Voi itku mua MASENTAA toi Häkkisten ero! Tarvitsisin melkein jotain kriisiapua...
Jotenki oon aina aatellu että okei, muut eroaa, mutta EI HÄKKISET! :( Mika ja Erja on aina vaikuttanut niin ihanan harmoniselta ja onnelliselta parilta. Nyt mulla on kamalan paha olo, eikö kenenkään liitto tässä maailmassa enää kestä loppuun saakka? Jotenkin on usko siihen mennyt kohta lopullisesti...
Ja niitä Häkkisten söpöjä lapsia käy niin sääliksi. :(
Kommentit (8)
Mika on ns. " kunnollinen suomalainen mies" . Jos hän ei sitä olekaan, niin kuka on??
Onneksi tämä tieto ei tullut kuin salama kirkkaalta taivaalta. Johan Erja pari vuotta sitten kirjassaan paljasti, millainen baarikärpänen se Mika on ollut. Ei ne täplät häviä mihinkään.
Pitäisi melkein lähettää onnittelusähke.
Tuskin lapset paljoa kärsivät, eiköhän Mika ole muutenkin paljon poissa kotoa.
Eikö muuta tapahdu elämäsänne kun että volottaa Häkkisten eroa. Ihmisten joita ette edes tunne. Koittakaa keskittää säälinne vaikka köyhiin ja johonkin orpokoteihin.
Ettekö muista mikä tilastojen mukaan pitää parin yhdessä kaikkein tehokkaimmin? Ei lapset, ei yhteinen historia, vaan yhteinen asuntolaina.
minusta heillä oli aina niin kivan näköistä yhdessä. Mutta toisaalta minulle ja miehellenikin on tulossa avioero -- ja kaikki tutut ihmettelee, että " kun teillä näyttää aina menevän niin hyvin" . Ei kai sitä kukaan sitten kylillä niitä riitojaan (suurin osa ainakaan :) levittele. Esitetään tutuille ihan kohteliaisuussyistäkin, että menee hyvin. (olisi aika epäkohteliasta mennä tuttavaperheen luoksi illalliselle ja koko ilta siellä kränätä, että " kun sä et koskaan voi viedä niitä roskia..." =)).
Mutta ovat kyllä arvokkaasti ja hienosti hoitaneet eron toisia syyttelemättä.
Toivois muidenkin ihmisten ottavan oppia.