Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla
Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?
Kommentit (463)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 09:03"]Lämpimästi suosittelen että älä kerro. Et tule kertomisella voittamaan mitään. Itsellä oli kerran samankaltainen tilanne ja aioin kertoa kunnes kaverin neuvo oli että älä. Elämä jatkuu eikä mitään vahinkoa ole sattunut joten laita se elämänkokemusten kansioon ja jatka siitä mihin jäit. Usko vaan se kannattaa.
[/quote]
No Jippii.
Pettäjien kerho kokoontuu ja kehottaa salaamaan. Raukkamaisesti tehty.
Kerro ellet halua olla yksi näistä
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:17"]
Kiitos viesteistänne joita oli tullut paljon, luin ne tarkasti läpi ja jään pohtimaan niiden sisältöä. En ole vieläkään tehnyt päätöstä. Mitä sanoisitte, jos kysyisin tyttöystävältö muka ohimennen, että jos hän joskus joutuisi petetyksi niin haluaisiko hän tietää, ja tekisin päätöksen sen vastauksen pohjalta? Vai olisiko tuo liian läpinäkyvää? -ap
[/quote]
Kysy ihmeessä. Eiköhän tuo sen arvaa.
[/quote]
Enhän mä silloin tietenkään kysy jos olette sitä mieltä että se arvaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:17"]
Kiitos viesteistänne joita oli tullut paljon, luin ne tarkasti läpi ja jään pohtimaan niiden sisältöä. En ole vieläkään tehnyt päätöstä. Mitä sanoisitte, jos kysyisin tyttöystävältö muka ohimennen, että jos hän joskus joutuisi petetyksi niin haluaisiko hän tietää, ja tekisin päätöksen sen vastauksen pohjalta? Vai olisiko tuo liian läpinäkyvää? -ap
[/quote]
[/quote]
Enhän mä silloin tietenkään kysy jos olette sitä mieltä että se arvaa. -ap
[/quote]
No etsä kerro sille kuitenkaan, niin mitä ees kyselet?
Vitun valopää kyllä. Itse jättänyt eksänsä pettämisen takia ja nyt miettii kertooko omasta pettämisestään naiselleen. :D
Et kerro. Vaikka tyttöystäväsi antaisikin sinulle anteeksi, niin se jää kuitenkin hänelle takaraivoon ja toimii milloin tahansa verukkeena sille että hän pettää sinua. Tai sitten viimeistään kun 40- tai 50-vuotis kriisi iskee, niin se rupeaa vaivaamaan häntä.
Vaihtoehtoisesti, kerrot että petit ja jätät hänet. Up to you!
Kaipa ymmärrät, että vaikka kyse on "todennäköisyyksistä", kohdallesi voi osua se yksi todennäköisyys, joka sitten kantaa HIViä. Siinä ne todennäköisyydet ei paljoa auta ja sinusta voi kerrasta tulla HIV-positiivinen.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:40"]
Et kerro. Vaikka tyttöystäväsi antaisikin sinulle anteeksi, niin se jää kuitenkin hänelle takaraivoon ja toimii milloin tahansa verukkeena sille että hän pettää sinua. Tai sitten viimeistään kun 40- tai 50-vuotis kriisi iskee, niin se rupeaa vaivaamaan häntä.
Vaihtoehtoisesti, kerrot että petit ja jätät hänet. Up to you!
[/quote]
Niin, kun olishan se ihan epäreilua että nainen tietäisi että voisi halutessaan tilit tasata.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:10"]Sääli tuon tyypin tyttöystävää. Toisaalta, en ihmettele ollenkaan miksi jätkä ei ole enää lapsensa äidin kanssa. Se nainen on ollut fiksu, kun on pistänyt tuollaisen ääliön kiertoon. Ehta jämämies festaritelttasäätöineen kaikkineen.
[/quote]
Sen naisenhan pitäis olla sun mielestä oikea hirviö ja jämänainen kun sekin on pettäjä. Sitä paitsi mä jätin sen eikä se mua. -ap
[/quote]
Jätit sen, koska petti? Kyllä sinun pitäisi antaa tyttöystävällesi mahdollisuus sinun kohdallasi samaan. Jos itse olit valmis rikkomaan lapsesi perheen pettämisen vuoksi, tuskin sinun tyttöystävälläsi olisi mitään syytä roikkua lapsettomassa suhteessa pettäjämiehen kanssa ja mahdollisesti vielä hoitaa samalla pettäjämiehen entisen suhteen lasta.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:37"]Vitun valopää kyllä. Itse jättänyt eksänsä pettämisen takia ja nyt miettii kertooko omasta pettämisestään naiselleen. :D
[/quote]
Eikö sulla käynyt mielessä sellainen mahdollisuus, että se tilanne oli ihan erilainen? Ex-tyttöystävä petti ihan selvinpäin ja useaan otteeseen. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:16"]
Eli sinun logiikallasi ne, jotka eivät ole ikinä olleet kännissä eivät tiedä millaisia ovat oikeasti..? Edelleenkin, en aio pettää enää eikä asia paljastu myöhemminkään ainakaan kenenkään ulkopuolisen toimesta. -ap
[/quote]
Ei se ole "logiikkaa" vaan totuus. On harvoja ihmisiä, joiden käytös ei kovassakaan kännissä juuri muutu. Suurimmalla osalla muuttuu hieman ja osalla huomattavasti. Etenkin viimeisen ryhmän edustajien kannattaisi pohtia, miksi tietyt tunteet nousevat esille vasta kun itsekontrolli pettää. Siihen voi olla syitä, joiden valkeneminen johtaa tasapainoisempaan mielenterveyteen. Suosittelen.
Et aikonut pettää nytkään, ja petit. Huomaatko, että tästä seuraa ettet ole luotettava? Sekin kertoo tukahdutetuista tunteista ja motiiveista, joihin pettämisesi todennäköisesti liittyi. Jos/kun näin on, se tapahtuu kyllä helposti uudestaankin, vaikka nyt muuta väitätkin.
Viimeinen väittämäsi on puhdasta paskaa. Et voi mitenkään tietää, ketkä kaikki näkivät sinut festareilla tuon naisen seurassa (ei välttämättä kaverisi jonka kanssa olit siellä, vaan joku jonka et edes huomannut olevan siellä), mihin valokuviin olet päässyt, milloin hoitosi törmää sinuun ja naiseesi sattumalta baarissa, mitä eräänä yönä unissasi mutiset vahingossa naisesi kuullen, milloin naisesi löytää vieraita hiuksia teltasta joka sinulla oli festareilla, milloin hän huomaa muuttuneesta käytöksestäsi (jolle et voi itse mitään kun joudut varjelemaan salaisuuttasi) että jokin on vinossa, jne. jne. Paljastumistapoja on lukemattomia, enemmän kuin kukaan meistä pystyy lonkalta keksimään. Voit myös olla saanut sen HIVin ja tartuttaa sen naisellesikin. Todennäköisyys on toki pieni, mutta se ei ole nolla. Se, että todennäköisyys ei ole nolla, tarkoittaa että sinä voit olla nyt HIV-positiivinen. Huonoinkin tuuri osuu aina jonkun yksilön kohdalle, ja sinä et ole millään tavalla immuuni tälle.
Elät itsepetoksessa monilla erilaisilla tavoilla. Sinulla on vielä paljon työtä tehtävänä itsesi kanssa ennen kuin sinusta tulee luotettava, aikuinen mies. Kaikista ei tule sellaista koskaan. Edelleen: valitset itse.
[/quote]
Totuus? Musta sun ajattelutapa on aika surullinen, jos pitää vetää kännit tietääkseen millainen ihminen on oikeasti. Kyllä selvinpäin ollaan normaalitilassa ja se kertoo, millainen ihminen on. Joo, käytös muuttuu kännissä mutta juuri alkoholin takia, ei siksi, että ihmisen todellinen luonne tulisi vain silloin esiin.
Olen kyllä luotettava, voin välttää vastaavat tilanteet siten, etten vedä yhtä kovia kännejä jatkossa varsinkaan missään festareilla, baarissa tms.
Niin, en voi tietää ketkä kaikki meidät näkivät, mutta siellä teltassa ei taatusti ollut muita. Vaikka jotkut tutut olisivatkin nähneet meidät, niin eivät he ole nähneet mitään pettämistä eikä valokuvissakaan sitä näy. En mä muiden ihmisten tai kameran edessä seksiä harrastanut tai edes pussaillut... Se nainen asuu ihan toisella puolella Suomea ja tuskin me edes tunnistettaisiin toisiamme, eli ei pelkoa että törmäisimme baarissa tms. En puhu ikinä unissani ja vaikka puhuisinkin, ei unisia hourailuja pitäisi ottaa tosissaan. Se teltta oli naisen. Vaikka tyttöystävä huomaisi muuttuneen käytöksen, ei hän voi päätellä saati varmaksi tietää että se johtuu pettämisestä. Ja tuo hiv-juttu on jo käsitelty. En elä itsepetoksessa ja olen jo aikuinen ja luotettavakin. -ap
[/quote]
Tiedätkö mitä? :D Se känni ei oo mikään tekosyy. Sä oot osannut kännitilassa olla pussailematta julkisesti, vältellyt tulla nähdyksi jne. Joten sä olet 100% tiennyt mitä sä teet, usko pois. Ihan turha yrittää väittää muuta.
[/quote]
En mä ole tarkoituksella vältellyt nähdyksi tulemista. Ei känni olekaan tekosyy, vaan syy. En ole tiennyt edes kymmenen prosentin vertaa että mitä teen, olin aivan kännissä. -ap
[/quote]
Et tiennyt mitä teet, mutta tiedät ettet jää kiinni?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:37"]Vitun valopää kyllä. Itse jättänyt eksänsä pettämisen takia ja nyt miettii kertooko omasta pettämisestään naiselleen. :D
[/quote]
Eikö sulla käynyt mielessä sellainen mahdollisuus, että se tilanne oli ihan erilainen? Ex-tyttöystävä petti ihan selvinpäin ja useaan otteeseen. -ap
[/quote]
Ei sillä ole mitään välitä, että pettääkö selvänä vai humalassa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikä silläkään, pettääkö kerran vai monta kertaa? -ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:32"]
Mielenkiintoista jeesustelua täällä. Olen pettänyt tietoisesti vaimoani muutaman kerran, jopa seksiseuran hakusaittien kautta. Ei omatunto pahemmin soimaa, sen kanssa voi elää ihan hyvin.
Voi hyvinkin olla että vaimoni on joskus tehnyt saman. Olen kuitenkin melko varma että hänkään ei kertoisi, liian paljon hävittävää taloudellisesti jos nostaisin kytkintä. En usko että hänelläkään olisi ongelmia omatuntonsa kanssa.
[/quote]
Niin se omatunto ei soimaa siksi, ettet rakasta vaimoasi. Tosin t'män hänkin on varmaan jo tajunnut ihan omineen.
Kerro tyttöystävällesi. Hänellä on oikeus päättää jatkaako kanssasi.
Olen aika varma, että olet joko narsistinen kusipäää tai provo. Tosin natsisti ei näkisi teossaan mitään väärää, eikä tuskin tekisi aiheesta ketjua.
P.S. Etkö keksi muuta aihetta? Aina tämä sama tuttu ja turvallinen "petin, en uskalla kertoa, auttakaa kerronko". Mitä jos tekisit kirjeen ja koristelisit sen tällä kertaa niillä glitteriperhosilla?
P.P.S. Tai no, puollan edelleen niitä glitterisiä sukupuolielimiä, jotka jotkut pitivät niin ruokottomina, että viestistä piti ilmoittaa ylläpidolle ja poistaa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikä silläkään, pettääkö kerran vai monta kertaa? -ap
[/quote]
Pahinta on, että pettää eikä kerro siitä, vaan antaa toisen elää valheessa. Kuten sinä teet tyttöystävällesi. Yhteinen lapsi voisi tuossa tilanteessa olla ainoa syy antaa anteeksi ja jatkaa eteenpäin, mutta sitä teillä ei tässä suhteessa (onneksi) ole.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:53"]Kerro tyttöystävällesi. Hänellä on oikeus päättää jatkaako kanssasi.
Olen aika varma, että olet joko narsistinen kusipäää tai provo. Tosin natsisti ei näkisi teossaan mitään väärää, eikä tuskin tekisi aiheesta ketjua.
P.S. Etkö keksi muuta aihetta? Aina tämä sama tuttu ja turvallinen "petin, en uskalla kertoa, auttakaa kerronko". Mitä jos tekisit kirjeen ja koristelisit sen tällä kertaa niillä glitteriperhosilla?
[/quote]
Arvasin, että joku luulee mun olevan sama henkilö kun siinä toisessa pitkässä pettämisketjussa. En kuitenkaan ole se, enkä narsistikaan. -ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:17"]
[/quote]