanut maan. Ihmiset muuten seisoo ihan veiressa raketeilla, pikkulapset sytytta (jopa telkkarissa tammoinen mainoskin missa 5v tytto sytytta raketin)... Paukkuu niita vielakin, mutta ei enaa niin paljon. Ihmisia pyorii riisiviinan laatikkoilla pihaoissa, miten kylla pystyvat juomaan tata p*****a?

Tsemppia laihduttajille, kylla ma kohta liittyyn joukkoon jos tama pahkinoiden ja suklan syonti jatkuu. Imetys loppui ja pitasi kai vahaisen katsoa mita suuhuun menee. Mutta kun kotona olen, koko ajan pitais mutsutella jotain... Liikunta yleensa vaan lisaa painoa minulla (ja ruokahalua), mutta lihakset kasvaa ja kiinteyty, siina se.

Haikarapolska on hauska, kylla nauroin sun kommentille! Minulla myos kasi kipeana, kai se nostelu syyna. Taalla kun joutuu ulkona kanniskelemaan molempia lapsia.

Ukko on nytte ihana tapaus (koputtan puuta), syo, katselee telkkaria ja nukkuu. Liikkumisen kanssa ei kiiretta, makaa vaan. (Esikoinen aloitti 4,5kk ikaisena ryomimisen, muistan etta olipa homma kun oli koko ajan koiran juomakupin , johtojen yms kimpussa). Yot ilma syottoja, illalla 21oo tankkaa ja sitten vasta 0800 aamulla syo. Tuttia saa laitta yolla, muuten ok. Laitoin pojat samaan huoneseen, jospa tottuisivat. Kotona Suomessa sitten helpompaa. Ehka esikoinen heraa vahemman (turha toivo???)

Jos olis taalla, niin antaisin kaupan purkkiruokaa. Taalla on purkeissa herneita, kanapasteija ja joku lihapasteija???? 8-24kk ikaiselle, mutta niin hienoksi muusattu??? Maku on kamala, herneita ei halua antaa. Joten teen itse. Eile tein kanarisoton, valkosipulia ja currya mausteeksi. Kyllapa poika soi. Pakastin loput, on sitten mita otta. Tyolasta tama homma on, mutta mikas teet.

Meilla viela lunta riitta, sahkot sentaan on pysynyt (kop. puuta). Jos tama lumi nytte sulaa, niin onpa tulvat, taas ongelma.

kewa ja ukko 20.09

Vierailija
2/28 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonjan yöt on nykyään aikas levottomia ja maitoakin syö vielä edelleen 2-3 kertaa yössä. Aika vähän olen soseita antanut vielä päivisin, mutta tänä aamuna päätin, että nyt meillä aletaan oikein kunnolla SYÖMÄÄN. Joku aattelee varmasti, että maito on vauvoille tärkeintä ruokaa, mutta meillä sitä maitoa menee päivässä litra ja joskus ylikin...siksi alan antamaan ruokaa enemmän.

Noista puuroista kyselisin teiltä, jotka olette sitä jo antaneet. Oletteko antaneet niitä tutteli tai nestle puuroja vai mitä? Noissahan on suolaa noissa tavallisissa hiutaleissa...tulis vaan halvemmaksi kun vois ostaa isomman paketin, josta saa monta annosta!

No nyt pikkuneiti komentaa. Me lähdetään ulkounille...

Mukavaa viikonloppua kaikille.

Risella ja sonja pian 5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys myös meiltä. Aika kuluu hurjan nopeasti. Taas on lauantai.. Pari viikkoa talvilomaan, etelässä taitaa talviloma olla jo viikon päästä?

Oon kans miettinyt noita kiinteitä.. Meillä mennään vielä pelkällä maidolla ja poika on kasvanut tosi hyvin. Mutta toisaalta, maitoa kuluu reilusti yli litran päivässä ja lisäksi mun tekis mieli alotella maistiaisilla.. Mutta mutta.. Kunpa joku, (terkka) , olis käskenyt alottaan kiinteät! Ü ü

Puhetta oli painonpudotuksesta. Itse oon vahvasti sitä mieltä että liikunta on siinä kaiken a ja o. Aineenvaihduntaa vilkastuttamaan sekä myös juuri tuohon kiinteytymiseen. Totta kai oikeanlainen ruoka, keventäminen, on tärkeää, ilman sitä paino ei laske. Mutta ainakin itselläni tuo paino, lukema vaa' assa ei merkitse niin paljon kun se että on kiinteytynyt ja senttejä on lähtenyt ja mahtuu vanhoihin farkkuihin. Onhan se joskus jopa niin että kun ' läskit' kiinteytyy lihakseksi, paino nousee. Itse olen sellaisesta painon noususta enemmän kuin tyytyväinen. Tulipa tekstiä, arka aihe siis. Ü toivottavasti kaikki ymmärtävät kirjotukseni ytimen, ei mitään pahaa tarkoitusta!

No mutta, vuodatuksen myötä muut asiat päästä tyhjeni joten palaillaan! Ü

Fiia ja poika 4kk ja 1pvä

Vierailija
4/28 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tulin vilkuttamaan kaikille syyssisseille, päätin jättää kirjoittelun tällä erää tähän, lukuisista syistä johtuen. Netti takkuaa, lisäksi on muutto edessä, vapaa-aika kortilla ja huono omatunto jos ei ehdi koneelle. Ehkä jatkan joskus paremmalla ajalla kirjoittelua.

Oikein mukavaa kevään odotusta!

Vierailija
5/28 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risella mietti noita kiinteitä ja puurojuttuja. Ei tavallisissa hiutaleissa ole suolaa. Aloin epäillä ja tarkistin vielä hiutalepurkista. Surauta vaan hiutaleet sauvasekoittimella ja keitä makoisa puuro. minä ole aloitellut yleensä riisihiutaleilla, sekoitellut puuron sekaan hedelmäsosetta.

Monella oli haikeus vauvan kasvamisesta. Mulla ei! Johtuu ihan vaan tuosta neidin haasteellisesta nukkumisesta. On sen verran työlästä tämän neidin hoito, että odottelen jotenkin vaan, että kasvais.

Meillä kasvissoseet maistuu, tänään annoin ja 2/3 purkillista (bataatti, kesäkurpitsaa). iltapäivällä sitten hedelmäsosetta puoli purkillista. Päärynä maistui hyvin, vaikka mustikka-vadelma ei uponnutkaan.

Oliviahan oli oppinut hienosti pullojutskat. Minä olen yrittänyt pulloa myös muutaman kerran viime päivinä, mutta maissivelli ei ainakaan pullosta uponnut. Ehkä minäkin kokeilen tuota leijonamamin mainostamaa nokkaa (tarkoittanet sitä vihreää) Aventin pulloon.

Mutta nyt on pää tyhjä, ei siis ihmeitä täällä taaskaan... Ulkona kovin sumuista ja kosteaa ja lämmintä +4. Talven ihmeitä odotellaan... =)

apinaemo ja oona nyt virallisesti 5 kk

Vierailija
6/28 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä hiljaisuuden ihanuutta. Mies on laittamassa autoa mummulassa ja neitikin on siellä, kun on kerran lauantai. Nti on aina lauantaisin mummulassa koko päivän, kun viikolla ei voi olla. Eetu nukkuu pihalla jo kolmatta tuntia. Vain pesukoneen ääni kuuluu...

Painon pudotuksesta ollut jotain. Itse nyt kyllä tällä kertaa lukeudun siihen porukkaan, että en viitsi siitä murehtia. On tässä meikäläisellä ihan tarpeeksi jo muutenkin saati, että alkaisin vielä laihduttaa. Liikkumaan en ehdi millään, mutta tota kuntopyörää tuossa nurkassa sitten aina välillä sotken... Toki hattua nostan kaikille jotka laihduttavat... Ylipainoa mulla on pituuteen nähden reilu 10kg, mutta niin kauan kuin itse kannan, niin muita ei pitäisi vaivata ;D

Meillä ei onneksi vieläkään ole mitään tietoa näistä nykyisin liikkuvista viruksista, onneksi. Pitää vain koputtaa puuta.

Mutta ei mulla mitään isompaa asiaa ollut, hengissä siis ollaan. En vain ole ehtinyt kirjottaan, enkä kyllä pahemmin ole ehtinyt lukemaankaan.

Mukavaa viikonlopun jatkoa...

Vierailija
7/28 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa tosiaan, että aivot on vähän narikassa kun oon aatellut koko ajan, etten voi antaa sonjalle puuroa kun hiutaleissa on suolaa. Anteeksi tyhmyyteni. heh! :) On se hyvä kun täällä aattelee jotain asiaa mielessään niin aina on joku viisaampi joka osaa neuvoa!

Poistun paikalta vähin äänin lauantai-iltapäivää viettämään.

Vierailija
8/28 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mässyn mässyn. Tänä päivänä olen ahtanu itteeni pullaa, kakkua, pizzaa, suklaata.... No eiköhän se sallita kun ikääkin tuli tänän vuosi lisää eli 27 ja lisäks huomena aloitan pisteet. Viiminen herkuttelu päivä hetkeen. Seuraavan kerran syön sit hyvin kun mies tulee kotiin.

Kävin tänään kattomassa parhaan ystäväni reilun viikon ikäistä vauvaa ja voi kiesus kun oli pieni!!! ´Tuntuu omituiselta et Vesli on oll jopa pienempi syntyessä. Tämä poika oli nimittäin sentin pitempi ja painoa oli noin 350g enemmän.

Niin ja alkoi masentaa kun kattelin kaveriani joka oli yhtä laiha kuin ennen raskautta... Painoa kuulemma vielä 5 kiloa lähtöön, mut ei kyllä huomannu. Ite kun on tällanen ryhävalas, jonka pitäs saaha ainakin se 10 kg pois. 18 kg enemmän on kuin noin 5 vuotta sitten, mutta niihin lukemiin eli 52 kg en edes haaveile pääseväni. Olen onnellinen jos saan painoni 60 ja tosi onnellinen jos se ois joskus sen 57-58 kg.

Mutta en mä alkanu kaipaamaan niitä ekoja kuukausia. Nyt mun mielestä on paljon ihanempaa kun Vesli oppii koko ajan uutta ja illan itkusessiot on ohi ja tilalla on aurinkoinen poika. Vielä kun alettas nukkumaan täysiä öitä tai edes niin et kerran vain syötäs niin kyllä ois juhlaa.

Oli puhetta siitä et kun en saa tuttipullolla syötettyä, niin kahenlaisia erilaisia tuttipulloja olen kokeillu. Siis erilaisia imuosia. Kelpuuttaa silloin kun haluaa. Ekat 3 kk poika söi pulloa aina kun tarjos, mut sitten jostain syystä ei enää huolinu. Ymmärtäisin jos ei olisi koskaan huolinu, mut kun ennen huoli ja nyt vain silloin kun on sillä tuulella. Välillä saan syötettyä jopa sen 120 ml kerralla.

Kokeilin tänään ekaa kertaa parsakaalia ja hyvin uppos. Ei yhtään edes irvistelty. Seuraavaks ajattelin kokeilla sit kukkakaalia ja noin viikon kuluttua alan antaan niitä puuroja.

Nyt mentävä!!!

Vierailija
9/28 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo nyt muutamaan päivää mitään kirjoitellut kun ei oo ollu mitään asiaa.

Kiitos kaikille matkatoivotuksista=)Nyt alkaa olemaan kieltämättä " hieman" matkakuumetta kun lähtö on jo tosi lähellä.Vaatteet on jo silitetty,lääkkeet ym kaikki valmiina.

Tosi hyvä että Olivia-neiti huoli tuttipullon,helpottaa elämää kummasti=)

Puurosta oli puhetta.Meidän " Aatuli" on saanut Nallen neljänviljan puuroa jo tovin ja sitä maustan sitten banaanilla,omenalla tai tänään ostin säilyke persikoita joita Billy-sekoittimella soseutin ja päätin että näin teen jatkossakin tulee paljon halvemmaksi ja tosi hyvänmakuista.

Nyt on tytöillä joku hätä..palailen myöhemmin.

Vierailija
10/28 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä on niin jäässä ettei keksi oikein mitään jutunjuurta.

Ehkä parempi palailla asiaan vaikka huomenna.

Ainiin Aadalla oli 5kk neuvola ja neidin mitat:

paino:7880g

pituus:66,5cm

päänympärys:42

Nuhassa tyttö on vielä jonkin verran,mutta huomattavasti parempaan suuntaan.

Mutta nyt toivotan lauantai illan jatkoja kaikille ja Avaliinalle vilkutukset,palailehan taas kun kerkiät:)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1576487.jpg

Aada 0609

Vierailija
11/28 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typykkä: olitko teidän paikallisessa talviriehassa? Oletko kierrellyt vielä kirppareita, vaik joko olet enemmän myymässä, kun muutatte? Itse haaveilen Akseli-keikasta...

Meilläkin vietettiin talviriehaa, vaikka lunta ei olekaan. Ihan kivasti onnistui ja porukkaa oli liikkeellä. Heppa ja koiria oli ja vähän lumettoman kelin ohjelmaa. Jotain tässä on pakko keksiä, kun on niin harmaata.

Hiihtoloma lähestyy, joo! Ei ole kai lunta luvassa, mutta jotain pitäis silloinkin keksiä, kotosalla kun ollaan. Vinkkejä otetaan vastaan.

No, nyt on pää ihan tyhjä! Voikaa hyvin ja tulkaapa ilmoittautumaan. ja Avalinalle vilkutus! Tule takas kun taas ehdit ja jaksat!

apinaemo ja oona 0709

Vierailija
12/28 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta ei sitten Sissit ole olleet liikkeellä laisinkaan, kun toiselle sivulle oltiin jo tiputtu...No, raapustelen muutaman rivin, niin pysytään " Huipulla" :).

Mies palasikin jo eilen illalla yllättäen työreissulta. Kovin oli väsynyt, töitä oltiin paiskittu aamusta iltaan ilman ruokataukoja. Illalla sitten keskusteltiin siitä, että nelikymppiselle tuollainen on kyllä aika rankkaa ja työn takia ei kannattaisi omaa terveyttään uhrata. Kolotuksista oli muutenkin puhetta, mulla on ollut jo pari viikkoa vasen käsi ja ranne kipeänä. Ilmeisesti jotenkin nostelen väärällä tekniikalla koppaa ja turvaistuinta, kun neiti siinä. Kuten Piiukin joku aika mainitsi painaa nuo lapsen kanssa jo aika paljon. No, jos ei nelikymppisellä mihinkään paikkaan satu, niin silloin täytyy olla kuollut :). Siinä teille haikarapolskaismiä :).

Tytöt olivat iloisia iskän paluusta (kuten tietysti myös minä). Olivia katseli ensin hämmästyneenä ja tutkivasti, kunnes päästi ihanan, riemuisan kikatuksen. Väsynyt, mutta onnellinen isi sitten teki tytön iltatoimet, pesut ja sai ilman mitään ongelmia syömään 120ml maitoa pullosta! Ensimmäinen kerta, kun pullo kelpasi ilman minkäänlaista vastaväitettä ja viime kerrasta oli kulunut jo lähes viikko. Olen erittäin toiveikas, että homma jatkuu ja pääsen toukokuun alussa Tallinnaan kaveriporukassa :). Matka jo varattu ja maksettu...

Nyt ranne temppuilee sen verran, että pystyn kirjoittamaan vaan yhdellä kädellä ja tämä sen verran hidasta, että lopetan stoorini tähän.

Rakkausvauvalle ja perheelleen toivotan minäkin jo nyt Ihanaa Egyptin matkaa!

Haikarapolska ja Olivia

Vierailija
13/28 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista tuntuu tänään olevan.. Missähän kaikki luuraa?

Osassa perheitä sairastellaan edelleen, paranemisia. Meillä tuntuu tällä erää pöpöt kaikkoavan.. kop, kop, koputan puuta!

Haikarapolska saanut kätensä kipeäksi. Kyllä tosiaan nämä meidän vauvat alkaa sen verran painamaan, että itse välttelen tosissaan istuimessa kantelua. Viimeksi sain kipeytyneen niskan siitä. Olen siis uskollisesti kaivanut matkarattaat ja siirtänyt pikku miehen siihen autosta poistuttaessa.

Hmm.. Mulla ei ihan oikeasti taida olla mitään asiaa, joten poistun takavasemmalle..

Mukavaa viikonloppua!!

Vierailija
14/28 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sissit jo viikonlopun vietossa.

Itse höyrähdin ihan alennusmyynneissä. Haíkarapolskan vinkistä (kiitos!) käväisin tuossa lähistön kauppakeskuksessa ja siellä olikin yllättävän hyviä tarjouksia. Reiman talvipuvut oli -60% alennuksella ja niinpä ostin jo ensi talveksi meidän neidille talvipuvut (hintaa reima tec puvulle jäi alle 40 euroa). Mukaan jäi sitten myös bodeja ja sukkiksia kun ei ollut kuin muutaman euron kappale ja esikoisellekin takki ja housut.

Mukava, että Piiulla jo ollaan tervehtymässä. Saa tosiaan jo hieman varoa noita nostelemisia ym, kun alkaa sisseille tulla painoa lisää, itsellä ollut selkä aamuisin tosi jumissa, mutta johtuu varmaankin siitä, että vatsalihakset on niin olemattomat että selkä joutuu hieman koville. Mutta ei siis mitään isompaa *koputtaa puuta* Toivottavasti Haikarapolskankin käsi pikkuhiljaa paranisi.

Meillä mies lähdössä viikonloppuna kavereiden kanssa mökkeilemään ja me saamme siskoni tänne seuraksemme. Hän on niin lapsirakas, että tiedän, että esikoinen on tosi mielissään.

Mukavaa viikonloppua kaikille syyssisseille ja mammoille,

Unikko ja neiti 2909

Vierailija
15/28 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin toiselle sivulle tiputaan. Vauveli nukkuu ulkona ja isompi rupesi katsomaan pupu pitkäkorvaa, mieskin kohta jo kotiutuu töistä ja päästään viikonlopun viettoon.

Pojun kanssa käytiin tänään 5kk neuvolassa, ikää melkein 5kk ja 2 viikkoa päälle ja komeat oli taas mitat: tasan 9 kiloa ja 71 senttiä. Rokotuskin saatiin ja pienen inahduksen poju vain päästi, uni on maistunut sen jälkeen loistavasti, joten toivottavasti ei taaskaan mitään seurauksia siitä tule.

Painonpudotuksesta: itse olen nyt alkuvuonna saanut n. 4 kiloa pois ja kuten muutkin on todenneet, kevennetyllä ruokavaliolla pääasiassa. Liikuntaakin olen toki lisännyt, jotta paikat, etenkin vatsanseutu kiinteytyisi, mutta uskon myös, että ruokavalio on avain tuohon kilojen karistamiseen. Ihanaa kun nyt jo mahtuu housut, joita käytin ennen raskautta, kilon verran meinaan vielä tiputtaa ja sitten on vaan pakko pystyä ylläpitämään paino. Ja masussa ja takapuolessa on edelleen kiinteyttämisen varaa. Liikunta on itselleni ennen kaikkea terapiaa ja mieli pysyy paljon virkeämpänä kun jumppaan ja lenkille pääsee muutaman kerran viikossa, sen kanssa ei siis tee tiukkaakaan, mutta nuo herkut on mun kompastuskivi. Ja jotenkin tuntuu vielä vaikeammalta kun päivät pitkät on täällä kotona ja koko ajan tekisi mieli jotain olla mutustamassa. Mieskin sanoi, että tosi vahva olen kyllä ollut kun olen pystynyt houkutuksista kieltäytymään, hän ei mukamas pystyisi jos kotona olisi. Nyt ollaan molemmat pidetty kyllä samaa tiukkaa linjaa arkena, viikonloppuisin sitten vähän herkuteltukin. Hyvä ruoka ja herkut on meille kuitenkin sen verran suuri nautinto, että ihan nollalinjalle ei haluta ryhtyä, pitäähän elämästä nauttiakin!! Eli muuta kuin tsemppiä kaikille kilojen kanssa kamppaileville!!

Nyt tais mies jo kurvata pihaan, itkuhälyttimestä kuuluu auton hurinaa, joten lopettelenpa tähän, ihanaa viikonloppua kaikille!!

Vierailija
16/28 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudunpa minakin. Hienoja mittoja teilla! Minakin tunnistan jo tuon haikeuden siita, miten nopeasti tama vauva-aika menee! Joka paiva tuo mukanaan uusia juttuja, ja kohta meidan vauvat ovat jo taaperoita jne... Tavallaan ihanaa, mutta...

Nain unta, etta olin menossa synnyttamaan poikaani. Samalla olin jo raskaana ja karsin alkuraskauden pahoinvoinnista! Hoitaja vakuutti, etta synnytys voidaan hoitaa vaurioittamatta mitenkaan uutta alkiota, koska kohtu on niin iso. Vauvakuumetta? Aloitin tasta kierrosta pillereiden syonnin, joten ei ainakaan heti uutta vauvaa pitaisi olla tulossa.

Meidan poika taytti 1/2 nelja kuukautta. Nyt on IN kaantyminen itse selalta vatsalleen ja omat jalat. Hauskaa katsella, kun poika tavoittelee omia jalkojaan ja se on tosi hauskaa.

Nyt on mennyt monta yota ilman syottoja! Tama kultapoika on mennyt nukkumaan (tissinukutus) 21-22 aikaan ja herannyt syomaan aamulla klo 6! Arvatkaa, onko tama aiti tyytyvainen!

Tuttupulloa en ole nyt jaksanut enaa opettaa, kun se tuntui niin tosi vaikealta, mutta olen antanut maitoa siita aventin toisesta suuosasta, tiedatteko, siita missa on kolme suurta reikaa. Ainakin se onnistuu tarvittaessa, jos tosiaan haluaisin joskus olla yhden imetyksen jossakin muualla. Mutta kohta mies lahdossa taas parin viikon tyomatkalle, joten minahan se sitten olen tassa.

Meilla taalla aivan mahtava kevainen ilma, 14 astetta oli tanaan mittarissa ja aurinko helottanut! Terassilla tuli jopa kuuma!

Vierailija
17/28 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä en nähnyt alotusta joten tässä tämä.

Piiulle paranemisia!

Mitäs colis ja luka? Kuinka jakselette?

Ja Umalle piti sanoa, vaikka olet jo varmaan kaikkea kokeillut ja ainakin kuullut, mutta meillä vauva ei suostunut pulloa ottaan vaikka oli ihan tosi nälkäinen. Vaihdettiin tuttiosa luonnonkumiseen ja aina sillon tällöin kokeiltiin huoliiko ja viikon päästä alotuksesta huoli pullon ja huolii edelleen.

Siivouspäivä.. Huoh. Mukavaa hommaahan se on mutta kun jaloissa pyörii 4 ja 2 vuotiaat auttamassa, niin aikaa kuluu ja rutkasti. Ü

Mukavaa päivää kaikille!

Fiia ja 0810 huomenna 4kk!

Vierailija
18/28 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan tätä pinoa. Laitettiin juu tosiaan Fiian kanssa samaan aikaan pinot pystyyn.

Yön nukuin ok. Mies hoiti yösyötön. Vanhin tyttö jäi myös tänään kotiin..

Nälkä olisi kova, yritän ehkä syödä jotain..

Mukavaa päivää kaikille..

Vierailija
19/28 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan!! =)

EIpä ole juuri koneella ehtinyt olla ku sisko lapsineen on kylässä. Hommaa siis riittää viiden mukelon kanssa ;)

Pikaisesti luin pinon, mutta en nyt taida keretä paljoa kommentoimaan!!

Täällä kurjat kelit jatkuu ja lapset kiukkuisia kun ei ulos pääse :/

Hillakin tuli 4kk 4.2. Neuvolassa käytiin ja mitat oli 65,5cm 6930g. Saatiin lupa aloittaa kiinteitä ja ollaankin nyt muutamina päivinä maisteltu!

Jepulis. Nyt pitää mennä tekeen ruokaa. Mukava päivää kaikille :)

outs@ Hilla 4.10.

Vierailija
20/28 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas.

En ole tällä viikolla jaksanut kirjoitella. Meillä on ollut taas hiukan levottamampia öitä. Viime yönä nukuin hyvin ja olen sitten vähän virkumpi tänään. Pitäisi siivota ja leipoa. Synttäritjuhlat on sitten lauantaina.

Sain äsken viestin pienen tytön syntymästä. Tuli kyyneleet silmiin. Minä en enää ikinä saa vastasyntynyttä rinnalleni. Voi! Neljä vuotta sitten näihin aikoihin alkoi supistukset. Oltiin pulkkamäessä miehen ja esikoisen kanssa. Minä en sentään laskenut! Tyttöni syntyi sitten vaille kaksi yöllä. Voi voi voi. Nyt hän leikkii ja on niin ihanan iso ja reipas. Nyyhjavoih. Onneksi on vielä yksi vauva talossa.

Neuvolassa käytiin. Poikanen painaa tasan 8 kg ja on 65 cm pitkä. Dieettimaito siis toimii hyvin. Sovimme että jatkan dieettiäni kahdeksan kuukauden neuvolaan saakka, jos tilanne ei pahene tai minulta lopu voimat. Sitten menemme vasta altistuksiin ja yritetään löytää sopiva korvaava maitovalmiste. Nyt on tärkeintä pysyä terveenä ja elämä normaalina ohi tämän kuukauden lopun operaation. Nestlen mielestä olisi aika aloittaa heidän yrityksensä tuotteiden käyttö. No, minä meinaan kyllä vielä jatkaa tissilinjalla. Sori, vaan Nestle.

Sitten kommentoin mitä muistan.

On tärkeää löytää jokaiselle lapselle sopiva paikka oppia uutta. On vanhempien oikeus ja velvollisuus taistella lapselle selallainen mahdollisuus. Hyvä että Risellan(?) lapsen asiat näyttävät järjestyvän.

Rs-virus on minullekin kirosana. Kakkonen sai sen jälkitautina pari vuotta sitten keuhkokuumeen ja en ihan heti unohda sitä ruljanssia. Voimia Maitohamsterille.

Muuta en nyt muista ja poikanenkin tarvii ruokaa, samoin siskot jotka ovat matkalla hääjuhlaan. Sohva on juna.

Nyt sataa taas lunta. Ihanaa.

terv peikkoäet ja APJ 1.10.