Kaverini uusi mies on todella nolo.
Esim. asuu vielä vuokralla, vaikka on 40, ei ole koskaan ollut naimisissa, silmälasit hankittu taatusti 90-luvulla, pukeutuu todella nössösti, ei omista autoa... Yksi lapsi vaan kaverille lisää tulee tuollaisesta miehestä!
Kommentit (8)
Jos vaivaudut tutustumaan, voikin olla että miehellä on paljon sanottavana.
On varmaan joku tooooosi pätevä syy......
Sanoi, ettei ole ihme, että aikaisemmin ei ole naista saanut.
ap
mikä ei uskalla lainaa ottaa asuntoon. Odottaa kenties että vanhemmista aika jättää niin saa niiden asunnon... ei mene omat rahat hukkaan.
Eihän sitä nyt vaatteita tai silmälaseja alvariinsa ostella... kalliita ovat. Sitten kun rikki menee niin uusitaan jos ei enää korjaaminen onnistu..
Autoakaan meillä ei ole. Ja mieheni inhoaa vaatekaupoissa ym. ravaamista, joten kovin " ajanmukainen" ei hänen ulkomuotonsa ole. On varmaan tosi noloa omata tällainen hyvä aviomies ja isä...
Mies harrastaa vain jääkiekon ja formuloiden tuijottelua telkkarista. Eikö totta?
niin nolo ollenkaan...
Kuten joku jo sanoi, toiset rakastuu luonteeseen, toiset autoon ja vaatteisiin.
Mulla on kanssa yksi kaveri, joka katsoo käyntikortin titteliä ennenkuin edes miettii mitään muuta. Eli mun mies on hänen silmissään täysi luuseri, mutta " mukava kyllä" , on siis antanut mun ihan suoraan ymmärtää näin.
Ja joo, mä painin tällä hetkellä sen ongelman kanssa, että miten ihmeessä mä saan ton ihanan pehmoisin vaateostoksille. " en mä mitään tarvii, nää vanhat on ihan jees vielä" . Voi öljy...
Ei mun mies ole silti mitenkään nolo, ei mun eikä mun muiden kavereiden mielestä (tätä yhtä poikkeusta lukuunottamatta siis).
Kannattaisiko ap:n nyt katsoa " kantapään kautta peiliin" ? Näin iki-ihanaa Mertarantaa lainaten, vai oliko se Kyllönen ;)
Ja mitä noloa siinä on ettei ole eksiä ja uusperhekuvioita mukana?
Sitäpaitsi et kertonut tasan yhtään mitään siitä millainen ihminen se mies on, noi pukeutumiset ja silmälasit ei paljoa kerro. Muuta kuin sen että kiinnostuksen kohteet on ehkä jossain muualla kuin siinä ulkoisessa, mikä ei mielestäni ole mikään huono puoli ihmisessä, päinvastoin.