Mies ihastunut toiseen...
naiseen. Ei siis sen enempää ilmeisesti ole tapahtunut. Mutta joka tapauksessa viestejä, puheluita selkäni takana. Myönsi sitten kun kysyin ja lupasi tämän lopettaa koska loukkaa minua. Kuitenkin tullut ilmi että ei lopettanutkaan. Mutta ei hänen mielestään ole pettämistä kun ei ole seksiä ollut? Olenko minä vain liian tiukkapipo kun olen sitä mieltä että pettää voi ilman että harrastaa seksiä? Meidän parisuhde ei ole hirveän hyvällä mallilla ollut aikoihin joten siinäkin osasyy tuohon on. Ei minua haittaa jos mies ja nainen on ystäviä keskenään mutta jos on salassa niin mielestäni siinä on kyse jollain tasolla henkisestä pettämisestä. Puhuu ja keskustelee mieluummin toisen naisen kanssa kuin minun kanssani ja se sattuu myös kun näki selvästi kuinka paljon onnellisempi hän on ollut tuona aikana. Ja mikä loukkaa myös ettei ole edes ollut pahoillaan kertaakaan tuosta asiasta. Hyväksynkö ja olen hiljaa vai mitä ihmettä tässä voi tehdä?
Kommentit (5)
mistä tiedät ettei seksiä ole ollut?
mätää. Vaikka sitten seksiä tai mitään fyysistä kontaktia ei olisikaan ollut. Ja vakavaa on mielestäni tuo, että lupaa/väittää lopettaneensa yhteydenpidon, mutta jatkaa sitä silti, vaikka tietää, että se loukkaa sinua.
Kyllähän ihastuksia tulee ja menee, vaikka olisi naimisissakin. Ja on niistä ihan sallittua nauttia, ajatuksen ja ystävyyden tasolla. Mutta jos homma menee salaiseksi, intensiiviseksi yhteydenpidoksi niin, että aviokumppani tuntee jääneensä syrjään, se on pettämistä.
linjoilla olen vitosen kanssa. Mies ei taas. Ja hyvä kysymys. Että mistä tiedän ettei seksiä ole ollut. Totta puhuen en tiedäkään. Ehkä sitä ei todellakaan ole ollut tai sitten en vain halua hyväksyä että niin olisi.
Todella julmaa sinua kohtaan. Jos mies ei sitä ymmärrä koita saada hänet kanssasi esim pariterapiaan. Jos mies ei siihen suostu, mieti uudemman kerran kannattaako jatkaa.
Tuo on pettämistä. Toisen naisen kanssa kujertaminen.
Vaikea vain saada mitään selkoa asiaan kun toinen ei edes miellä asiaa vaikeaksi. Miksi ihmeessä sitten pitää valehdella...