Lue keskustelun säännöt.
Onko Porvoo72:sta ollut havaintoja pitkään aikaan?
Kommentit (4)
kun oon sen kanssa samalla huumorilinjalla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sille annettu banni joksikin aikaa?
tää palsta vaan on mennyt viimeaikoina kummalliseksi ja tällaiseksi ikäväksi ja kuivaksi jeesusteluksi...
moderaattorit ja weppihamsterit vaihtoon ja Borgå takaisin :D
ihan oikeeta elämää vaihteeksi, hyvä niin ;)