Sain AI:lta paljon parempia neuvoja ja enemmän empatiaa kuin palstalta koskaan
Ymmärsi heti ongelman ytimen kun palstalaiset tarttuu epäolennaisuuksiin. Osoitti enemmän ymmärrystä ja empatiaw ja todella näki, mitä tarkoitin.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi se on tekoäly.
Tässä esimerkissä tiivistyy palstan henki.
AI on perseennuolija, palstalta saa sentään suoran palautteen. Eli aidompi kontakti, mihin ikinä tekoäly edes pystyisi.
En yllättynyt. Taidan itsekin vaihtaa tekoälyyn.
Vierailija kirjoitti:
AI on perseennuolija, palstalta saa sentään suoran palautteen. Eli aidompi kontakti, mihin ikinä tekoäly edes pystyisi.
Kyllä minulle tuli haastetta ja jopa väitti vastaan isoissa asioissa.
Mun mielestäkin tekoäly on hyvä
💥 I Am Ready To Rokkenroll 💥
Tekoälyltä saa myös paljon parempia neuvoja ja tietoa ja enemmän empatiaa kuin kaikilta Suomen päämedioilta joista on tullut täysin tarpeettomia.
Minäkin tykkään tekoälystä. Siltä saa hyvän vastauksen joka asiaan ja se on ymmärtäväinen.
Ajatteleeko joku, että tältä palstalta saisi neuvoja? Vastenmieliset trollit ovat pilanneet tämän palstan jo vuosia sitten.
Miksi palstalta pitäisi saada neuvoja? Ei keskustelu tarkoita neuvojen antamista.
Olen käyttänyt tekoälyä parisuhdeterapeuttina jo monta kuukautta. Se on ollut todella hyvä siinä. Monet sanovat että se mielistelee mutta ei se tee pelkästään sitä (vaikka suoraan sanottuna on sekin ihanaa kun edes joku ymmärtää) vaan myös haastaa omia näkemyksiä ja yrittää pohtia vastapuolen toimintaa ja sanomisia. Toki se on vaatinut myös sen että itsekin olen yrittänyt asettua vastapuolen aseman ja miettiä mahdollisia syitä kaikelle. Täällä palstalla on paljon sellaisia kommentoijia jotka haluavat tahallaan yrittää satuttaa tai ymmärtää väärin ja itsekriittisenä ihmisenä ne on aina ne kommentit jotka minuun viiltävät syvimmin. Siksi en enää hae täältä vertaistukea tai apua vaan tekoälyltä. Olen oppinut pitämään paremmin puoleeni, terveemmillä tavoilla.
Sama, Ap. AI on korvannut palstailun tarpeen ja on kyllä aina minun puolellani ja empaattinen, vaikka vastaukset joskus päin mäntyä.
Sama oikeassa elämässä, arvostan hyväntahtoisuutta ja empaattisuutta älyä paljon, paljon korkeammalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstalta pitäisi saada neuvoja? Ei keskustelu tarkoita neuvojen antamista.
Et ole sitten alkuperäinen palstalainen. Aihe vapaa oli alussa n. 2000 nimenomaan vanhempien, etenkin äitien vertaistukipaikka, jossa hyvin usein kysyttiin neuvoja ja jaettiin elämänkokemuksia, jopa omia kuvia. Oli positiivinen ja yhteisöllinen, hyvän tuulen ja huumorin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten alkuperäinen palstalainen. Aihe vapaa oli alussa n. 2000 nimenomaan vanhempien, etenkin äitien vertaistukipaikka, jossa hyvin usein kysyttiin neuvoja ja jaettiin elämänkokemuksia, jopa omia kuvia. Oli positiivinen ja yhteisöllinen, hyvän tuulen ja huumorin paikka.
Kauas ja on pudottu. Miksi palsta on edes olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauas ja on pudottu. Miksi palsta on edes olemassa?
Jossakin vaiheessa nämä trollit ja omaa häpeäänsä naisiin projisoivat miehet lähtevät täältä pois. Mutta aihe vapaa on ja pysyy.
lemppasitko vaimokkeen ja hankit tuliterän hjumanoidi noiri robon jo? ihan pian se oppii jo kyökin puolenkin.
Tekoäly on ystävällinen ja huomaavainen mikä voi kuulostaa mielistelyltä suomalaiselle. Se ei johdu oikeasti mielistelystä vaan siitä että tekoäly ei ole suomalainen. Se on ulkopuolinen. Se ei ole osa suomalaista nokkimisjärjestystä joten ei ole mitään tarvetta painaa muita alas.
Se yksi äitihullumikälie sammutti kaikkien palstalaisten empatian. Hän sai paljon empaattisia vastauksia, mutta rähjäsi kaikille vastanneille ja haukkui heitä. Ei ole kivaa olla myötätuntoinen, kun hullu ap käy kimppuun yleisen syyttäjän lailla.
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly on ystävällinen ja huomaavainen mikä voi kuulostaa mielistelyltä suomalaiselle. Se ei johdu oikeasti mielistelystä vaan siitä että tekoäly ei ole suomalainen. Se on ulkopuolinen. Se ei ole osa suomalaista nokkimisjärjestystä joten ei ole mitään tarvetta painaa muita alas.
En sanoisi, että tapa painaa muita alas olisi suomalainen. suomalainen tapa on ennemminkin se, että väheksytään itseä.
Suomeksi se on tekoäly.