Huckabee-fanit!
Mihin uskontokuntaan kuulutte? Oletteko siis ihan tavallisia luterilaisia vai muita?
Kommentit (13)
homot on näille hihhuleille vähän niinkuin juutalaiset Hitlerin aikaan saksalaisille. Kaikki on niiden vika.
Yhdysvaltoihin, jossa typeryys rehoittaa=)
Rankkoja puhuva, mutta älykäs. Tällä maailmalla ei tosiasiassa ole mitään mahdollisuutta selviytyä muutamaa vuosikymmentä pidempään. Ja syynä on just se, että ihminen pyrkii kaikin keinoin estämään luonnonvalinnan ja säilyttämään elämän jokaisen ihmisen kohdalla. Ja tämä on aivan älytöntä hommaa. Älyttömyys nimeltään humanitäärisyys ajaa tämän planeetan turmioon.
mitä toiset aikuiset ihmiset tekee vapaaehtoisesti lakanoiden välissä. Ja varsinkaan niin paljon, että antavat sen vaikuttaa johonkin hvetti presidentinvaalin tapaisiin päätöksiin (jos siis vaalit olis Suomessa). Todella säälittävää.
Olen uskonnoton ja mieheni on muslimi. Kannatan Huckabeeta koska hänellä on mielipiteitä eikä ole muiden mielistelijä kun moni muu. On aina ihailtavaa, että joku toimii aatteensa mukaan.
MIKE HUCKABEE PRESIDENTIKSI!
Onko se nyt oikeasti niin kamalaa että kaksi naista tai miestä suutelee toisiaan? Kasvakaa aikuisiksi.
jotain homoja. Maailmassa kuolee joka kolmas sekunti ihminen nälkään tai nälästä johtuviin tauteihin ja määrät varmasti ei ainakaan ole laskussa ilmastonmuutoksen myötä. Mutta mikä on tärkeintä kun valitaan maailman mahtavimman valtion pressaa - no homostelukanta tietysti!
tämä homojuttu on sellainen uskovaisten suoja maailman monimutkaisuutta vastaan. Ongelmat on niin vaikeita ja joka suunnasta on vaara että itse joutuu itse syytettyjen penkille ja mahdollisesti miettimään että rangaistaanko tässä nyt sittenkin minua, MINUA, jostain tekemästäni vääryydestä. Sillon on tosi kätevää että on homot. Asiat muuttuu yhtäkkiä mukavan simppeleiksi. Homous on syntiä, homous " lisääntyy" ja nyt Jumala rankaisee ihmiskuntaa homoudesta! Jippii! Ei vaaraa että itse olisin syyllinen mihinkään. Minun ei tarvitse tehdä mitään! Eikä ole vaaraa myöskään että homot ja siten syytetyt tästä maailmasta loppuu, koska homous ei nyt vaan ole valinta.
Vierailija:
Niin mitäs sitten vaikka kuoleekin? Kuolkoot pois. Maailmassa on aivan liikaa ihmisiä. Tämä pallo ei vaan yksinkertaisesti riitä liian monelle, se on fakta. Joku pikku ydinsota, kulkutauti tms, joka tappaisi vaikkapa pari kolme miljardia olisi hyvin toivottavaa...