Toinen nainen vastaa hetken kysymyksiinne...
Kommentit (61)
Vierailija:
Ihmissuhteet eivät todellisuudessa ole niin helppoja ja suoraviivaisia kuin sitä toivoisi. Mustavalkoisen maailmankuvan omaavat kokevat tätä suurena uhkana ja reagoivat aina agressiivisesti. Yksi merkittävä syy on että heiltä puuttuu rohkeus tehdä omia päätöksiä ja mieluummin elävät lampaina normien kahleissa.Olet valintasi tehnyt ja sinut sen kanssa. Se on hieno asia! Arvostan sitä suuresti!
Onkohan tämä provo, vai onko oikeasti olemassa noin yksinkertaisia ja rumia ihmisiä kuin ap?
" Minä olen niiii-in ihana sen miehen mielestä ja sen vaimo on kamala ja ruma ja minä olen niiii-in onnellinen ja meillä on niiii-in tavattoman hauskaa keskenämme ja sillä miehellä on kamalaa sen oman vaimon kaa. Se on tärkeetä että mulla on koko aika kivaa ja muilla ihmisillä ei oo mitää väliä."
mutta provosoiduin (eli onnistuit ap) tuosta mies on vahva alfa-uros, vaimo heikko ja rakastajatar vahva. Minusta tuommoinen vahvuuden toditelu on kaikkea muuta kuin vahvuutta. Itse asiassa voi olla loppupeleissä niin, että vaimo onkin teistä kaikista vahvin.
et miehet käy vieraissa kun akat kiukuttelee moonishuuruissaan. Mä ymmärrän kyllä toisaalta ap sua ja monia muita ns. toisia naisia, voitte olla jopa ykkösiä miehille, vaimo pitää varmaa kakkosijaa... No, ei elämä aina ole niin yksiselitteistä ja ei kaikki halua miestä jatkuvasti sohvalle pieremään vaan kuorii kermat päältä ja vaimo pesee paskaset kalsongit. Elämä on moniselitteistä. Jos nyt eroisin voisin hyvin alkaa kuoriin kermoja. Tsemppiä Ap, olet vahva!
Hajotat perheitä. Nautitko tästä vai kärsitkö tästä vai etkö jaksa/tahdo/viitsi ajatella asiaa?
Vierailija:
et miehet käy vieraissa kun akat kiukuttelee moonishuuruissaan. Mä ymmärrän kyllä toisaalta ap sua ja monia muita ns. toisia naisia, voitte olla jopa ykkösiä miehille, vaimo pitää varmaa kakkosijaa... No, ei elämä aina ole niin yksiselitteistä ja ei kaikki halua miestä jatkuvasti sohvalle pieremään vaan kuorii kermat päältä ja vaimo pesee paskaset kalsongit. Elämä on moniselitteistä. Jos nyt eroisin voisin hyvin alkaa kuoriin kermoja. Tsemppiä Ap, olet vahva!
että etkö ketään vapaata saanut?
" Mä en ole pettänyt ketään" - jep jep.
Annat ynnärtää, että miehen vaimo on heikko ja yhdessä miehen kanssa nauratte hänelle. Sinä olet paljon vahvempi ja parempi, paljon vaimon yläpuolella. Olen nähnyt elämässäni tarpeeksi sinun kaltaisia ihmisiä ja voin vain sääliä sokeuttasi. En usko että löydät todellista onnea, ennen kuin opit kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan.
alinta kastia, sori vaan. pala helvetissä.
Ja otan osaa niille naisille, joiden miehet eksyy näiden syliin.
- miksi ajattelet, että vastauksesi kiinnostavat ketään
- oletko täällä pelottelemassa ihmisiä
- mikä on motiivisi kirjoitella täällä toisen naisena
- uskotko, että on olemassa naisia, jotka rakastavat miestään, mutta eivät pelkää " toisia naisia" , eivät ajattele heistä kerrassaan mitään, heidän olemassa olonsa on ihan täysi yksi hailea, jos jotain tunnetta aiheuttaa niin lievää kuvotusta, tulee mieleen hompsuinen tursake
mutta miksi aina syyllistetään sitä toista naista ja säälitään sitä miestä??!! Herranjestas sentään, mieshän se varattu on ja tekee tietoisen päätöksen pettää puolisoaan, tuskin ketään pakotetaan mihinkään...?? Jos kotona on asiat hyvin, ei toisten matkaan lähde vaikka kuinka vokotellaan tai sitten on täysin selkärangaton kaveri.
Vierailija:
Jos kotona on asiat hyvin, ei toisten matkaan lähde vaikka kuinka vokotellaan tai sitten on täysin selkärangaton kaveri.
joskus lähdetään vain sen takia et niin voi tehdä.
kahden naisen mies on aika mielenkiintoinen ilmio. Lähi-idän kulttuurissa toisella naisella on naisen asema. Moniavioisuus on yleistä afrikassa ja se on ilmennyt jopa kiinassakin.
Vain eurooppalaisessa kulttuurissa sitä toista naista paheksutaan. Siis ei miestä samalla tavalla kuten naista.
kuitenkin ap tietää vaimosta ja on OK sen kanssa et mies saa kotona vaimoltaan.
Aiotko olla rehellinen tuolle tulevalle miesystävällesi menneisyydestäsi? Etkö pelkää, että nykyinen toimintasi voi pilata mahdollisuutesi kunnon suhteeseen? Vai luotatko siihen, että mies arvostaa sinua siitä huolimatta?
Uskot, mitä surkea ukkomies puhuu sulle vaimostaan? Älä viiti. Totta kai se puhuu sulle just sitä, mitä sä tarvitset itsetunnolles. Vaimo on tylsä, ruma, lahna, tyhmä, heikko, roikkuva - sä taas sen rinnalla kiehtova, kaunis, seksikäs, villi, vapaa kiimanaaras.
Todellisuudessa, kultapieni, sä et tiedä siitä vaimosta yhtään mitään. Sä et tiedä sen tarinaa, sen versiota. Etkä sä tiedä paljon siitä miehestäkään. Juhlissa se todellinen persoona ei tule esille. Eipä siinä mitään, jos et kerran haluakaan tietää, mutta aika kananaivoista väittää, että tiedät vaimosta kaiken. Tsiisus. Niin kauan tyhmillä reppanoilla ukkomiehillä menee hyvin kun niille riittää poljettavaksi ja sumutettavaksi sun kaltaisias kehunkipeitä tyttörukkia.
Vierailija:
45 - keskustelemme ihan avoimesti heidän avioliitostaan. Olen sinut asian kanssa, joten mies valittaa minulle ja minä kuuntelen. Nauramme yhdessä huiseimmille tempauksille. Tiedän vaimosta kaiken tarpeellisen ja ylikin.
Et sinä ole vahva kun tarvitset varattua miestä etkä uskalla aloittaa tasavertaista suhdetta vapaan miehen kanssa. Olet aika heikko sisältäsi. Nimittäin olemalla varatun miehen kanssa varmistat että mitään vakavaa ei pääse syntymään ja kun suhde loppuu voit aina selittää itsellesi että se loppui siksi kun mies palasi vaimon luo eikä siksi että sinussa olisi vikaa. Itse et pysty suhdetta lopettamaan vaan roikut miehessä niin pitkään kuin mahdollista.
Vaimon heikkoudesta tuskin tiedät muuta kuin miehen kertoman. Perheen ja lasten hoitaminen kuuluu myös miehelle ja aviopuolisoilla on oikeus tukeutua toisiinsa. Vaimo on omistautunut perheelleen mutta kun /jos vaimo menee töihin ja saa oman rahan ja omat ystävät luulen että miehellä menee pasmat sekaisin.
Terv. eräs joka on tuon kaiken kokenut. Miehen hoito muuten soitteli perään lähes kolme vuotta.
Odottelet siis vakavaa suhdetta ja oikeaa miestä.
En halua lasteni elämään ketään juuri nyt. Eikä ole tullut miestä vastaan.
Aiotko olla rehellinen tuolle tulevalle miesystävällesi menneisyydestäsi?
Miksi en. Kerroithan sinäkin jotain edellisistäsi kun tapasit nykyisen.
Etkö pelkää, että nykyinen toimintasi voi pilata mahdollisuutesi kunnon suhteeseen?
En yhtään.
Vai luotatko siihen, että mies arvostaa sinua siitä huolimatta?
Miksi ei arvostaisi? Ei kaikki ole jumalaa pelkääviä ja rajoittuneita. Enkä todellakaan odota, että seuraava mies on pitänyt omaa kynttiläänsä vakan alla.
Kukaan ei tunnu uskovan, että en todellakaan ole kiinnostunut miehen vaimon sielunelämästä. Tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa. Vaimo on vähän avuton, masentuvainen ja hyvin roikkuva. Miehen on vaikeaa sietää sitä, mutta ei halua jättää häntä. Ehkä minä olen se, joka saa niiden liiton toimimaan?
Todellisuudessa, kultapieni, sä et tiedä siitä vaimosta yhtään mitään.
Ja miksi minun pitäisikään ihan hirveästi tietää? Miksi ihmeessä? Ei hän ole ystäväni, eika hänellä ole mitään tilivelvollisuutta mua kohtaan.
Sä et tiedä sen tarinaa, sen versiota.
Enkä ole kiinnostunut siitä.
Etkä sä tiedä paljon siitä miehestäkään. Juhlissa se todellinen persoona ei tule esille.
Vietämme vuodessa viikon ulkomailla ja 4 kokonaista viikonloppua yhdessä. En halua häntä tämän enempää elämääni juuri nyt. Tämä riittää hyvin.
Eipä siinä mitään, jos et kerran haluakaan tietää, mutta aika kananaivoista väittää, että tiedät vaimosta kaiken.
En tiedä kaikkea, ihan riittävästi kuitenkin.
manata. En ole uskovainen ihminen. Ihan yhtä hyvin voi pelotella salamoilla tai kivittämisellä. Vettä hanhen selässä...
Ihmissuhteet eivät todellisuudessa ole niin helppoja ja suoraviivaisia kuin sitä toivoisi. Mustavalkoisen maailmankuvan omaavat kokevat tätä suurena uhkana ja reagoivat aina agressiivisesti. Yksi merkittävä syy on että heiltä puuttuu rohkeus tehdä omia päätöksiä ja mieluummin elävät lampaina normien kahleissa.
Olet valintasi tehnyt ja sinut sen kanssa. Se on hieno asia! Arvostan sitä suuresti!