Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies itkee keittiössä

Vierailija
19.11.2008 |

Sillä on keuhkoputken tulehdus, sai lääkkeet tänään. On polttanut 20 vuotta askin tai ylikin päivässä, aloitti polttamisen kasilla.

Pelkäsin viime yön, että siltä lähtee henki ennen aamua. En nukkunut kun jouduin kuuntelemaan haukkovaa yskimistä. olin tosin naapurihuoneessa evakossa itse.

Ensimmäistä kertaa yhdessäolomme aikana hän miettii vakavissaan tupakanpolton lopettamista. pelkäämme keuhkoahtaumatautia, molemmat. Mä yritän antaa sille aikaa ja tukea, olen onnellinen siitä että nyt harkitsee. Pelkään että ei silti ikinä pysty lopettamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta on seuraukset

Vierailija
2/5 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies saa sen päätöksen tehtyä, niin mars lääkärille ja raseptit kouraan! Nykyään ei tarvitse enää kitua tupakantuskissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta on seuraukset

Sen isä kuoli paksusuolensyöpään ja kai se on jotenkin ajatellut että syöpä sen vie jos vie. keuhkoahtaumatauti on kamala. Meillä on kaksi pientä lasta, enkä mä tosiaan haluaisi jäädä kasvattamaan heitä yksin. Omaa isää kun ei oikein mikään korvaa, lapsirievut.

ap

Vierailija
4/5 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies saa sen päätöksen tehtyä, niin mars lääkärille ja raseptit kouraan! Nykyään ei tarvitse enää kitua tupakantuskissa!

jos lopettaa, niin lopettaa ilman lääkkeitä. Yritin sanoa että apua on kyllä tarjolla jos tahtoa on, mutta se on aika järrä.

ap

Vierailija
5/5 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vielä ole välttämättä pahemmasta kyse, mutta hyvä on herätä ajattelemaan asiaa. Tsemppiä!