Listataan lauluja, missä mainitaan suomen kaupunkeja
Kommentit (159)
Popedalta mm. 1. mää ja Tapparan mies " raunistulan kautta Naantaliin.." 2. Kunnon töihin " luokse Köyliön juopon yleisön.." 3. Apen ja Riitan surullinen tarina " Eka luokassa matkustaa Kokkolaan" 4. Serkkuni on rasisti " Hangosta Petsamoon "
Rosvo-Roopessa tulee Kokkola, Heidi Kyrön sun suomineitos oon biisissä on monta paikkaa ja samoin Heidin Minä ja Alex " Alex meni Riikaan,minä rakas Helsinkiin"
Don Huonot - Leijat Helsingin yllä
Rauno Tuuna - Rauma Rooma Pariisi
kantatie 66: Orivesi, Ruovesi, Virrat, Alavus, Kuortane, Lapua. Käännösbiisi Route 66:sta, lauloi Jussi Raittinen.
Heidi kyrö sun suomineitos oon: kotka Oulu Kuusamo hanko kuopio inari
Katri helena kun suomeniemi soi: ii Saarijärvi oulu
"Miks mä asun Lohjalla" on huikee biisi!
JVG - Etenee
Stadiin dallaamaan ;)
Sellainen ol Viipuri. Entinen Suomen kaupunki.
Joku räppäri lauloi poliittisesti kantaaottavan laulun.... en saa nimeä mieleeni.... taisi mennä linnanjuhliin tennarit jalassa?
Reggaerekka : Oulu tänään ja huomenna Jämsä
Edu Kettusen 69 scania: Rovaniemi, pori, hanko, Seinäjoki, Salla.
Popedan yksi biisi: Kai muistat Virtain juhannuksen poltteen auringon, heti perään järjettömän kylmän yön.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:08"]Joku räppäri lauloi poliittisesti kantaaottavan laulun.... en saa nimeä mieleeni.... taisi mennä linnanjuhliin tennarit jalassa?
[/quote] Paleface, mut biisiä en tiiä.
Mä en oo käyny koulussa lukion jälkeen, paitsi neljä kuukautta Turussa..
Ihana biisi :)
(Samuli Putro, Hankitaan kämppä Berliinistä)
Ei ole varsinaisesti mikään yhtye, mutta Risto Räppääjä-elokuvassa Lennart lauloi junassa "(Kilo), Kauniainen, Kirkkonummi, Kerava" :)
Irwin Goodman - Punaportin blues
Ylistys Hämeenlinnalle. Ooh, Tavastehus..
Äiti laulo meille laulua suomen rannikkokaupungeista:Torno, Kemi, Oulu ja Raahe, Kokkola, Pietarsaari, Uusikaarlepyy, Vaasa ja Kaskinen, Kristiina, Pori, Rauma, Uusikaupunki, Naantali, Maarianhamina, Turku kuuluisa, Salo, Hanko, Tammisaari, Helsinki, Porvoo, Loviisa, Kotka, Hamina, nämä ovat rannikkokaupunkeja. :)
Sit se joku biisi siitä tiestä 66, mies on joskus lauleskellu sitä.. Siinäkin tais olla kaupunkeja..