Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin kaverille viestillä odottavani lasta, ja hän ei vastannut mitään....

Vierailija
19.11.2008 |

Kauniilla runomuotoisella viestillä kerroin, ja ei minkäänlaista vastausta.. miksi? Kyseessä lapsirakas ihminen, joka tosin itse ei enää voi saada lapsia mutta kertoo päässeensä asian yli.. olisiko kuitenkin pitänyt jättää kertomatta. Sitten olisi siitä loukkaantunut kuitenkin :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että hän on saanut viestisi? Eihän sitä heti kerkeä aina vastailemaan. Ei kaikki pyöri vauva-uutisesi ympärillä. Kyllä hän varmasti onnittelee kun kerkeää!

Vierailija
2/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla vaikea paikka hänelle, varsinkin jos ei ollut varautunut sinun saavan lasta vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ennenkin jättänyt vastaamatta viesteihin.. mutta, mieltä olisi lämmittänyt kun olisi onnitellut, vaikkapa. Ei siihen vastaamiseen montaa sekuntia olisi mennyt. Eilen laitoin viestin.

Enkä todellakaan kuvittele että kaikki pyörisi vauvauutiseni ympärillä, kummallinen ajatus!!

ap

Vierailija
4/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ei ole tapana vastailla viesteihin? Lähettääkö synttärionnitteluja?? yms..

Vierailija
5/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole aika selvää että ei nytkään vastaa.

Ehkä ajattelee, että se oli viesti johon ei ole tapana vastata. Mitä siihen nyt sitten vastaisikaan? "Ai, kiva".

Jospa kaveri onnittelee, kun seuraavaksi näette.

Onko jollain oikeasti tapana tiedottaa raskauksistaan tekstiviestein kavereille?

Vierailija
6/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ymmärrän sinua ap.

Itselläni kerran yksi kaveri alkoi vaahtoamaan, kun pitkän yrittämisen ja parin keskenmenon jälkeen vihdoin olin raskaana ja ultrassa oli todettu elävä sikiö että miksi en ole kertonut aikaisemmin?! Ei puhettakaan että olisi ollut onnellinen meidän puolesta tai onnitellut.

Vierailija
7/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin ostaa jotain ihanaa vauvalle odottamaan ja antaisin sen sitten kortin ja onnittelujen kera, kun seuraavan kerran nähdään ihan silmikkäin.

Vierailija
8/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä ylipäätään laitoit sellasen viestin???

Vierailija
9/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lapsen monen monen monen mutkan jälkeen, eikä ystävälläni ollut aikaa tulla käymään puoleen vuoteen. Ei lähettänyt korttia, ei kukkia, ei yhtään mitään.

On nyttemmin sitten ex-ystävä. Sen verran kolahti-

Vierailija
10/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mua haittaa yhtään jos muilla ei ole samanlaista tapaa. Jokainen tyylillään. Mutta mielestäni kohteliasta olisi tuollaiseen viestiin vastata, kyse kuitenkin iloisesta asiasta.

ap

Vierailija
11/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kärsin lapsettomuudesta, ja kyllä se vaan on niin että aina ei pysty niihin raskaus- tai vauvaviesteihin vastaamaan vaikka kuinka tietäisi sen loukkaavan. Ehkä ystäväsi ei ole kuitenkaan päässyt yli lapsettomuudestaan, vaikka niin sanoikin,. En mä ainakaan tiedä, pääseekö tästä koskaan kokonaan yli! Itse teet huomaavaisesti, jos et jatkossa lähettele moisia viestejä ollenkaan, tai ainakin ymmärrät jos ei niihin tule vastausta.

Vierailija
12/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin koin lähinnä vaivaannuttavana onnittelut kun kerroin olevani raskaana. Mun mielestä onnittelut on sitten paikallaan kun vauva on syntynyt. Tietysti voi toivotella hyvää raskautta, mutta on sekin musta vähän kornia.

Vierailija
13/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä taikauskoisimmat uskalla onnitella, vaan vasta sitten kun lapsi on syntynyt.

Tekstiviestillä näiden asioiden ilmoittaminen on mielestäni puolin tai toisin muutenkin tökeröä. Kyllä hän varmasti pian soittaa.

Vierailija
14/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pienten lasten kanssa v$älillä lukee saadut viestit tosi vauhdilla...

Jotenkin musta olisi kornia saada joltain kaverilta raskausuutinen jollakin "kuluneella" runolla. Ehkä olisin odottanut, että kaveri soittaa ja kertoo puhelimitse iloiset uutisensa ja samalla kyselee mitä minulle kuuluu.

Vierailija
15/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen onnitteleminen tietää huonoa onnea. Joten minä en ainakaan onnitteluja odota, jos kerron jollekin raskaudestani. Onnettelut tulkoot sitten, kun vauva on syntynyt...

Vierailija
16/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, että tuollaisesta pitää loukkaantua! Me kaveripiirissä ollaan aina kerrottu vauva uutiset kasvotusten, mikä minusta on kaikkein mukavinta ja kohteliainta. Outoa että lähetellään tekstaria, eikä vaivauduta soittamaan. Tekstiviestillä ollaan sitten lähetetty vauvan synnyttyä mitt ym..

Vierailija
17/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellistä tarkentaen, että myös soiteltu, enpä ole ulkomaille asiaa lähtenyt vartavasten ilmoittelemaan :-D

Omituista, että tuollaisesta pitää loukkaantua! Me kaveripiirissä ollaan aina kerrottu vauva uutiset kasvotusten, mikä minusta on kaikkein mukavinta ja kohteliainta. Outoa että lähetellään tekstaria, eikä vaivauduta soittamaan. Tekstiviestillä ollaan sitten lähetetty vauvan synnyttyä mitt ym..

Vierailija
18/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kovin koristeellinen runomuotoinen viesti, onko edes ymmärtänyt, että olet raskaana? noi tollaiset viestit on joskus hankalia ymmärtää!

Vierailija
19/19 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja törkeää jos ei vastaa. kyllähän nyt raskaaksi tulemisesta pitää kaikkien onnitella. :) että onneksi olkoon minunkin puolesta. :) <3