Tunnetko hyvin koulutettua äitiä jonka 3 lapsella eri isät?
Vai ovatko tällaiset tapaukset yleensä lähiöäitejä jotka löytävät itselleen vain lähiömiemiehiä jotka ei välttämättä mitään uskollisia ruudinkeksijöitä ole?
Minä tunnen 2 äitiä jolla lapsia kolmen eri isän kanssa. Molemmat äidit ovat kokonaan kouluttamattomia ja eikä lapsen isilläkään ainakaan amista parempaa koulutusta ole. Luokittelisin miehet lähinnä reppanoiksi.
Kommentit (12)
olen "aina" ollut töissä, en koskaan työtön. Nykyinen mieheni on yliopistossa. Lähiössä kyllä elämämme, miksi ei?!?!
ja korkeakoulututkinto on. Tulot eivät yllä edellisen vastaajan tasolle, sillä teen jatko-opintoja.
En pode huonommuutta asian vuoksi. Ensimmäisen lapsen isä lähti toisen naisen hameenhelmojen perään ja koska itse halusin vielä toisenkin lapsen , niin olihan sille hankittava se isäkin.
Millaiset koulutukset on lapsien iseillä? Oletko jomman kumman kanssa vielä? Lähinnä kyllä tarkoitin että kaikilla kolmella lapsella eri isät. Jos lapset ovat kahden eri miehen kanssa niin ei se kummalliselta tunnu. Luulen tosin että olet heistäkin korkeimmin koulutetusta päästä ja hyvin pärjäävä.
ap
Mutta en tunne yhtään naista, jolla olisi lapsia kolmen eri miehen kanssa.
vaan nykypäivänä ihan arkea. Mutta tässä kysyttiin josko jollain olisi lapsia kolmen eri miehen kanssa - se on aivan eri asia.
Akateemisilta kanssasisaruksilta toivoisin sisälukutaitoa ja luetun tekstin ymmärtämistä _ennen_ vastaamista.
t. akateeminen yh
Kahden näistä isistä kanssa hän oli naimisissa, kolmannesta en tiedä mitään (eivät ole yhdessä). Kukaan näistä osallisista ei taida sopia luokiteltavaksi lähiöreppanaksi!
Eikös sellainen tutkimuskin ole tehty, että mies voi tietämättään kasvattaa toisen miehen lasta. Että kannattaa miettiä, että onko itse tehnyt joskus syrjähyppyjä tai onko tullut ero juuri siihen saumaan kun on tullut oltua "silleen" useammankin miehen kanssa. Että miettikää sitä!
Ammatiltaan kemisti, asuu etelä-Ruotsissa omakotitaloalueella, työpaikka yliopisto. Nykyinen (avio)miehensä on koulutukseltaan fm.
kaksi lastani eivät ole miehelleni van heillä molemmilla on eri isät. Mieheni ei tiedä sitä. Enkä kerro. Miehelleni on yksi lapsi, ensimmäisemme. Elämä on laiffii...
kolmen eri naisen kanssa ja hän on hyvin menestynyt liikemies.
Tunnen monia miehiä joilla on monien naisten kanssa monia lapsia. Suurin osa on jotain juoppoamiksia.
vuositulot noin 60 000 euroa ja asun lähiössä. Kelpaanko minä?