Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko neuvoja? En pysty enää niistämään, nenä IHAN rikki

Vierailija
19.11.2008 |

liinaan ei pysty ollenkaan niistämään, hetken pystyin niistämään niin, että niistin käteen ja pesin kädet, niin kauan kunnes nenä oli tyhjä. Nyt en kuitenkaan pysty niistämään edes noin ja nenä täynnä tavaraa, räkää tulee tosi paljon

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae yliopiston apteekista nenävoidetta, jota laitat rikkoutuneelle iholle. Tai vastaavasti jotain todella rasvaista voidetta, jota kaapista löytyy. Sitten alkaa pikkuhiljaa parantua. Nyt niistä vaikka veden alla tms. Tai laita nuhasumutetta.

Vierailija
2/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellainen nenä et menee iho sisältä ja ulkoa TODELLA rikki ja pkko niistellä johonkin toooosi pehmeään

suihkussa (kuumassa) saan myös nenän tyhjennettyä helposti

Muistathan voidella nenää ulkoa ja pikkaisen sisältäkin bebanthen voiteella (se missä pinkki viiva) ja käyttää kostetuttavia hoitoöljyjä (esim nozoil?)??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava ja sen myötä selätän nuhat jo ennenkuin pääsevät edes alkamaan. Suosittelen!

Vierailija
4/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillähän saisit nenään koskematta niistettyä

Vierailija
5/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvin ja nopeasti ainakin meiän ukon nenään joka hirmu helposti menee flunssa aikana läpi.

Vierailija
6/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINUT apteekin rasvoista joka ei kirvellä, puhumattakaan muista rasvoista. itse kans pahimmillaan olen joku suihkussa tai makaan selällään jolloin ei tarvi niistää. käytän myös sumutteita, muuten en pystyis edes nielaisemaan kun nenä menee aivan tukkoon ja tavaraa tulee. otan osaa, tiedän tunteen.

Vierailija
7/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkää mitään makulällyjä vaan oikein hoitavia ja rohtuneille huulille tarkoitettuja. Ja sitä pitää laittaa usein aina kun olet niistänyt samalla huuliinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän