Klaukkalan Viirin Kirppis täynnä trokareita!
Onko kukaan muu huomannut saman kuin minä? Käyn siellä usein etsimässä vaatteita lapselleni ja todella monet pöydät seisovat siellä viikkotolkulla (on siis itsepalvelukirppis). Tänäänkin siellä kierrellessäni näin, että eräs nainen järjesteli neljää eri myyntipöytää (tiedän, että hän on trokari, olen hänet siellä usein nähnyt). Trokarit myyvät taravaa selvästi kalliimmalla kuin muut. Se siinä erityisesti ärsyttää, kun yleensä kaikki pöydät ovat kuitenkin täynnä, eli nämä trokarit vievät myyntipaikkoja tavallisilta myyjiltä. Olisi kiva nähdä, että valikoima vaihtuisi useammin. Trokareiden määrä ainakin tuolla kirppiksellä tuntuu jatkuvasti lisääntyvän.
Kommentit (6)
että kun trokarit ovat varanneet niin monta pöytää, niin sitten eivät muut pääse myymään. Tavara ei siis kierrä (trokareiden pöydissä voi tavara seistä jopa kuukausitolkulla, kun ovat hinnoiteltu niin pilviin). Jos vaikka kerran viikossa siellä kirppiksellä käyn niin olisi se kivempi nähdä tavaran vaihtuvan eikä aina niitä samoja.
t. ap
..ja todella ärsyttää maksaa puolen litran pullosta yli KYMPIN, kun Rajamäen Alkosta saa Sisuviinaa jopa kahdeksalla eurolla!
Huomasin saman asian. Järkyttävä määrä täysin turhaa, AIVAN YLIHINNOITELTUA tavaraa, joka tekee koko kirppiksestä epäkiinnostavan. Harmillista, enkä ymmärrä, miten pidemmän päälle kannattaa.
Onhan siellä paljon niitä ammatti myyjiä. Mutta onneksi vielä jokunen pöytä joissa tavara vaihtuukin. Pöytävuokra on mielestäni kohtuuton, kun muuten olisi niin mukava silloin tällöin laittaa kirppispöytään käyttöä vailla olevia vaatteita. ei onnistu noilla hinnoilla.
Mitä mieltä nykyään??
mun mielestä hyvä, paljon kierreltävää ja joka kerta tulee ostettua jotain. Vakkareiden pöytiä en jaksa oikeastaan edes katsoa..
Mielestäni Viirin kirppis ei muutenkaan ole laadukkaimmasta päästä. Melkein jokaisella kirpparilla on trokareita, eikä sille voi mitään. Naurettavaa miten läpinäkyvää joidenkin toiminta on; läski keski-ikäinen äijä kahmimassa itselleen Arabiaa pilkkahinnalla, tai nuorehko ryssähuora vaatimassa sylin täydeltä merkkivaatteita parilla eurolla