Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistun kauppatieteiden maisteriksi. Olen ollut töissä jo useita vuosia.

Vierailija
04.02.2008 |

Nyt haluaisin alkaa opiskella jotain muuta työn ohella. Sen ei tarvitsisi olla välttämättä mitenkään hyödyllistä työn tai uran kannalta. Haluaisin jo itselleni merkityksellistä ja itseäni kehittävää toimintaa. Mitä alkaisin opiskella? Mitä voisi opiskella esim. vain kahtena iltana viikossa tai osittain etänä? Onko ideoita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kehittää sinua itseäsi ihmisenä. Te kauppatieteilijät kun olette usein vähän yksoikosta ja kovaa sakkia...sori, mutta näin vain on.

t. KM

Vierailija
2/3 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että en ole kovin kova tai yksioikoinen. Tosin tämä onkin vain minun näkemykseni :-). Täytyy alkaa selvittää missä voisin nuo opettajan pedagogiset opinnot suorittaa. Minusta vaan ne ekat kurssit ovat niin tylsiä, mutta tiedän, että kurssit muuttuvat mielenkiintoisimmiksi kunhan saa ne ekat suoritettua. En millään jaksaisi lukea lasten varhaiskehityksestä yms. Sinänsä ihmeellistä, sillä minulla on lapsia.

Muita ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee opinnot amk:n puolella. Siellä ei käsitellä lapsia lainkaan. Tietysti kasvatustieteen appro pitää suorittaa. Sitten saat pedagogisen pätevyyden opettaa kauppatieteitä. Jos joskus sitten haluat opettamaan vaikka amk:hon, saat täyden palkan. Ja siitä on hyötyä myös työelämässä, että osaat kouluttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi