Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla
Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?
Kommentit (463)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:53"]
Kerro tyttöystävällesi. Hänellä on oikeus päättää jatkaako kanssasi.
Olen aika varma, että olet joko narsistinen kusipäää tai provo. Tosin natsisti ei näkisi teossaan mitään väärää, eikä tuskin tekisi aiheesta ketjua.
P.S. Etkö keksi muuta aihetta? Aina tämä sama tuttu ja turvallinen "petin, en uskalla kertoa, auttakaa kerronko". Mitä jos tekisit kirjeen ja koristelisit sen tällä kertaa niillä glitteriperhosilla?
[/quote]
Hahhaa! Mä oon miettinyt ihan samaa! Tämä teksti on aivan samanlaista jankkaamista kuin sekin ketju sisälsi. .D
[/quote]
Niin on, huvittavaa, ihan kuin seuraisi sen toisen ketjun jotain jatko-osaa :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 12:05"]
Toisten panemisen kieltäminen on naurettavaa toisten ihmisten rajoittamista ja heidän ihmisoikeuksien polkemista. Et voi kieltää aikuista ihmistä tekemästä, mitä hän haluaa tehdä. Olette te akat omistushaluisia.
[/quote]
Olen samaa mieltä kanssasi ja minä en ainakaan ole kieltänyt miestäni panemasta muita (tai ylipäätään tekemästä mitään muutakaan), mutta olen ilmaissut, että jos hän tekisi niin (ilman minun myönnytystäni asialle), se loukkaisi minua todella paljon ja aiheuttaisi minulle pahaa mieltä sekä muita ongelmia parisuhteessanne. Ja tällaisessa keskustelussa hän on itse luvannut, että ei koskaan tekisi niin -ei siksi, että minä kielsin vaan siksi, että hän ei halua aiheuttaa minulle mielipahaa ja vaarantaa yhteistä suhdettamme.
Jos hän sitten kuitenkin tekisin, kokisin todellakin, että hän on pettänyt luottamukseni. Ihan kuten koen niin pienempienkin asioide suhteen, esim. jos on minulle luvannut tehdä tai olla tekemättä jonkun asian, ja sitten toimii päinvastoin kuin on luvannut, niin luottamuksen pettämistähän se silloin on. Ei kyse ole siitä, olenko minä kieltänyt asian vai en, vaan siitä, mitä toinen on luvannut.
Toisten panemisen kieltäminen on naurettavaa toisten ihmisten rajoittamista ja heidän ihmisoikeuksien polkemista. Et voi kieltää aikuista ihmistä tekemästä, mitä hän haluaa tehdä. Olette te akat omistushaluisia.
[/quote]
Voi nyt nyyh. Oikein ihmisoikeuksien polkemista kun ei pääse jokaista naista naimaan, voi miesparat.
Kerroin tyttöystävälle äsken pettämisestä. Hän otti sen yllättävän hyvin. -ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:03"]
[/quote]
No? Kerrohan lisää.
Ap, vaadin pidempää selontekoa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:03"]
[/quote]
?? Et varmasti kertonut
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:15"]
[/quote]
Olen samaa mieltä kanssasi ja minä en ainakaan ole kieltänyt miestäni panemasta muita (tai ylipäätään tekemästä mitään muutakaan), mutta olen ilmaissut, että jos hän tekisi niin (ilman minun myönnytystäni asialle), se loukkaisi minua todella paljon ja aiheuttaisi minulle pahaa mieltä sekä muita ongelmia parisuhteessanne.
[/quote]
Ja sen pitäisi kiinnostaa miestäsi tai muita, koska...? Kuules ämmä, maailma ei pyöri sinun ja "nyyh, loukattujen tunteitesi" ympärillä. Mies tekee niin kuin miehen täytyy, tarkoittaa se sitten panemista tai salasuhdetta.
Joko Ap on kertonut tyttöystävälle?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:39"]
[/quote]
Olen samaa mieltä kanssasi ja minä en ainakaan ole kieltänyt miestäni panemasta muita (tai ylipäätään tekemästä mitään muutakaan), mutta olen ilmaissut, että jos hän tekisi niin (ilman minun myönnytystäni asialle), se loukkaisi minua todella paljon ja aiheuttaisi minulle pahaa mieltä sekä muita ongelmia parisuhteessanne.
[/quote]
Ja sen pitäisi kiinnostaa miestäsi tai muita, koska...? Kuules ämmä, maailma ei pyöri sinun ja "nyyh, loukattujen tunteitesi" ympärillä. Mies tekee niin kuin miehen täytyy, tarkoittaa se sitten panemista tai salasuhdetta.
[/quote]
Niin hän tekee juuri niinkuin haluaa ja kokee, että hänen täytyy tehdä. Kuten sanottu, en häneltä sitä voi kieltää tai mitenkään estää, minun täytyy vain luottaa hänen sanaansa. Ihan kuten hänkin luottaa minun sanaani jos jotain lupaan. Ja jos hän tekee toisin kuin on luvannut, niin sitten hän on pettänyt luottamukseni. Eihän tässä jutustani mistään muusta ollut kysekään kuin siitä?
Onneksi kuitenkin on olemassa myös miehiä, joille tärkeämpiä arvoja on rehellisyys ja luottamus kuin se, että pitää päästä panemaan muita :) Se, että sinä tai sinun miehesi ei ole sellainen, ei onneksi tarkoita etteikö joku muu voisi olla.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin hän tekee juuri niinkuin haluaa ja kokee, että hänen täytyy tehdä. Kuten sanottu, en häneltä sitä voi kieltää tai mitenkään estää, minun täytyy vain luottaa hänen sanaansa. Ihan kuten hänkin luottaa minun sanaani jos jotain lupaan. Ja jos hän tekee toisin kuin on luvannut, niin sitten hän on pettänyt luottamukseni. Eihän tässä jutustani mistään muusta ollut kysekään kuin siitä?
[/quote]
Hienoa, että olemme miesten oikeuksista yhtä mieltä. Mutta kai tiedostat, että tuo luottamuksen pettäminen, itkeminen ja muu kitinä on uhkailua ja henkistä väkivaltaa. Tai ettehän te akat sitä ymmärrä ja teille tuollainen paskamainen käytös on sallittua.
Kyllä tiedostan, ihan kuten se luottamuksen pettäminenkin on henkistä väkivaltaa. Olemme parisuhteessa, jotta voisimme oppia toisistamme ja kasvaa yhdessä paremmiksi meiksi, siihen kuuluu kestää toiselta myös tällaisia juttuja. :)
Ihanaa, kun jaksat kuitenkin yrittää provota siellä ja saada minua hermostumaan. Näyttäisi kuitenkin, että olemme ihan samaa mieltä näistä mietteistäsi "miehen oikeuksista" ;). Minä tiedostan omat heikkouteni ja tekoni, joista haluan eroon -niitä ovat esim. mustasukkaisuus ja loukkaantuminen ja toisen rajoittaminen niiden varjolla ja juuri sen takia olen juuri tämän miehen kanssa. Hän on oikea henkilö auttamaan minua tässä.
Kyllä se eilinen viesti oli mun, kerroin siis pettämisestä ja tyttöystävä otti sen yllättävän hyvin vastaan. Olen ollut nyt lapseni kanssa enkä ole ehtinyt olla täällä, tulen pian kertomaan tarkemmin miten meni, nyt en jaksa näpytellä kun olen kännykällä. -ap
Eli, kerroin eilen tyttöystävälle pettämisestä ihan suoraan. En osannut muotoilla asiaa mitenkään pehmeästi tms, vaan pamautin suoraan että festareilla ollessani petin. Kerroin myös, etten ole varma oliko ehkäisy koko aikaa käytössä, joten mun on mentävä testeihin. Tyttöystävä ei sanonut oikein juuta eikä jaata, kyseli vaan lisää naisesta että millainen se oli, tunnenko sitä ja niin edelleen. Oli hän toki yllättynyt ja pettynytkin ilmeistä ja eleistä päätellen, mutta totesi lopuksi, ettei pettäminen ilman tunteita ole niin paha juttu kuin jos tunteita olisi mukana tai esim ihastuminen. Nyt hän on ollut suht normaali mun seurassa. Aluksi ajattelin että tosi hyvä kun tyttöystävä otti asian noin, nyt olen alkanut hieman ihmetellä, että miten hän sen noin rauhallisesti otti, esittääkö hän vai onko jopa pettänyt itse eikä siksi ole niin vihainen. -ap
Veikkaan että on vielä alkuvaiheessa, se viha tulee myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hienoa, että olemme miesten oikeuksista yhtä mieltä. Mutta kai tiedostat, että tuo luottamuksen pettäminen, itkeminen ja muu kitinä on uhkailua ja henkistä väkivaltaa. Tai ettehän te akat sitä ymmärrä ja teille tuollainen paskamainen käytös on sallittua.
[/quote]
Just joo.. Ryömi takaisin koloosi ja vaihda vaikka miehiin jos me akat ollaan niin garmeita. :)
Kyllä se tyttöystävä siitä vielä raivostuu, kunhan kunnolla tajuaa tekosi törkeyden.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:33"]Mutta hei, vastaa toki mikä on sitten pettämistä?
[/quote]
Olen eri, mutta vastaan. Pettämistä on kaikki sellainen, jota et voi tehdä kumppanisi nähden.
[/quote]
Voi ei! En voi käydä vessassa isommalla asialla kumppanini nähden. Voi minua petturia.
[/quote]
Minä voin, jos täytyy. Yleensä en mukavuussyistä tee niin, mutta minun ei myöskään tarvitse peitellä ja salailla mieheltäni sitä, että olen käynyt kakalla.
Ymmärrät kyllä itsekin, mitä pettäminen on, jos viitsit uhrata asialle ajatuksen.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:53"]
Kerro tyttöystävällesi. Hänellä on oikeus päättää jatkaako kanssasi.
Olen aika varma, että olet joko narsistinen kusipäää tai provo. Tosin natsisti ei näkisi teossaan mitään väärää, eikä tuskin tekisi aiheesta ketjua.
P.S. Etkö keksi muuta aihetta? Aina tämä sama tuttu ja turvallinen "petin, en uskalla kertoa, auttakaa kerronko". Mitä jos tekisit kirjeen ja koristelisit sen tällä kertaa niillä glitteriperhosilla?
[/quote]
Hahhaa! Mä oon miettinyt ihan samaa! Tämä teksti on aivan samanlaista jankkaamista kuin sekin ketju sisälsi. .D