Mitä tapahtuu toiselle naiselle, kun salasuhde on ohi?
Mitä tapahtuu toiselle naiselle, kun salasuhde on ohi? Missään ei ole ikinä näitä tarinoita. Onko toisen naisen särkynyt sydän niin suuri tabu, ettei siitä kukaan kehtaa missään kirjoittaa?
Mulla loppui joitain viikkoja sitten pari vuotta kestänyt salasuhde varattuun (lapsettomaan) mieheen. Tuntuu, että samalla multa katosi elämästäni tärkein ihminen ja menetin kaiken haluni elää. Tiedän, että mies kohteli mua (ja tyttöystäväänsä) todella sikamaisesti, mutta en silti voi olla rakastamatta häntä.
Mulle on aina tuottanut vaikeuksia päästää miehiä lähelle, ja vaikka olen jo 30-vuotias, oli tää mies ensimmäinen, johon uskalsin rakastua. Tavallisesti kukaan ei säväytä mua millään tavalla. Ehkä tämä on syy, miksi olin valmis hölläämään moraaliani ja lähtemään mukaan tähän aivan sairaaseen leikkiin. Nyt en voi muuta kuin syyttää itseäni tyhmyydestäni.
Oon ollut suhteen päätyttyä aivan hermoraunio. Yksin ollessani itken koko ajan enkä saa miestä pois mielestäni. Häpeän suhdetta ja käytöstäni niin paljon, etten ole kehdannut puhua tästä sotkusta kenellekään.
Juhannus on ollut yhtä helvettiä. Kaikki ystäväni ovat olleet mökkeilemässä miestensä tai perheidensä kanssa ja olen viettänyt koko pitkän viikonlopun yksin kotona sydänsurujeni kanssa. Huomenna pääsee onneksi töihin, niin on pakko yrittää keskittyä johonkin muuhun. Tuleva kesäloma kuitenkin jo pelottaa: selviänkö siitä mitenkään järjissäni, kun nämä kolme päivää ovat ajaneet mut jo hulluuden partaalle?
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Miten tästä pääsee eteenpäin? Haluaisin kuulla muiden kokemuksista. Musta tuntuu, etten ikinä pääse tästä yli.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus otsikkoon, ketä sen pitäisi kiinnostaa. Jos on niin epärehellinen ja vastenmielinen kieroilija, että tunkee toisten parisuhteisiin manipuloimaan, niin evvk vaikka olisi olematta kokonaan. Mielestäni joku "katunainenkin" on suorastaan lady moisen moraalittoman tyrkyn rinnalla. Se voi kai olla sentään rehellistä, oletan, toisin kuin manipulatiivinen ja tunteeton, katala tunkeminen jonkun toisen reviirille vehkeilemään. Hyih. En koe heillä olevan minkäänlaista arvoa.
Minkähän arvoinen sitten onkaan tämä petetty vaimo jos salarakas on noin alatasoinen ja arvoton ihminen? Ei kai mies huonomman naisen kanssa salasuhdetta pidä yllä? Jos kotona asuu loistoyksilö.
Et tainnut ymmärtää tämän sanojan sanomaa yhtään? Jos vaimo ei harrasta tällaista moraalitonta toimintaa, niin luultavasti hänen arvonsa on kirjoittajan mukaan todella korkea.
Entäs sit, jos vaimokin harrastaa salasuhteita?
Voi olla toiveajattelua, suurinosa ihmisistä on rehellisiä. Tietysti voi olla että yrität siirtää omaa toimintaasi viattoman vastuulle jos et kestä katsoa itseäsi?
Sorry, en harrasta ukkomiehiä tai salasuhteita. Ja jos varattu on tullut vokottelemaan, olen antanut pakit.
Eikö tosiaan voi? Eikö millään voi olla aloittamatta suhdetta vaikka on oma mies ja lapset kotona? Mikset eroa ensin ja vasta sitten yhteen uuden kanssa. Oletko huijari?
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sinulle. Ero on aina vaikea on sitten se eka tai toka "vaimo". Sinun ei auta muuta kuin ottaa yksi askel kerrallaan ja herätä aina uuteen aamuun. Helppoa se ei ole, mutta elämä on iloja ja suruja. Alkuun kannattaa keskittyä arjen pyörittämiseen ja keksiä itselle tekemistä, jotta pahan mielen unohtaa. Miehelle ei kannata viestiä vaan yrittää pysyä erossa kaverista.
Jos haluat ajatella positiivisesti, niin häviäjä tässä oli mies. Hän jatkaa suhdetta, jossa ei ole onnellinen.
Voi olla ihan onnellinenkin mutta kaksisuuntainen lyö manian päälle ja päässä viiraa jonkun aikaa kunnes loppuu ja laskuvaiheen toipumisessa vaimon tuki on pakollista. Näitähän nämä sängystä toiseen hyppijät yleensä on.
Tiedän tapauksen, jossa toinen sai kunnon hermoromahduksen ja oli kuukausia saikulla, no niin makaa kuin petaa😏 en vaan ymmärrä miten joku kehtaa vehdata varatun kanssa😠
Toinen nainen yrittää kerjätä empatiaa, kun salasuhde on ohi...vau. Jo on röyhkeys salapanolla huipussaan. Toivottavasti saat mitä ansaitset.
Joistain tukee seuraava vaimo, jotkut jää kavereiksi jotkut jää vihamieheksi. Tms tms. Riippuu ihmisistä. Tosi tyhmiä aloituksia taas
Monelle salasuhteilijalle jää pitkäaikainen pitkäaikainen häpeän tunne haudattavaksi itseensä. Koska muille puhuminen paljastaisi millainen on.
Toinen nainen jää tyhjän päälle. Sama kuin ei ketään olisi ollutkaan puolin ja toisin.
Sun kannattaa alkaa hakea elämääsi parempia asioita kuin tuollaiset epämääräiset suhteet. En tuomitse kun olen itsekin tehnyt elämässäni typeryyksiä, mutta jatkon kannalta tuosta elämäntavasta ei seuraa mitään hyvää.
Kokeile uusia harrastuksia, matkusta jonnekin ja tee henkistä työtä itsesi kanssa, liiku ja yritä jättää tuo asia taaksesi. Muuten päädyt jatkossakin vain satuttamaan itseäsi ja muita ihmisiä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Monelle salasuhteilijalle jää pitkäaikainen pitkäaikainen häpeän tunne haudattavaksi itseensä. Koska muille puhuminen paljastaisi millainen on.
Se onkin heille ihan oikein. Roskaahan tuollaiset ovat.
Oksettava huo ra sellaisia naiset on omien tunteiden vietävissä ei kannata liikaa luottaa tai satsata hyi helv etti , toisen miehen spermat peset pillusta ja sitten kotiin oman kullan kainaloon hyi saa tana . Ymmärrän hyvin miehiä jotka sekoaa tosta kun saa tietää ja joltain lähtee henki.
Olimme molemnat suhteessa tahollamme, rakastuimme, erosimme molemnat. Nyt jo 20 vuotta yhdessä. En tosin tiedä, olenko ollut "virallisesti " toinen nainen, kun molemmat lopetimme entiset sihteemme hei alkuun, kun rakastuminen vei mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Olimme molemnat suhteessa tahollamme, rakastuimme, erosimme molemnat. Nyt jo 20 vuotta yhdessä. En tosin tiedä, olenko ollut "virallisesti " toinen nainen, kun molemmat lopetimme entiset sihteemme hei alkuun, kun rakastuminen vei mukanaan.
Sinä toimit oikein kun et alkanut puolison selän takana vehtaamaan ukkomiehen kanssa. Ei me sinua haukuta.
Toinen nainen siirtyy seuraavan varatun miehen patjaksi.
Luulitko saavasi pettäjästä rehellisen ja luotettavan puolison itsellesi? Etkö ymmärtänyt että kun hän huijaa vaimoaan niin hän tulee kohtelemaan sinua yhtä huonosti. Vai luulitko olevasi ainutlaatuinen kun huijari lirkutteli tarpeeksi ja osasi sepitellä sellaisia satuja jotka upposi sinuun? Oliko "eroamassa" ja haukkui vaimoansa? Tuossa perheessä ero tulee sitten kun vaimo jättää.