Kumpi on parempi hotellien suhteen: trivago vai momondo?
Kumpi on parempi?/Kumpaa käytät? Hotellien taso- ja hinta-suhteen kannalta.
Kommentit (53)
Ainakin kotimaassa tuntuu hotellin oma sivu olevan halvin ja kaikki nämä "ärsyttäviä mainoksia" tarjoavat sivustot on ihan sieltä jostakin...
Mä tsekkaan yleensä Booking.comista hotellitarjonnan, ja varaan lopulta hotellin suoraan hotellin oman myyntikanavan kautta. Periaatteesta en varaa hotelleja minkään Booking.comin, Trivagon, Hotels.comin tai Momondon kautta. Maksan majoitukseni mieluummin suoraan hotellille, en provikoita välikäsille.
Hotellivaraus - https://trip.tpm.li/tu5C5uU8 Joitakin kertoja palvelua käyttäneenä, enimmäkseen ulkomailla, olen havainnut toiminnan erittäin loogiseksi ja näppäräksi. Vaihtoehtoja on joka hinta- ja laatuluokkaan. Karttapalvelu on myös kätevä, Siitä näet vaivattomasti sijaitseeko majoitus oikeassa suunnassa omiin tarkoitusperiisi. Vilpittömästi suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Up
sä se kerkeet jokapaikkaan!
Vierailija kirjoitti:
Me varattiin hotels.comista hotelli, mitä trivago tarjosi 11€/yö kalliimpana kuin hotels.com
Varaan aina suoraan hotellista. Ihan kävin katsomassa, oli 23 euroa suoraan varaamiseen ja trivagon
hammasmiehen kautta, suoraan varaamisen hyväksi!
En uskalla käyttää trivagoa, se tekariäijähän söisi mut aamupalaksi
hotellin omat sivut paras/halvin !
Mä käytän booking. comia. Valitsen hotellin ja sitten katson muut varauspalvelusivustot ja hotellin omat sivut saako halvemmalla. Joskus on hotellin omilla sivuilla ollut halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me varattiin hotels.comista hotelli, mitä trivago tarjosi 11€/yö kalliimpana kuin hotels.com
Varaan aina suoraan hotellista. Ihan kävin katsomassa, oli 23 euroa suoraan varaamiseen ja trivagon
hammasmiehen kautta, suoraan varaamisen hyväksi!
Oman kokemukseni mukaan hotellin omat sivut ovat aina olleet kalliimmat kuin esim. booking.comissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tsekkaan yleensä Booking.comista hotellitarjonnan, ja varaan lopulta hotellin suoraan hotellin oman myyntikanavan kautta. Periaatteesta en varaa hotelleja minkään Booking.comin, Trivagon, Hotels.comin tai Momondon kautta. Maksan majoitukseni mieluummin suoraan hotellille, en provikoita välikäsille.
Ne hinnat ovat vaan kalliimmat siellä hotellin sivuilla. Tsekkaan aina ja sitten päädyn varaamaan booking.comin kautta. Kerran en päässyt majapaikkaan Alpeilla, kun majapaikan omistaja oli krapulassa ja sanoi, ettei nyt jaksa siivota huoneita. Edelliset vieraat olivat jättäneet huoneet kyllä siivottomaksi. Hän kävi niitä huoneita näyttämässä, että tässä menee vähän enemmän aikaa siivoamiseen. Otin yhteyttä sitten booking.comiin ja he järjesti minulle uuden majoituksen, joka olikin parempi kuin tuo alkuperäinen majoitus. Jos jotain menee vikaan, niin ei tarvitse itse alkaa etsiä uutta kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen harjoittanut. Booking kautta tsekkaan, koska tykkään sen karttapalvelusta ja muutenkin olen tottunut sitä käyttämään. Sitten monestimolen varannut suoraan hotellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen harjoittanut. Booking kautta tsekkaan, koska tykkään sen karttapalvelusta ja muutenkin olen tottunut sitä käyttämään. Sitten monestimolen varannut suoraan hotellista.
Kerran päätin jäädä yhdeksi lisäyöksi hotelliin ja maksoin sitten suoraan hotellille. Sitten menin katsomaan Booking.comin sivua ja minun olisi pitänyt varata sieltä, koska yö olisi ollut siten halvempi.
Olen käyttänyt Ebookersia vuosia mutta siirtynyt viime aikoina muihin palveluihin koska Ebookers on huonontunut. Se tuputtaa hotelleja kymmenien kilometrien päästä sieltä missä haluan majoittua, aivan väärän tyyppisiä majoitusliikkeitä ja mitkään valinnat eivät auta. En tiedä mikä sivusto olisi parempi kuin muut. Haluaisin että yritys ei olisi amerikkalainen.