Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi hotellien suhteen: trivago vai momondo?

Vierailija
10.06.2014 |

Kumpi on parempi?/Kumpaa käytät? Hotellien taso- ja hinta-suhteen kannalta.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivagolla parhaat mainokset

Vierailija
22/53 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä hakee. Trivagosta ei nyt esimerkiksi lentoja löydy ollenkaan... Joten oma valintani on http://www.momondo.fi/

Molemmissa omat huonot ja hyvät puolensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booking come

Vierailija
24/53 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli maksaa enemmän kun varaat paikanpäältä itse hotellista. Eli netistä.

Vierailija
25/53 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trivago kyllä näyttää halpoja hintoja haussa, mutta kun valitsee sen halvan hinnan hotellin ja siirtyy varaussivulle, valittu hotelli on kaikkea muuta kuin halpa. Trivagon hinnat eivät pidä siis yhtään paikkaansa. Booking.com todettu hyväksi.

Mutta eikö Trivago ole pelkkä hakukone, joka etsii muunmuassa juurikin näiden bookingscomien ja hotelscomien sivuilta sinulle edullisinta vaihtoehtoa? Se ei siis suoraan kilpaile niiden kanssa, vaan vertailee niiden hintoja etsien sinulle edullisinta vaihtoehtoa. Vai olenko minä käsittänyt näiden trivagojen ja momondojen toimintaperiaatteet jotenkin väärin?

Vierailija
26/53 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että monille  sivustoille on alennuskoodeja esimerkiksi Hotels.comiin, Expediaan ja Ebookersiin. Nämä alennuskoodit on yleensä vähintään 10%. Koodin avulla hotelli tulee yleensä halvemmaksi kuin esimerkiksi Booking.com joka ei käytä lainkaan alennuskoodeja. Alennuskoodin voi käyttää vain varauksissa jotka maksetaan heti, yleensä näissä on ilmainen peruutusoikeus.

Kannattaa myös tarkistaa eri maiden sivustoilta hinnat ja alennuskoodit. Esimerkiksi Saksan Ebookersiin saattaa olla parempia alennuskoodeja kuin Suomen jne.

Lisäksi Ebookersilla on oma bonus-ohjelma, jossa jokaisesta varauksesta saa tietyn prosenttimäärän rahaa takaisin. Rahat voi käyttää seuraaviin varauksiiin. Hotels.comilla on myös oma bonusohjelmansa, jossa saa ilmaisia öitä.

Yhdysvaltain hotellivarauksissa kannattaa muistaa että Booking.com veloittaa hotellihinnan lisäksi verot erikseen. Hotels.comilla ja Ebookersilla taas verot sisältyy varauksen hintaan. Kaikilla on kuitenkin yleensä melko samanlaiset huonehinnat. Mutta Booking.comissa verot ei siis kuulu tuohon huonehintaan. Tämän takia esimerkiksi sama New Yorkin hotelli on näillä sivustoilla yleensä täysin eri hintainen. Viikon matkassa halvimmissakin hotelleissa hintaero on yleensä 200-300 €.

Booking.comin etuna on taas huomattavasti laajempi hotellivalikoima.

Vierailija
27/53 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotels.comia käytän itse, tulee reissattua paljon (kaupunkilomia) ja olen todennut parhaaksi.

Tämä. Ylivoimaisesti selkein käyttää ja selata. Maksupuolikin toimii.

Mutta yleensä homma menee niin että hotels.comista tsekkaa kiinnostavat kohteet ja sitten varailee suoraan hotellista. Jos käytössä ei ole agentti sivuston alennuskoodia, niin hinnat ei juuri eroa toisistaan.

Vierailija
28/53 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää uskalla varata H.comin kautta.

Vierailija
29/53 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booking varauksesta takaisin 15€ ns. ref linkin kautta: https://www.booking.com/s/tuures57

Tässä minun, laittakaa muutkin omianne.

Vierailija
30/53 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene ikinä Triwago hotelliin. Syy: tuo hirveä ja rumasti pukeutuva nainen hirveine farkkuineen ja älytön mainostaminen. Muuten voisin mennäkkin, mutta näiden asioiden takia en mene! Olen kuullut monen muun sanovan samaa!!!!

Vierailija
31/53 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt http://booking.com varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen.

Vierailija
32/53 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

veteri kirjoitti:

Olen käyttänyt http://booking.com varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen.

Tuli jo selväksi.

Vierailija
33/53 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.booking.com vaurauksesta 15€ takaisin tämän linkin kautta.

Vierailija
35/53 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi.com

Vierailija
36/53 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivagolla kannattaa vertailla, mutta varaus tehdä cashback sivuston kautta. http://ostosvinkit.weebly.com/blog/trivago-hotellivarausten-apuna

Vierailija
37/53 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Trivagon mainostyttö on näyttelijä Riku Niemisen vaimo!!!!

Vierailija
38/53 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trivagoa en käytä ihan periaatteesta. Liian ärsyttävät mainokset.

Juuri niin. Kun sen mainoksen on nähnyt - joutunut näkemään - about 600 kertaa, tekee päätöksen että mieluummin vaikka mikä ja mihin hintaan  muttei trivagoa.  Liika mainonta alkaa jossain vaiheessa toimia itseään vastaan.

Asiaa ei auta istuuko mainoksessa oleva daami vai viuhtooko edestakaisin, tai onko hänellä pa..an ruskeat kuteet vai mustat ....jne...

Sanon trivagolle ei.

Vierailija
39/53 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellivaraus - https://hotellook.tp.st/3lYzJHDL 

itse käytän Hotellook- sivustoa..sen hakukone hakee parhaimmat hotellit ja alennukset yli 30:n tarjoajan sivulta..mm agoda ja booking.com mukaanlukien..

Vierailija
40/53 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitappa vasiten hotelliin ja kysy hintaa sieltä - yleensä aina halvempi kuin noista varauspalveluista!

Ai soitappa? No äläppä kirjoitteleppa "viiisauksiasiappa" tänneppä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi