Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löllöpyllyt not 4-ever 6. viikko

04.02.2008 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään kesäkuussa juhannuksen jälkeen koko perheen voimin Turkkiin.

No joo, mutta punnitus tuloksiin. Viime viikolla paino 64 kg ja tänään 63,2 kg. Eli 800g lähteny. Ihanaa.

Mites muitten viikko mennyt?

Vierailija
22/24 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti siis mennyt, paino tänään aamulla 75,3 kg. En ole ollut edes mitenkään kovin tiukkana, vaan laskiaispullaa ja runebergintorttua sekä myös täytekakkuakin on tullut maistettua. Vaikuttaa tosi pahalta, kun näitä tässä katselee, mut siis pudotusta ihan sopivasti.

Hiukan on liikuttukin viikolla; eilen kotijumppa 1h Jumppa-dvd:n kera ja tänään olin reilu tunnin kävelylenkillä ja kohta suunta kuntosalille.

Vauvaonnittelut Mangolle!

Hauskaa viikonloppua, Lempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kauhean ahkerana käynyt täälä kirjoittelemassa mutta lukemassa olen käynyt ja elänyt hengessä mukana. Onnea siis Mangolle ja tsemppiä kaikille!

Viimeviikon herkuttelu putken jälkeen olen palanut taas tiukasti ruotuun paitsi yhden laskiaispullan olen syönyt. On se uskomatonta miten paljon tekee vaan jo pelkästään se että rajoittaa makean syöntiä. Mutta se on sitten just se kaikkein vaikein tässä kun yrittää päästä terveisiin elämäntapoihin kiinni.

Muutoin tämä viikko on mennyt puoli unessa kun vauvalla on ollut vatsavaivoja ja ummetusta ja itkeskelly tämän tästä. Ymmärrän kyllä tosi hyvin jos tekee mieli herkutella sillon ku lapsi on sairaana! Oisin iteki varmasti herkutellu jos en ois muistuttanu itteäni koko aika siitä että viime viikko meni jo luvattoman paljon herkuttelun kanssa niin tänä viikkona en voinu sallia itelleni repsahduksia. Tiedän itestäni sen että jos ei joka viikko ole edes vähäsen paino pudonnut niin luovutan aika herkästi heti. Sen takia yritän että paino putoais edes vähäsen joka viikko niin motivaatio pysyis jotenki kutenki vielä...

Mulla on muuten jääkaapin ovessa kuva itestäni sillon ku olin vielä 85kg :) Oon ajatellu jos sen kattelemisesta sais itelleen muistutuksen siitä, että paino pitäs saada alas :) Mutta en tiedä onko se auttanu.

Oon myös ahkeraan mittaillu vyötärön ympärystää ja seuraillu josko se pienenis kun tuota vyötärölihavuuttakin on. Vielä ollaan sallittujen rajojen ulkopuolella mutta on siitä kyllä muutama sentti lähtenyt joten se on lisännyt aika paljon motivaatiota. Uskoa että kyllä se siitä pienenee hitaasti mutta pienenee kuitenkin.

Tällä viikolla puntari näytti seuraavaa: 69,5kg eli 500g pudonnut...

70k rajapyykin alle on just ja just päästy mutta tästä se varmaan vielä hankaloituu tämä laihuttaminen kun pääsee lähemmäksi tavoite painoa....

Kiitti kun ootte täälä olemassa, uskon aivan oikeasti täysin totisesti, että jos en ois tähän keskusteluryhmään alkanut mukaan niin mun terveemmistä elämän tavoista ei ois tullut sitten yhtikäs mitään! Hyvä kun on joku paikka minne täytyy viikottain käydä ilmottamassa painonsa niin sitä ajattelee aina että voi hitsi kun pitäs ens perjantaihin mennesä olla paino edes vähän pudonnut että sinne kehtaa mennä mitään kirjottamaan :)

Vierailija
24/24 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Eilen, aivan punnituksen alla sain jonkun mielenhäiriön ja söin kaksi pullaa, laskiastäytteillä ja perus. Sit vielä vetelin muutaman karkin ja suklaapalan, ja olo oli tosi ähky! Ennen en moisesta määrästä olis ollu millänsäkään! No, tänä aamuna lähinnä kauhunsekaisin tuntein hiivin vaa' alle, mutta tulos olikin yllättäen sama kuin viime viikolla, eli 57. Olin tulokseen tyytyväinen, sillä tosiaan en ollu liikuntaa tällä viikolla juurikaan harrastellu, ja vielä sitten ne eiliset herkut ihan tuoreesti näkymässä tuloksessa!

Piballe täältä myös toivotellaan mukavaa ja nautinnollista risteilyä, oikeasti joskus pitää osata nauttia ja ottaa hetkestä kiinni! Ruotuun ehtii palata arkenakin!

Ja paibain kans oon samaa mieltä siitä, että ryhmässä on munkin mielestä voimaa! Kans ajattelen, että en kyllä kehtaa ihan tolkuttomasti retkahdella, että uskaltaa tulla tänne kertomaan tuloksensa perjantaina. Toi eilinen herkuttelukin oli ihan sellanen " kehtaanko" , enne punnituspäivää... Mutta eipä näköjään " pienet" herkuttelut aina nosta painoa, joten kyllä kai niitä herkkuhetkiä aina joskus sais itselle sallia. Jostain muuten luin, että laihduttajan pitäis pari-kolme pulla-kahvia itselleen salliakin viikossa, yrittää vaan valita kevyempiä herkkuja ainakin välillä. Siinäpä haastetta, että se pulla riittäisi...

Nyt rojahdan sohvalle! Viikonloppuja kaikille!!