Kyllä pph:n kanssa sumpliminen on
tosiaan aika hankalaa jos on itse tyyppiä kiltti. Ehkä päiväkodin kanssa olis helpompaa antaa negatiivista palautetta. Mun pph on tosi ihana, joten se vielä pahentaa asiaa. Jos hän olisi joku riivinrauta, ehkä sitten tulis helpommin sanottua. Tai jos pph olis joku ihan tuore eikä vanha ja kokenut.
Vai miten tän sanois nätisti? Pph:lla on tapana jättää lasten haalarit auki ja kaulat paljaiksi? Eilen oli jotain 5 astetta pakkasta, lapsella haalari auki 10 cm, kypäräpipo rutussa kaulassa. Lapsella oli ääni mennyt kun hain sen hoidosta. Mietin vaan että sanooko mukulat hoitajalle että niillä on kuuma vai mitä ihmettä toi on? Sama juttu syksyt talvet ja muillakin lapsilla.
Kommentit (4)
Ei kai tuo nyt mikään kamala asia ole, sanoo vaan ihan nätisti ja selkeästi asian eikä tee siitä vaikeampaa kuin onkaan.
Jos pph on muuten tosi mukava, niin sitä positiivista tulee varmaankin enemmän, ja tuollaiset pienet jutut on helppo hoitaa, kun suuremmat ympyrät on kunnossa.
Miehenikin joskus jättää vetämättä vetoketjun ylös asti ja kun olen maininnut asiasta niin hän sanoo, että se on tiukka???
Ei ole kyllä tiukka, mutta siinä oli hänen selitys. Luulisin, että sinun kannattaa toimia niin, että kun menet hakemaan lastasi hoidosta ja kaula on " paljaana" niin sanot nätisti lapsellesi, että tuletko " Maija" vähän tänne kun sulta on vetoketju auennut niin laitetaan kiinni ettet palellu.
kannattaa pitää lapsella pooloa päällä viileämmillä ilmoilla niin silloin ei ole kaula paljaana vaikkei hoitaja niin jämpti olisikaan. Ymmärrän sen, ettei hoitajalle viitsi sanoa monestakaan asiasta, mutta lopultahan se on pakko.
Taitaa olla hoitsu hiukan sokea jos ei osaa pukea lasta sään vaatimalla tavalla.
Mutta voin sanoa näin pph:na että välillä vanhempienkin kanssa saa taistella mitä ihmeellisimmistä asioista, kuten työpäivän pituudesta.........
Ja siitä tarvitseeko pph:lla olla omaa elämää oman perheensä kanssa ollenkaan....
Mutta kanattaa siis sanoa sille hoitajalle eikä van valittaa selän takana.
Itse kyllä ainakin kestän kritiikin.