Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni aikoo jättää minut koska en suostunut

Vierailija
05.02.2008 |

kihloihin/naimisiin hänen kanssaan.

Jo seurustelumme alkuaikoina olen sanonut hänelle että kukaan eikä mikään saa minua naimisiin. Ja näin olen hänelle aina kysyttäessä vastannut.

No, hän nyt sitten kuitenkin oli päättänyt kosia minua ja järjesti hienon illallisen ynnä sun muuta. Kosi sitten illallisen lomassa kauniisti. Ja tyrmistyi täysin kun vastasin kieltävästi. Hän uskoi olevansa juuri se joka saa minut päätökseni pyörtämään ja menemään naimisiin. Hän syytti minua että en rakasta häntä tarpeeksi mennäkseni naimisiin hänen kanssaan. Hän aikoo jättää minut.

Tyrmistynyt olen minäkin. Olen monta kertaa hänelle asian selittänyt. Nyt ja aiemminkin. Sen että ei ole kyse ettenkö rakastaisi tarpeeksi. Siitä ei ole kysymys. Minä en vain yksinkertaisesti halua naimisiin kenenkään kanssa.

Tästä on puhuttu monet kerrat ja on mielestäni uskomatonta että silti kosii ja on nyt sitten verisesti loukkaantunut kun en suostunut.

Kellään vastaavaa tapahtunut?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö uskalla sitoutua, vai miksi et halua naimisiin. Mieletön epäluottamuslause miehelle.

Vierailija
2/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies haluaa naimisiin ja sä et - päästä mies vapaaks ja saa hänki etsiä vaimon itselleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaa, menee naimisiin. Ei siinä paljon mitkään aiemmat lupaukset pysyä avioliiton ulkopuolella paina, jos oikeasti rakastuu.

Kerran mulle on niin käynyt, että tiesin ensitapaamisesta, että tuon miehen haluan itselleni ja haluan hänen kanssaan naimisiin. Ikävä kyllä mies ei minua tahtonut.

Vierailija
4/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut itsekin samaa mieltä. Mutta nyt hän kokee itsensä loukatuksi koska en edes HÄNEN kanssaan halua naimisiin.

En ole sitoutumiskammoinen. Johan me olemme olleet yhdessä vuosikausia. Olemme jakaneet kaiken. Olemme jo kuin aviopari. En vain halua naimisiin.

Pitäisikö minun vain häntä miellyttääkseen mennä naimisiin mielestänne?

Vierailija
5/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä silloin *haluaa* tehdä asioita miellyttääkseen ja ilahduttaakseen toista kun rakastaa häntä. Jos ei halua niin rakastaako sitten kuitenkaan?

Vierailija
6/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi halusi.

Vierailija
7/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran muutenkin elää kuin aviopari ja on valmis sitoutumaan? Mitä se voisi haitata?

Vierailija
8/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole, niin miehesi tekee ihan oikein jättäessään sinut.

Vierailija
9/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö se onni ja autuus lisääntyy?

Ettekö käsitä että mieheni hyväksyi jo aiemmin sen että emme mene koskaan naimisiin ja nyt yht´äkkiä en rakastakaan häntä tarpeeksi kun hän kaikesta huolimatta kosii?

Vierailija
10/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat miestäsi ja haluat viettää lopun elämäsi hänen kanssaan, miksi et voisi yhtä hyvin mennä naimisiin. Mitä vikaa on avioliitossa?

Vierailija
11/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö te mitä miehenne haluaa vaikka tietää että se olisi vastoin tahtoanne? Ja vaikka olisi sovittu ettei niin tehdä koskaan?

Mitä olet tehnyt vasten omaa tahtoasi?

Vierailija
12/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt voit perustella, että MIKSI sä et halua naimisiin. Sitä on turha enää toistaa että sä et halua, että sä et halua tehdä vasten tahtoasi, yms., mutta kerro nyt parahin emäntä, että MIKSI? Jos et osaa kertoa (ja vähän äkkiä), niin se on sen merkki että tämä on SURKEA PROVO!

Vierailija
13/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa ettei tosiaan ilmeisesti rakasta miestäsi tarpeeksi tai sittne olet pahasti sitoutumis kammoinen.. huhuhuhuhu..

toivottavasti " meihesi" löytää vierelleen ihmisen joka rakastaa häntä koko sydämestään ja antaa miehelle oikean kodin..

siis olen sanaton..

Vierailija
14/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänelle suhde ei ole todellinen liitto vasta kuin avioliiton kautta. Sinä et osaa perustella kantaasi, joten sinulle asia lienee yhdentekevä.

Ai teenkö asioita pelkästään miellyttääkseni miestäni? KYLLÄ! Ja päinvastoin. Jos asia on toiselle tärkeä, toiselle yksi ja sama, tietysti molemmat haluavat toteuttaa toisensa tärkeät haaveet ja unelmat.

Vierailija
15/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti oikeasti miltä sinusta ap. tuntuisi siin oikeasti astu ukkosi housuihin ja MIETI!!!!!!!!

Vierailija
16/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teettekö te mitä miehenne haluaa vaikka tietää että se olisi vastoin tahtoanne? Ja vaikka olisi sovittu ettei niin tehdä koskaan?

Mitä olet tehnyt vasten omaa tahtoasi?

Vierailija
17/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli selkeä provohan tämä oli, annetaan tämän surkean ketjun pudota kiinnostavampien tieltä.

Vierailija
18/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin odotan meille nyt neljättä oikeastaan miehen mieliksi

Vierailija
19/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihminen omalle mielelleen voi. En mene naimisiin. Mieheni ja minä eroamme.

Teiltä tuli todella selväksi että vain naimisissa olevat todella toisiaan rakastavat. No, toivottavasti olette itse kaikki naimisissa sillä muutenhan olette vain teeskennelleet.

Vierailija
20/43 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään aio mennä naimisiin mieheni kanssa. Onneksi hän on kanssani samaa mieltä. Jos ollaan vielä ennen 50-vuotiaana yhdessä sitten voidaan harkita sen lakipykälän takia.

En usko avioliiton voimaan vaan uskon että se tuo vain epäonnea.

ja siihen että sitten on pakko olla toisen kanssa.

Ennen naimisiin menoa suhde on vielä vapaaehtoista ja siinä ei ole pakko olla.

Miksi on vaikea käsittää että ajatus avioliitosta voi olla joillekin TODELLa ahdistavaa ja se EI tarkoita etteikö välittäisi tai rakastaisi toista osapuolta.