Helppo säästövinkki
Kommentit (49)
Kuten ei 59:lläkään ole kirkolle mitään annettavaa.
mitä kirkolla on minulle annettavaa ? En käy edes jouluna kirkossa. Häät on vietetty jo 13 v sitten, lapset kastettu. En tarvii mitään kirkon palveluita muutenkaan.
Lapset menevät riparille jos haluavat. Saavat erota itse kirkosta sitten aikanaan jos haluavat.
muuten kirkosta eroamista ei katsottaisi säästöksi, eikä korostettaisi, että kaiken sieltä ilmaiseksi, vaikkei osallistukaan kustannuksiin.
Hyväksikäyttäjien asenteita. Suuret puheet, pienet näytöt, säälittävää.
Eli kertokaa miksi minun pitäisi edelleen pysyä kirkossa ja maksaa kirkollisveroja? Tämä on tarkoitettu lähinnä kirkonkannattajille ja puolestapuhujille!
En ole niin pikkurahan puutteessa, että alentuisin moiseen. Hassua, miten monelle suomalaiselle kelpaavat kirkon tarjoamat palvelut (kirkkohäät ja kasteet ihan etunenässä). Sitten kun ne on saatu hoidettua, tulee hirmu kiire erota kirkosta, että säästyy muutama euro. Aika säälittävää.
Annatko itse jokaiseen hyväntekeväisyyskeräykseen tai jokaiseen sinulle itselle ei tärkeään keräykseen rahaa? Vastaus on aika varmasti EI! Joten miten kuvittelet, että joku antaisi kirkolle rahaa, jos ei koe sitä itselleen tärkeäksi! Kankkikoot varansa niiltä, jotka sitä tarvitsevat! Eikö?
58
muuten kirkosta eroamista ei katsottaisi säästöksi, eikä korostettaisi, että kaiken sieltä ilmaiseksi, vaikkei osallistukaan kustannuksiin.
Hyväksikäyttäjien asenteita. Suuret puheet, pienet näytöt, säälittävää.
En ikinä tule astumaan jalallani siihen laitokseen ellei ole esim. kummilapsen rippijuhlat tai kaverin häät! Ja noihin kekkereihin pääsen ilman, että kuulun kirkkoon! Jos kuolen, ei hautauskulut ole yhtään suuremmat kuin kirkkoonkuuluvilla ihmisillä! Eli kertokaa miksi minun pitäisi jäädä kirkkoon, perusteluja! En usko millään muotoa sen paikan jorinoihin!