Lue keskustelun säännöt.
Miten kauan noissa H&M:n R-kioskille toimituksissa oikein kestää aikaa??? Onkohan pakettini kadonnut matkalle!
05.02.2008 |
Jo viikko sitten tuli sähköpostiin ilmoitus että pakettini on nyt matkalla ja vieläkään ei ole tullut saapumisilmoitusta Ärrältä. Juuri tänään kävin katsomassa päivän postin ja ei ollut sielläkään. Pitäiskö kohta tehdä jo katoamisilmoitus?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samoin sitä edellisellä kerralla. Kysele ihmeessä sen perään!