Toinen nainen vastaa hetken kysymyksiinne...
Kommentit (61)
ei hän minnekään katoa
Ansaitseeko hän mielestäsi suhteestanne tullun mielipahan?
Onko hän tosiaan tietämäton?
Sanoit et olet tavannut hänet. Pidätko hänestä? Voisitko ylläpitää suhdetta jos pitäisit hänestä?
Jos joku kertoo lapsille, että meillä käy joka toinen viikonloppu joku mies, ne lapset ei kuole siihen. Sanoisin, että se on äidin poikaystävä. Mutta en halua vielä teidän tapaavan häntä kun en ole vielä varma tunteistani.
Asumme kaupungissa, joten täällä tuskin huoritellaan äidin uudesta poikaystävästä! En tajua miten tarhassa saisivat edes tietää... Pikku kylässä tilanne ois ehkä eri. Mies vaimoineen asuu kaupungin toisella puolella.
Mies ottaa aina sormuksen pois, kun olemme yhdessä. Ettei tarvitse kestää naapurikyttääjiä. Liikumme harvoin pääkaupunkiseudulla yhdessä. Olemme mieluummin sisällä ;-)
omia valintojasi ja omaa tilannettasi. Haluat sanoa sen ääneen kerta toisensa jälkeen (ettei vastuu ole sinun) että sanomastasi tulisi oikeastikin totta.
Tosin täytyy myöntää, olin itsekin joskus nuorena (24-v.) vielä samaa mieltä... mutta nyt, kymmenen vuotta viisaampana, olen sitä mieltä että vaikka et olekaan naimisissa, olet silti osaltasi vastuussa myös miehen perhe-elämän sotkemisesta. Omalta osaltasi. Jos kieltäytyisit kaikesta, kaikki olisi toisin.
Elämä on valintoja, ja jokainen (myös sinä) olet omalta osaltasi vastuussa niistä. Jos vaikka mies on " heikko" kun pettää vaimoaan, voisit sinä olla se vahvempi osapuoli joka ymmärtää pistää lopun asialle, käskee miehen selvittää asiansa ja parisuhteensa suuntaan tai toiseen, ja katsoisitte sitten mikä on tilanne. Ja onko teillä tulevaisuutta.
Ymmärrän ettet sinä ymmärrä tätä kun et ole siinä " heikossa" asemassa (miehen vaimo jota halveksit) mutta asiat voivat joskus olla toisinkin.... ja yksi elämän tarkoitus lienee ihmisenä kasvaminen :)
Vastuuta kehiin, itsen ja toistenkin puolesta.
Ansaitseeko hän mielestäsi suhteestanne tullun mielipahan?
Vaimo ei tiedä, joten häntä se ei satuta. Mies ei uskalla kertoa, koska vaimolla on taipumuksia masennukseen.
Onko hän tosiaan tietämäton?
Jos hän ei ole viidessä vuodessa keksinyt, tuskin keksiikään. Jos tietää, ei ole sanallakaan sanonut.
Sanoit et olet tavannut hänet. Pidätko hänestä?
En yhtään. Hän on vastakohtani monessa asiassa. En kunnioita ihmistä, joka ei uskalla seisoa omilla jaloillaan vaan roikkuvat ja ovat riippuvaisia miehestään liiallisuuksiin asti.
Voisitko ylläpitää suhdetta jos pitäisit hänestä?
En ajattele tälläisiä. Jos hän olisi ystäväni, en olisi koskaan ottanut miestä.
Oletko varma, että pystyt katkaisemaan suhteenne, jonkinlainen riippuvuus sinulla varmaan on tuohon mieheen?
sait osaksesi suhteen joka sopii sinulle, mutta toisaalta saat moralistien tuomion, vaikka tilanne ei ole aina sinulle edes suotuisa.
Vaimo on se joka saa etusijan
vaimo on se joka lain mukaan on turvatussa asemassa
olet miehelle se kakkosvaihtoehto ja tapaamiset jne on silloin kun se miehelle sopii niin et vaimo ei tiedä
Mielestäni ansaitset paremman. Olet oikeassa kun sanot et osa vastuussa on miehellä. Hän on se joka pettää. sinä taas tiedät tilanteen. Vaimo ei välttämättä tiedä.
Kaikki av mammat varmaan haluaa uskoa et heidän mies ei noin tekisi, tai epäilevät et jos tekisi, niin sinun kaltaista syytettäisiin.
T: naimississa, eroa harkitseva, valmis olemaan jopa toinen nainen
niin voin vakuuttaa, että tunnet olevasi osavastuussa asiasta. Tunnet itsesi paskaksi, itsekkääksi ihmiseksi, joka on tieten tahtoen ollut mukana rikkomassa toista, tietämätöntä ihmistä vastaan ja aiheuttamassa tuskaa viattomille lapsille. Totta kai mies on päävastuussa ja pääsyyllinen, mutta ei se vapauta sinua vastuusta kokonaan.
Jos et viimeistään silloin tunne näin, kärsit jostain narsistisesta tms persoonallisuushäiriöstä.'
'
Kummassakaan tapauksessa osasi ei ole kadehdittava.
Elämä on valintoja, ja jokainen (myös sinä) olet omalta osaltasi vastuussa niistä. Jos vaikka mies on " heikko" kun pettää vaimoaan, voisit sinä olla se vahvempi osapuoli joka ymmärtää pistää lopun asialle, käskee miehen selvittää asiansa ja parisuhteensa suuntaan tai toiseen, ja katsoisitte sitten mikä on tilanne. Ja onko teillä tulevaisuutta.
Minä en miestä halua omakseni kokonaan. Jos eroisi omasta tahdostaan, voisin katsoa, mutta meillä on hyvä näin. Nautimme toisistamme. Tämä riittää, kiitos. Meillä on hauskaa ja mukavaa ja tarvitsemme molemmat tätä.
Millainen mies on? Ihan tavallinen johtavassa asemassa oleva perheellinen mies, joka on todella vahva alfa-uros. Ainoa erotus on se, että hänellä on heikko vaimo ja vahva rakastajatar.
Älä tee aviorikosta.
Jumala on luonut ihmiset miehiksi ja naisiksi. Seksuaalisuus on osa Jumalan luomistyötä. Sen tarkoitus on palvella miehen ja naisen välisen suhteen syntymistä ja säilymistä. Aviosuhteessa voimme tuottaa toiselle iloa, oppia palvelevaa rakkautta ja kasvattaa uutta sukupolvea.
Avioliitto on perheen perusta. Julkinen sitoutuminen ja yhteiskunnan vahvistus antavat sille turvan. Elinikäisessä avioliitossa miehen ja naisen suhde voi parhaiten toteutua Jumalan tarkoittamalla tavalla.
Avioliiton suojelemisen vaatimus koskee sekä omaa että toisten avioliittoa. Käskyn piiriin kuuluu ihmisen koko elämänkaari. Rakkaudesta ja vastuusta irrotettu seksuaalisuus orjuuttaa ihmistä ja vahingoittaa sekä häntä itseään että toisia.
Avioliiton rikkominen haavoittaa syvimpiä ihmissuhteita ja horjuttaa elämän perusrakennetta. Puolisoiden keskinäinen anteeksiantamus ja tahto sitoutua toisiinsa saattavat kuitenkin auttaa vaikeastakin umpikujasta. Avioliiton lopullinen särkyminen voi johtaa avioeroon.
Päätös uudelleen avioitumisesta on vastuullinen ja vakava. Sen tuominen Jumalan ja ihmisten eteen ei kysy vain tahtoa sitoutua vaan myös armoa ja anteeksiantamusta.
Taitaa olla monella (aiheellinen) pelko persiissä että ap:n rakastaja onkin oma mies!
Älkää nyt ihan tosi viitsikö. Tuskinpa mies syyttä suotta on ottanut kakkosnaista. Vaimo voisi varmaan myös katsoa peiliin, että olisiko voinut tehdä jotakin toisin.
Jos tässä olisi ap:na tämän tapauksen nössykkä pettäjämies, syytettäisiin sitä. Nyt äänensä avasi jalkavaimo, joten paskaa sataa sen niskaan, ihan ansaitusti. Totta kai jokainen meistä syyttää enemmän miestä kuin jalkavaimoa, mutta sepä ei ole meidän mielipiteitä tässä lukemassa, ap on.
Ja kuule, sinunkin miehesi voi ajautua pettämään, vaikka olisit miten katsonut peiliin. Jotkut pettää, olipa nainen millainen tahansa ja tekipä mitkä tahansa temput. Jotkut ei petä, vaikkei nainen olisi juuri minkäänlainen. Ei se sen kummempaa ole.
Eikö oma kaksinaamaisuutesi vaimon seurassa hävetä yhtään?
Olen tavannut hänet kahdesti, emme ole siis ystäviä.
Jumalaa on tähän turha sotkea. En usko Jumalaan tuomitsevana. Minä en petä ketään. Avioliitosta olen jo eronnut, joten paskat on jo housussa.
Minä elän aika mukavaa elämää. Olen yh, jolla on miesystävä. Ei kuitenkaan vakava sellainen, mutta tyyppi jonka kanssa voi pitää hauskaa ja joka ostaa tiskikoneen vanhan tilalle tai parit timantit.
Seksi seksinä ja vakavat suhteet vakavina.
varmaan tosi siistiä olla jonku vaarin vosuna.. Miks ihmeessä et ole seksisuhteessa jonku kolmekymppisen kanssa? Vai ootko niin susiruma ettet saa nuorta miestä ??
Itse en koskisi yli 35 vuotiaisiin..
N33
45 - keskustelemme ihan avoimesti heidän avioliitostaan. Olen sinut asian kanssa, joten mies valittaa minulle ja minä kuuntelen. Nauramme yhdessä huiseimmille tempauksille. Tiedän vaimosta kaiken tarpeellisen ja ylikin.
ja heidän kohtalostaan mutta toki jatka valitsemasi tien kulkua, sillä mihinkään hyvään se ei johda
koulukiusatuksi kun äiti on huora.