Harvoin tarjolla - sarja
Oli taas eilen hyvä jakso. Tykkään tosi paljon. Huomasitte varmaan kuka oli Urpolan vaimon roolissa??? Ja Reimatecit olivat päässeet mukaan käsikirjoitukseen :)
Kommentit (28)
Mä olen tyystin unohtanut seurata tuota sarjaa - voikohan sitä ostaa DVDL..ä tai jostain?
En katsonut ekaa jaksoa ja sitten täällä haukuttiin, katsoin kuitenkin tokan ja sittemmin koukussa. Tragikoominen, loistava sarja, joka osoittaa hienosti aikamme ilmiöitä.
ja ne hienot varoitus- ja opastuskyltit jokapaikassa. paras on se jääkaapin ovessa oleva " syö oikein" lappu.
Harvoin tarjolla-sarjan pubiruusu on ilmiselvä palstamamma, oletteko huomanneet?
Vikittelee miehiä baarissa tisseillaan, juo Reimatecien ja Ellen lakkatakkien kirpparimyynnillä saadut rahat, soittaa poliisit kun joku ampuu kuulapyssyllä... :D
Varsinkin kun se meuhkas siitä kuulapyssyillä ammuskelusta. Se Urpola on kyllä paras!
mutta Täydelliset naiset veti pidemmän korren (sitä ei voi jättää katsomatta). Laskin sen varaan että Harvoin tarjolla näytetään joskus uusintana.
Se on niin hauska! Tähän asti oon kattonu Täydelliset naiset eka ja tän joskus myöhemmin, eilen oli jo pakko kattoo tää heti, täydellisten naisten vuoro on sitten joskus tällä viikolla kun ehtii...
Se Marinan anoppikin on aika hauska " Onkos uutisia, oon kattonut että sun pikkuhousupyykkis on ollu niin puhdasta viime viikkoina!"
=)
käytti vauva-lehden palstaa, varmaan palstailee täällä edelleen ideoita hakemassa. Naureskelin, että se reimatec- ja lakkatakki kommentti meni varmaan ohi muilta kun av-mammoilta :)
Eli nyt vaan bongaamaan tutuista palstailevia, kuka tajusi vitsin kuka ei :)
Minusta vauva-palstalta napattuja juttuja ei aina ole ihan uskottavasti ympätty sarjaan. Kuka niitä Ellen lakkatakkeja nyt kulmakirppiksellä myisi, kun huutonetistä saa paremman hinnan? Se " kasvattakaa *kirosana* lapsenne" -tilanne oli kyllä herkullinen.
Oliko se vaan sen äidin hienostelua, vai onko se oikeasti äitipuoli?
Vierailija:
Se Marinan anoppikin on aika hauska " Onkos uutisia, oon kattonut että sun pikkuhousupyykkis on ollu niin puhdasta viime viikkoina!"
Meinaa vieläkin mennä sekaisin kuka on kuka. Vaikka ymmärtäähän sen toisaalta että pitää olla iso porukka että saa istutettua siihen kaikki nämä ihmistyypit jotka täältä palstalta löytyy. Ihan kohtuullisen hyvää suomalaista viihdettä.
panoksensa lasten hyvinvoinnin eteen ole kovin mahtava. Urpola on sairas, mutta muut eivät ihan luusereita isinä. Äidit ovat.