Name it:n vaatteita netistä?
Tietääkö joku onko olemassa verkkokauppaa joka myisi Name it:n vaatteita?
Kommentit (21)
Oli aivan ihania vaatteita, en ole ennen näihin törmännyt. Tekis mieli tilata, mutta en oo koskaan tilannut ulkomaisilta sivuilta.
http: //www. onefashion. dk/shop/barn-4s. html
Gymboreetä ostan heidän omasta kaupasta ja Ebaystä, enimmäkseen jälkimmäisestä postikulujen takia.
Hinnat yleensä paaljon halvempia kuin Gymbolla, tosin mallit mitä myynnissä ovat enimmäkseen vanhentuneita, eli ei niitä ihan uusimpia. Vaihtuvat tosi tiheään.
Postikulujen kanssa nousevat yleensä yllättävänkin suuriksi. :-( Kannattaa avata Paypal-tili, jos aioit alkaa ostella Ebaysta.
vain kotimaisista verkkokaupoista. Kiva, että nykyään tuntuu valikoimaakin olevan ihan kivasti ja uusia kauppoja tulee jatkuvasti!
minusta taas Jenkeistä postitus on tosi halpaa. Yleensä jonkun vaatesetin postittaa n. 5-10 taalalla, sehän on jotain 4-6 euroa. Taalan halpa kurssi taas laskee niiden vaatteiden hintaa ihan älyttömästi, olen katsonut että ostan sieltä vaatteita postikuluineen n. samaan hintaan kuin jostain H&M:ltä (esim. just Gymboreet). Joku RL on toki sielläkin vähän kalliimpaa mutta silti puolet halvempaa kuin Suomessa. 11
... oliko se nyt 42e. Sen jälkeen täytyy maksaa tullia ja alv,
jos ne olisi kuvattu esim. valkoista taustaa vasten.
Itseasiassa ap on sama kuin 15,19 ja joku muu vielä, mutta ei kyllä kakkonen. Hyvin veikattu silti! :-)
Mutta vaikka olisi niin maksathan niistä tullia ihan yhtälailla, tällöin se on vaan laskettu suoraan siihen hintaan. Tästä syystä esim. Gapin vaatteet on Euroopassa paljon kalliimpia kuin Jenkeissä. Mutta jos tilaa vähän kerrallaan voi ostaa tulleitta Jenkeistä ja se vasta on halpaa :)
En tiedä kyllä onko siellä toimivaa verkkokauppaa joka toimittaisi Suomeen... Huuda Britti-Ebaystä niin vältät tullimaksut!
en jaksa kaivaa osoitetta juuri nyt, mutta googlesta varmaan löytyy.
Musta DPAM:n vaatteet ovat ihania! www. dpam. com
Minä ainakin olen kiitollinen näistä vaatekauppa linkeistä. Itse asun maalla mistä ei saa juuri mitään vaatteita, joten netistä ostelen melkein kaikki vaatteet koko perheelle. Kiva kun aina löytää jotain uusia paikkoja mihin voi tutustua :)
mikään suomalainen nettikauppa Gymboreen vaatteita ja osoitetta pliis!
www. poppaa. net (ota välilyönnit pois)
Mutta Gymboreen oma kauppahan toimitta nykyään myös Suomeen!