Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka olit koulussa hiljainen hissukka:

Vierailija
19.11.2008 |

.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on ammattisi nyt? Entä oletko vielä hiljainen?

Vierailija
2/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole hiljainen.

Vierailija
4/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin esitän asiani jämäkästi enkä jää hiljaiseksi. Akateeminen asiantuntija.

Vierailija
5/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua pitää ja väitelläkin välillä 7.5 t. päivä.

Vierailija
6/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös akateeminen tutkinto. Olen hiljainen aikuisten seurassa, mutta en lasten kanssa.

Vierailija
7/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa pääsin eroon kiusaajistani ja sain kavereita ja itsevarmuutta, ja hissukointi loppui siihen. Minusta tuli opettaja.

Vierailija
8/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole minua nyt aiuisiällä hiljaiseksi tai edes rauahlliseksi kutsunut... :)

mikä on ammattisi nyt? Entä oletko vielä hiljainen?

Vierailija
9/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko peruskoulun ja lukion hiljainen ja todella ujo. Oppitunneilla en sanonut sanakaan enkä ikinä viitannut. Nyt ei hiljaseksi saa millään ja uskallan sanoa mielipiteeni ja muutenkin pärjään elämässä, ainakin omasta mielestäni. :)

Vierailija
10/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnynnäisille persoonallisuudenpiirteille ei voi mitään eli olen yhä pohjimmiltani introvertti ja vetäytyvyys on ensimmäinen reaktioni uuteen asiaan. Ei sitä tosin moni ensinäkemältä hoksaa, koska olen harjaantunut esiintyjä ja toiminut esimiestehtävissä. Mutta jos minua vähän aikaa seuraa niin huomaa kyllä, etten koskaan höpötä enkä pölötä pelkästä puhumisen ilosta, enkä ole isossa seurassa pidempään kuin on pakko.

Vierailija
11/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää hiljainen, rauhallinen kyllä.

Vierailija
12/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko että hiljainen ihminen on jotenkin vajaälyinen kun tollasta kysyt. jaaps.

Vierailija
13/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen äänekäs tarkkailija. Tyssäni olen tukkumyyjä jolla vakiasiakkaat. Puhun pälätän puhelimessa päivät pitkät.

Olen aktiivisesti mukana kunnallispolitiikassa. Joten välillä esiinnyn isollekkin joukolle.

Ainoastaan mieheni näkee välillä jännityksen minusta. Jos kohtaan uusia ihmisiä niin kestää kauan ennen kuin tutustuvat minuun.

Töissä olen huumoriveikko ja ilopilleri.

Vierailija
14/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen olen ennemmin hiljainen kuin äänekäs.

Vierailija
15/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt DI ja en ole hiljainen. Puhun joskus liikaakin.

Vierailija
16/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koulukiusattu, jonka johdosta olin arka ja ehkä siisään vetäytynyt. Tämä johtui ainaisesta kiusaamisesta ihan 3 luokasta 9 asti.

Nykyään työntekiöitään kuunteleva, välittävä ja omallatavallaan vaativa toimitusjohtaja.

Olen nykyään myös ulospäinsuuntautuva ja esiintymiskykyinen nainen

Vierailija
17/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo ja hermoilen vieläkin helposti, mutta elämässä pärjään hyvin ja juttu luistaa, aikuiset ei mua kiusaa enää, koulussa olin kiusattu.

Vierailija
18/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu ja tohtoriksi väitellyt. En enää ole hiljainen tai ujo, mutta en silti mielelläni ole esillä - välillä tosin on pakko. Myös perhe ja kolme lastani ovat minulle erittäin tärkeät.

Vierailija
19/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeassa seurassa äärimmäisen sosiaalinen, mutta valitsen seurani edelleen tarkoin.

Vierailija
20/35 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää hiljainen hissukka mitä olen ollut varmasti kouluajat. Siis toki silloinkin pälpättelin mutta aina tutussa ja turvallisessa seurassa.

Olen mielestäni petraantunut paljon vuosien saatossa ja nykyään avaan suuni vieraammassakin porukassa. Välillä kyllä on vieläkin sellainen tarkkailijan rooli, ainakin vähän aikaa. Ja välillä sitten pälpättelen ummet ja lammet ja varmasti jututkin versoo lopulta ihan muihin asioihinkin :)

Palvelualalla työskentelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi