Huomio! Siirräpä vihki-ja/tai kihlasormuksiasi ja haista ihoa sieltä alta!
Haiseeko pahalle? Omalla kohdallani vastaus on kyllä, voi yökötys sentään! Pitäisi ilmeisesti siirtää niitä sormuksia käsiä pestessä!
Kommentit (14)
vaikka ovatkin kokoa 15,5 ja 15,25! Ehkä olen tänään vain hikoillut käsistäni enemmän. Ihmeellisen vihamielisiä viestejä. :O
Laitan sormukset sormeen kun lähden ulos. Kotona en koskaan pidä sormuksia, paitsi jos on vieraita tms. Eli hyvältä tuoksuu.
Tuo kuulostaa tosi poikkeavalta. Ja oksettavalta. : I
Ap on ilmeisesti näitä, joilla on jatkuvasti hikiset, tahmeat ja niljakkaat löyhkäkädet.
Vierailija:
Tuo kuulostaa tosi poikkeavalta. Ja oksettavalta. : I
Sormusten alla on tunnetusti todella paljon mikrobeja ja ne haisee. Se on tutkittu juttu. Siksei monessa työssä saa pitää.
Vaikken sormusta liikuttelekkaan käsiä pestessäni..
Käteni eivät hikoile ja pesen niitä tuhat krt päivässä.
Ja kun noita kakkapyllyjä on vieläpä kaksi pestävänä, niin eipä ehdi lika kertyä sormuksen alle.
Meidän koira muuten haistelee kaikkien sormuksia. Myös minun sormuksia tosi usein, eli ilmeisesti sen nenään haisee, vaikka itse en mitään hajua huomaakaan=D
sormuksissa majailee euroopan väl´kilulu bakteereja ja jos on haav sormessa niin siinä majaileekin sit jo koko maailman väkiluku bakteereja.....
Kai tän nyt kaikki tiesi, ettei sormukset ole mitään ylihygienisiä todellakaan
en ole aiemmin huomannut tätä... Ihmettelen, kun joku kertoi ettei pidä kotonaan sormuksia, minä kyllä pidän aina, kihla- ja vihkisormuksia. Aina olen hygieenisyyssyistä ottanut sormukset pois esim. leipoessa...
jatkaa ap
Sormukset lepäävät tuolla keittiön pöydällä. En pidä niitä kotona kädessä, koska vähän väliä tarvii pestä peppuja, tiskata, pyyhkiä pöytiä jne.
kaikilla ei ole sellaisia pulleroita läskinakkisormia kuin sinulla. Minulla ainakin sormukset liikkuvat väkisinkin edestakaisin, ja samalla iho sormuksen alta ilmastoituu.