Toinen nainen vastaa hetken kysymyksiinne...
Kommentit (61)
Miksi olet valinnut kyseisen tien? Aiotko olla ikuisesti toinen nainen vai odotatko, että mies ottaa eron vaimostaan?
Onko vaimo tuttavasi?
Tiedän hänet ja olen joskus baarissa jutellutkin hänen kanssaan.
Miksi olet valinnut kyseisen tien?
Seksin takia. Ollaan ns. fuck buddyja.
Aiotko olla ikuisesti toinen nainen vai odotatko, että mies ottaa eron vaimostaan?
Jos mies eroaa omasta tahdostaan, olen luvannut katsoa tulisiko siitä jotain. Koska olen ollut jo 5 vee toinen nainen, joten en odota mitään. Jos löydän jonkun hyvän ja vapaan, jätän miehen.
sulla ole huono omatunto sen suhteen? Minkä ikäinen olet? Etkö ikinä kaipaa kainaloa tai muuta yhdessäoloa kuin seksi?
t.nro2
jos tunnet vaimon, eikö sulla ole huono omatunto sen suhteen?
Mä en ole vastuussa miehen tekemisistä. Miehellä on velvollisuus naista kohtaan, ei minulla. Hän on niin vaisu ja arka ja roikkuva, että minun on vaikea kunnioittaa häntä.
Minkä ikäinen olet?
40 vee
Etkö ikinä kaipaa kainaloa tai muuta yhdessäoloa kuin seksi?
Vietämme viikon vuodessa yhdessä ulkomailla. Vietämme myös viikonloppuja yhdessä. En halua sotkea lasteni elämää esittelemällä miestä heille. Uusperhekuviot on hankalia, ja mulla on ihan hyvä näin.
Kolmas nainen on mun serkku. Viides mies vasemmalta on mun. Hanhiniemeen vaihtaisin heti. On se sen verran komia mies.
Sulla on jo lapsia. Tietenkin mies on vastuussa vaimolleen, etkä sinä.
nro 2 ja 4
lähtee sinulle, ap, jos vain ilmoitat osoitteesi!
Maailma kaipaa lisää kaltaisisia ihmisiä! Meidän kaikkien olisi hyvä muistaa, että vastuumme ihmisistä yltää tasan oman nenämme päähän, ei yhtään kauemmas! Vahvat, pitäkään huoli itsestänne! Ei armoa, ei sympatiaa! Jos joku on vaisu ja arka, niin eikun jyräämään. Omapahan on vikansa! Rock on!
9 - mies teki päätöksen pettää vaimoaan. Minä en petä ketään.
Se, että en kestä roikkuvia epävarmoja ihmisiä johtuu varmaan tädistäni. Hän oli samanlainen. Itse olen tottunut tulemaan toimeen omillani ja pitämään huolta perheestäni, enkä tukeutumaan toiseen.
Ei rahasta vaan vapaaehtoisista kalliista lahjoista! Toki en ainoastaan sen takia, vaan siksi että seksi on kivaa ja tarpeellista. Ilman sitä ei elä.
suurinosa ihmisistä pitää sinua löyhä moraalisena. Sääli, että joudut elämään kakkosena, salaamaan suhteesi, kun toisinkin voisi olla.
Mies ei koskaan halunnut erota, mutta ei sitten päässytkään yli suhteestamme, kun olin jättänyt hänet, vaan lähetteli tekstareita ja soitteli vielä monta kuukautta. Rakastaa kuulemma minua ikuisesti.
Mitä mieltä olet tästä?
" Sääli, että joudut elämään kakkosena, salaamaan suhteesi, kun toisinkin voisi olla."
Kirjoitin jo aikaisemmin, että en odota eroa. Enkä halua miestä lasteni elämään mitenkään erityisesti. Jos tulee joku vapaa ja parempi - lähden sen matkaan. En siis menetä mitään, enkä räydy rakkaudessani yksin. Tämä on seksiä, ei kauheasti sen kummempaa. Toki pidän hänestä kovasti, mutta ymmärrän kyllä ottaneeni ihmisen, jolla on oma perhe. Enkä siis aio ruveta polkemaan jalkaa.
Jos mies jää roikkumaan perääni, kun eroamme - teen sen mitä olen tehnyt ennenkin. Teen hyvin selväksi ettei kiinnosta. Jos ei vuoteen vastaa puhelimessa hänelle, eiköhän tyhmempikin lopeta soittelemasta!
Löyhä moraali? Jos se, että harrastan seksiä ja matkustelen varatun miehen kanssa välillä tekee minusta moraaliltani löyhän olkoot niin. Ilman seksiä ei jaksaisi olla kauhean kauaa ja parempi näin kun sarja yhden illan suhteita.
Hyvässä yhteisymmärryksessä tässä ollaan. En ole alistunut, enkä räydy tai kaipaa häntä kun hän on pois.
Minulla on yleensä lapset luonani ja viihdyn heidän kanssaan. Toista keskinkertaista miestä en lasteni elämään halua. Jos jonkun esittelen, sen pitää olla aikamoinen timantti.
Jos joskus vielä hyvän löydän, en halua hänen käyvän vieraissa. Mutta en tiedä kuinka vakavasti ottaisin jos hän kävisi. En ehkä ihan hirveän vakavasti. Loukkaantuisin tietysti, mutta en jättäisi pelkästään sen takia. Näin luulen, en ole ihan varma.
Vierailija:
Jos joskus vielä hyvän löydän, en halua hänen käyvän vieraissa. Mutta en tiedä kuinka vakavasti ottaisin jos hän kävisi. En ehkä ihan hirveän vakavasti. Loukkaantuisin tietysti, mutta en jättäisi pelkästään sen takia. Näin luulen, en ole ihan varma.
ei jonkun vaimoa. Miten mä muka olen syyllinen. En minä ole se, joka käveli alttarille ja lupasi rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä.
Mä luulen, että ne ois eronneet aikoja sitten, jos emme saisi viettää riettaita lemmenlomia. Mies ei olisi kestänyt enää ilman tuulettumista. Roikkuva, epävarma vaimo, joka odottaa miehen olevan maailman vahvin ja tehokkain ja suojelevin mies rasittaa miestä. Mun kanssa se saa vaan olla oma itsensä!
ap
Kerro taas jotakin repäsevää tai vastaa johonkin kysymykseen. BliiiiisZ.