Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löllöpyllyt not 4-ever 6. viikko

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piba...sydämellisesti tervetuloa joukun jatkoksi!

Linkitin ton meidän viime viikon jos joku haluaa sitä lueskella myöhemmin!

Vierailija
2/24 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa piba!

Kävin eilen ostoskeskuksessa ja se taisi olla aika jännittävä kokemus vauvalle kun itkeskeli tai oikeammin sanottuna huusi täyttä kurkkua :) sitten koko yön. Luulin ettää se oli tullu sairaaksi mutta tänään kaikki on taas hyvin... Täällä ollaan väsyneitä ja tekis mieli herkutella ja kun käytiin äsken päiväkävelyllä kaupungilla niin oli todella lähellä ettenkö ois kävelly yhteen ihanaan kahvilaan sisälle ja ostanu suussasulavaa kakkua ja kahvia kyytipojaksi....Mutta en mennyt. Eilen söin puoli litraa jäätelöä ja ajattelin että sallin itelleni nyt vielä tämän lipsahduksen ja palaan ruotuun maanantaina. Tähän asti on menny vielä hyvin mutta kohta pitäs mennä kaverin luo käymään kahvilla ja sielä on varmasti herkkuja. Onneks tää kaveri asuu kolmen kilsan päässä niin ajattelin kävellä sinne vaunujen kanssa niin voi olla että siinä sitten kuluu sen verran energiaa että voin parit keksit itelleni sallia...eikö :)?

Mut jatkakaa samaan malliin ja tsemppiä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa joukkoon piba! Kiva kuulla, että olet jo lueskellut kuulumisiamme, ja joskus jonkun viisaankin ajatuksen täältä lukeneesi! Kiva ja toisiaan tukeva porukka on tämä meidän löllöpyllyjen (ei enää pitkään!) joukko, toivottavasti viihdyt!

Ja kiitos taas Risellalle uuden pinon avaamisesta! Olet kyl melko näppärä noitten linkkien kanssa, itse en tajua niistä mitään...

Mun uusi viikko alkoi taas sillä spinningillä ja älyttömällä vaunu-rattikelkka-lenkillä tuolla luminyräkän keskellä! Sykkeet huiteli ylämäessä levyesti yli 180, että pientä vaiúhtikestävyystreeniä sekin...

Tää maanantai on mullekin vähän sellanen päivä, että herkut kummittelee mielessä ja tänään niitä on poikkeuksellisesti kaapissakin, saas nähdä kuinka selkärankaani taas koetellaan...

Nyt täytyy taas kiiruhtaa, palailen huomenissa!

Vierailija
4/24 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Tervetuloa piba! Meillä tuntuu olevan tavoitteet aika samanmoiset. Sulla vaan on sujunut paremmin...

Niin, en sitten ole kirjannut tänne ollenkaan viime viikon tulosta.

Meni viikko syödessä ihan mitä sattuu, missä ja milloin ja kuinka paljon vaan. Joten lauantaiaamuna en mennyt vaa' alle enkä ole mennyt vieläkään.

Tänään olen pysynyt pisteissäni tai oikeastaan on jäänyt jopa käyttämättä. Sikäli hyvä kun tiedän että keskiviikkona tulee syötyä kakkua ;)

Viime viikon syömiseen vaikuttaa paljon junioirin kanssa valvominen. Kun lapsi sairastaa, on itse huolesta uupunut ja ei jaksa yhtään panostaa itseensä. Vieläkin sairastetaan. Antibiootit saatiin korvatulehdukseen, mutta nyt sitten siitä tuli ripuli ja pahoinvointi. Nyt olen huolissani että saako kaveri tarpeeksi nestettä... Ja onko se antibiootista johtuvaa... ikää kun ei ole vasta kuin 8 kk:ta.

Mutta ehkä elämä voittaa ja mun laihdutusprojekti jatkuu.

Yritän ottaa tämän tästä eteepäin elämäntapamuutoksena johon kuuluu repsahduksetkin.

Muille oikein paljon voimia ja tsemppiä!

Vierailija
5/24 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli sitten vedettyä molemmat...niin laskiaispulla kuin runebergin torttukin. Olo on kyllä tosi ÄLLÖ. Aattelin kuiteskin syödä molemmat samana päivänä niin saa loppuviikon olla terveellisellä linjalla ja tiedän itsestäni, että jos olisin itseltäni ne kieltänyt niin pian ahmisin niitä himooni monta. Nyt annoin luvan syödä ne ja tosiaan ilokseni huomasin ettei ne nyt niin ihmeellisiä herkkuja ole, vaikka hyviltä näyttävätkin.

Pitää mennä...vauva huutelee

Vierailija
6/24 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että asetan itselleni uudeksi tavoite painoksi 58kg...sen verran painoin ennen tätä nykyistä vauvelia...

Vierailija
7/24 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsatautia on pidelly tässä perheessä, joten kiroittelut jäänyt viime päivinä vähiin; oon silti käyny kurkkamassa teidän muiden kuulumisia!

Päivittelen taas piakkoin nuo viime viikkoiset painot ja myös Risellan uusi tavoite on noteerattu! Ja samalla laitan pibankin listoille!

Täällä siis varsin niukalla linjalla ruokittu itseä viime päivät. Meidän perheestä näyttäisi nyt siltä, että minä olen säästynyt pahimmalta vatsataudilta, pelkkää kuvotusta ja tosi kipeä vatsa...mutta pahemmin ei ole kyllä ruokaa tehnyt mieli, eikä juomaakaan. On oikein täytyny välillä asiasta tehden juoda, kun kuitenkin imetän. Ja syödäkin olen yrittänyt säntillisetsi, ettei kostautuisi vallan mässäilynä olon helpotuttua. Saas nähdä kuin käy.

Pikku-pimu huutelee maito-sapuskaa! Täytyy mennä!

Vierailija
8/24 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö meni vahtelevalla menestyksellä yhden oksennellessa ja pienimmän seurustellessa...hooh...(vaikka se vauvan kujertelu ihan oikeasti on musta tosi ihanaa, jotenki en öihin kaipaa edes iloisia höpöttelyjä...! ;D) Toisaalta koen jaksavani katkonaiset yötkin jotenkin paremmin nyt kun olen noudatellut terveellisempää ruokailulinjaa,.Minullahan oli tapana mässäillä juuri ennen nukkumaanmenoa lasen mentyä nukkumaan ja sitten ruoka ja herkut painoi vatsassa ja oma uni oli senkin takia jotenkin paljon huonompaa...ja sitten vauva tietysti herätteli vielää omat herättelynsä, niin voi uupumusta!

Eilen illalla teki sitten jo vähän mieli karkkia (olen siis selvästi tulosa kuntoon!), mutta kello oli jo niin paljon, että totesin herkuttelun ilon jäävän kovin lyhyeksi (mikä hyvä syy!), ja niin jäivät herkut odottamaan toista päivää! Olenpa tyytyväinen! Olen muinakin iltoina saavuttanut samanlaisen tunteen, ettei enää kannata aloittaa herkuttelua ja joiankin iltoina ihan oikeasti pysähtynyt ajattelemaan sitä, kuinka paljon minun tekee mieli herkutella. Aina se mieliteko ei edes ole " todellinen" , tulee vaan mieleen, että söis jotain, kun ei oo muutakaan tekemstä... Eli siis selvästikin minussa tapahtuu nyt muutosta, ja herkuttelu ei enää olekaan elämän päällimmäinen nautinto! Myös keventynyt ja piristynyt olemus näkyy, ja auttaa tsemppamaan! Päivät on tosi helppoja, illat vaaii vielä hiukan ponnisteluja...

Amanda80lle toivon myös kovasti voimia ja myöskin vähän löysiä! Silloin kun lapsi sairastaa, on tärkeintä, että jaksat hoitaa häntä, silloin voi mielestäni laihduttamiset siirtää syrjään toviksi! Joko lapsi voi paremmin?

Ipana vaatii tas huomioni, palaan myöhemmin! Mukavaa päivää kaikille!!

Vierailija
9/24 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla kertomaan uutisia eli en ole sitten pitkään aikaan kirjoitellut vaikka yritänkin syödä edelleen terveellisemmin vaikkakin nyt en enää niin tarmokkaasti...pari viikkoa sitten saimme tietää, että joukkoomme liittyy pieni ylläripylläri...siirtynen siis odotuspuolelle :) noh sainpahan muutaman kilon pudotettua :) käyn ahkerasti lukemassa kirjoituksianne ja annan jokaiselle tsemppipotkun!!!!Aloitan sitten ensi vuoden alusta taas pisteillä:)

Elämä on yllätyksellistä ja ihanaa!!!!

HAUSKAA KEVÄÄN (talven) odotusta!!!!!!!

mango

Vierailija
10/24 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jukra! Paljon paljon onnea odotukseen!! Vauvauutiset saa aina minut, ikuisen vauvakuumeilijan, ilosta sekaisin; se raskaana olo ja vauvan ODOTTAMINEN on niin ihanaa aikaa!!

Paljon onnen hetkiä vauvanodotusaikaan ja laittelehan joskus huviksesi kuulumisia tänne meillekin! Koskas teidän vauvan on siis määrä syntyä? Ja millaisen jonon jatkoksi?

Onnentoivotuksin,

hiiriemo

Vierailija
11/24 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä taas motivaattoriksi tämä viime perjantainen lista!

piba

Pituus 161cm

Paino 86kg

31.1. 81,3kg

Tavoite 66kg

hiiriemo

Pituus 158cm

Paino 58 kg

4.1. 56,5kg

11.1. 59kg

18.1. 58kg

25.1. 57,5kg

1.2. 57kg

Tavoite 52 kg toukokuun loppuun mennessä

joikkuli

Pituus 180cm

Paino 86kg

25.1. 79,5

Tavoite 76kg

paibai

Paimo 76kg

11.1. 74kg

18.1. 73kg

25.1. 71kg

1.2. 70kg

Yrittäisin päästä siihen 65kg

amanda80

Pituus 165

Paino 85kg

5.1. 84,6 kg -0,5 kg

12.1.83,6kg -1,0 kg yhteensä 1,5 kg

19.1. 82,8kg pudotus 0,8kg yhteensä 2,3 kg

26.1. 83,5 kg eli +0,7kg

Tavoite -15kg toukokuun loppuun mennessä, ja sitten vielä muutama kilo eli tavoitepaino tän vuoden lopussa n.67kg.

Risella

Pituus 163cm

Paino 68kg

11.1. 66.3kg

18.1. 65.3 kg

25.1. 64,5kg

1.2. 64 kg

Tavoite 60-62kg, uusi tavoite 58kg!

Lempi05

Pituus 160 cm

Paino 77,9 kg.

25.1. 76,5 kg

1.2. 76,0 kg

Tavoite olisi päästä alle 70 kg kesään mennessä. Lopullinen tavoite voisi olla siinä 63-65 kg paikeilla.

@MANGO@

Pituus 163cm

Paino 67kg

11.1. 65.2 kg

18.1. 63.8 kg

25.1. 63.9kg

Tavoite vähintään 60kg kesään mennessä

(VAUVANODOTUSPUUHISSA!)

sonkka

Pituus 157 cm

Paino 66 kiloa.

24.1. 65kg

Tavoite päästä ylipainosta normaalipainoon ja alle 60 painoon

Vierailija
12/24 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäiviä juhlitaan ja olen leiponut voileipäkakun ja täytekakun... eli ei tietoakaan tänään mistään laihdutuksesta.

Ma ja Ti meni kyllä ihan hyvin.

Kiitos Hiiriemo tsempistä! Kuopus voi jo paremmin, kunhan vielä suostuis jotain kiinteetä syömään. Juotavaa kyllä menee, se on pääasia.

Ja voi Mango mikä ihana uutinen... Vaikka täällä on tällä hektellä raskasta ja vauva valvottaa, niin silti aina haaveilein vielä yhdestä vauvasta... ;) Ihmisen mieli on ihmeellinen...

Palaillaan!

t.A

Vierailija
13/24 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ihania...itselläni kyllä nämä neljä saavat nyt riittää ja on aika ajatella itseäni ja omaa kroppaani!

Lenkkeilty on PALJON ja syömiset pysyny aika mallillaan!

Vierailija
14/24 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ja ärsyttää. Pieni ulkoilupyrähdys aamupäivällä ei anna puhtia iltaan asti meikäläiselle, ei millään. Lapset hyppii pitkin seiniä ja oma pinna on äärimmilleen venytetty ja melkoisen lyhyeksikin säädetty tänään, näemmä. Ja koska kaikki on niin kurjaa ja ikävää, ja ruokakin kylmää(;D), kaapissa olevat karkit valtaavat ajatukseni. Niillä on varmaan joku salaliitto saadakseen mut herkuttelemaan tänään, ja jatkamaan huomenna jne...

Ei ole auttanut siis välipala-appelsiini, eikä päivällinen, joka oli kylmää. Seuraavaksi odottelen iltapalaa, joka on siis viimeinen oljenkorteni tänään...jospa sitten vaikka tuntuisi, ettei enää taas kannata ruveta herkuttelemaan...(vaikea uskoa...)

Kovasti täällä siis käyn kamppailua itseni kanssa; sulattaisinko pakastimesta laskiaispullan, vai söisinkö kaapista suklaapatukan...vai irtsareita...pienin paha olis kyllä rusinat, mutta kun aloitan niiden napostelun, peli on jo menetetty ja loppuilta onkiin alamäkeä...

Ensi yönä varmaan oksentaa esikoinen, jos putki jatkuu entiseen malliin, joten viisasta olisi nauttia kevyt iltapala ja mennä ajoissa nukkumaan ja keräämään voimia huomispäivään.

Niin teen.

(Kiitos sinulle joka jaksoit lukea tämän skitsofreenistyyppisen keskustelun itseni kanssa!)

Vierailija
15/24 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaivu masennukseen...muista, että se on jo hyvä päätös, että olet päättänyt keventää ruokailujasi. Ei aina jaksa tarkkailla ruokailujaan. En halua päteä, mutta liitän oman kirjoituksesi tekstiini.

" Amanda80lle toivon myös kovasti voimia ja myöskin vähän löysiä! Silloin kun lapsi sairastaa, on tärkeintä, että jaksat hoitaa häntä, silloin voi mielestäni laihduttamiset siirtää syrjään toviksi! Joko lapsi voi paremmin? "

Tuo sinun neuvosi on hyvä ja mielestäni itsekin voisit sitä nyt noudattaa kunnes pienokaisesi tervehtyvät. Ja ainahan sitä kannattaa kaappiin illaksi varata niitä vähän kevyempiä herkkuja. Rusinat on hyviä, pähkinät, viinirypäleet, banaani, ananas ja mielestäni kunnon ruisleipä ja jotain kevyttä juustoa päälle ja lasi rasvatonta maitoa voi myös auttaa pääsemään yli tuosta syöpöttely tunteesta. Tunnustaudun itsekin ilta-ja yösyöpöksi. Tv:n ääressä on niin kiva mässätä kun muksut nukkuu. Ja joskus se ilo pitää itelleen suoda...kannattaa vaan valita hiukan kevyempiä herkkuja! Tsemppiä. Huomenna on taas uusi päivä.

Risella

Vierailija
16/24 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpas osuvasti lainannu omaa tekstiäni!:) Hassua, miten helppoa onkaan neuvoa ja tukea toista, mutta itseään piiskaa ihan täysillä!

Kiitos ajatuksestasi, sait minut hymyilemään!

Palaan huomenna.

Vierailija
17/24 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai ilmoittelen välillä kuulumisia, tämä pikkuinen on meidän neljäs,esikoinen 7v, toinen 6v,kolmas 9kk ja lokakuun alussa laskettuaika ainakin menkkojen mukaan?Onneksi isommat jo niin omatoimisia ja kovasti kyselevät että tuleeko meille vielä vauvoja yms.emme ole vielä heille kertoneet ennenkuin kuullaan ne ihanat sydänäänet:)

mango

Vierailija
18/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestäkin selvittiin! Olin kyllä tosi väsynyt, ja siitäpä se makeannälkäni varmaan johtuikin... Napostelin sitten iltapalan päälle vielä niitä jäisiä banaaniviipaleita, jotka on mun herkkua, ja aamulla heräsin paljon virkeämpänä ja hyväntuulisempana.

Huomenna taas punnitaan, paino ei varmaan oo tällä vikolla juurikaan tippunu, liikunnat on jääny kovin vähiin tän sairastelun myötä, eikä arkiaktiivisuuskaan oo ollut kovin hääppöstä. Tyytyväinen olisin, jos paino olis edes pysyny samassa.

Taas typy tuolla huutelee; taitaa tietää, milloin äiti vaan surffailee netissä ;D

täytyy mennä!

Vierailija
19/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna punnitus. Odotukset ei ole ihan kamalat. Pari isompaa lenkkiä tehty, kuntopyöräilty 2 iltana...siinä ne liikkumiset melkein on...hyvä tosiaan jos olis edes pysyny samana. Ruokailusta en ole lipsunut, paitsi tiistaina kun söin runebergin tortun ja ison laskiaispullan.

Vierailija
20/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eka plussa-viikko, + 0,9 kg! eihän tuo tietty maata kaada. pistetään lakaneiden menkkojen piikkiin. (tähän ei tietenkään vaikuta nuo muutamat päivät, kun on mennyt pisteet yli ;-)

liikuntaa kun ei juurikaan kerkiä harrastamaan, näkyy heti vaakassa, jos ei ole ollut tiukasti.

huomenna lähdemme miehen kanssa laivalle, mun siskon ja hänen miehensä kanssa. viikonloppu tulee siis menemään ihan rennosti, turhia näistä syömisistä stressaamatta. lupaan palata taas maanantaina ruotuun.

olen ajatellut positiivisesti niitä pieniä päivän päätöksiä joita on tullut tehtyä, siitä se ELÄMÄNMUUTOS lähtee. esim. kun en ottanut eräässä tilaisuudessa kahvin kanssa ihanannäköistä porkkanaleivosta tai isoa pikkuleipää, vaan pelkän kahvin! ja olin heti asiasta iloinen. tehkäämme siis pieniä päätöksiä joka päivä, eiköhän niistä pitkällä ajalla jotain hyödy.

tuokin on tosiaan hyvä, että jos kovin tekisi jotain herkkua mieli, valitsee sen vähemmän pahan vaihtoehdon, jollei jopa sen ruisleivän maidolla. Tsemppiä, tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan