Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla

Vierailija
30.06.2014 |

Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?

Kommentit (463)

Vierailija
141/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:44"]

Joo-o. Sulla on jo lapsi ja ehkäisyttä vetelet jotain festarilumppua jolla mahdollisesti kuppa ja kuus muuta kaveria mukana. Ehkä se tyttikselle kertominen ei oo sun isoin ongelma. 

Kuka ees vetää noin vahvat perseet perheellisenä, säälittävää.

[/quote]

Ehkäisyttä? Sanoin etten ole varma, oliko kondomi koko aikaa mukana, mutta ainakin alussa oli joten kyllä me muistettiin että ehkäisy on oltava. Ja just, jos kerran vuodessa festareilla vetää perseet niin se on joku ennenkuulumaton ja säälittävä juttu.. -ap

[/quote]

Ainakin alussa muistitte.. Jep, vastuullisen isin toimintaahan se! Miksi sulla muuten edes oli festareilla kumit mukana? 

Ja kyllä, on todella säälittävää päälle 30 vuotiaana vetää niin vahvat perseet ettei edes muista eikä pysty itseään kontrolloimaan, todella säälittävää.

[/quote]

Miksi viittaat muhun isänä kun lapsi ei liity tähän mitenkään, olen muutakin kuin isä, esim. mies? Ei mulla ollutkaan vaan sillä naisella oli. Ja ei se ikää katso, mun mielestä 18-vuotiaan ja 50-vuotiaan perseiden vetäminen on ihan yhtä noloa/ei-noloa. -ap

[/quote]

Ahaa. Jos sillä naisella olikin ne kondomit, niin missä vaiheessa se tuli ilmi? Heti alussako sovitte asiallisesti keskenänne että terve, minulla on kondomeja, haluatko seksiä? Vai tuliko asia ilmi vasta kun jäppinen oli tanassa?

Vierailija
142/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:48"]Olen nyt päättynyt ratkaisuun, että en kerro tyttöystävälleni. Aion myös jatkossa paneskella muiden naisten kanssa, MUTTA vain jos en varmasti jää kiinni. Se, mitä tyttöystäväni ei tiedä, ei voi satuttaa. -ap

[/quote]

Kerrothan tyttöystävällesi, ettei sinua haittaa jos hänellä sattuu tekemään mieli käydä vieraissa välillä. Ja ettet ole yhtään mustasukkainen sellaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap erosit lapsesi äidistä?

(Joo, ei kuulu varsinaisesti asiaan, mutta ne Criminal Mindsissakin tekee aina profiilianalyysin syytetystä... )

Vierailija
144/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt uskoko tuota vale-ap:ta. Kaikki tämän sivun viestit, jotka ovat muka ap:n kirjoittamia, on todellisuudessa kirjoittanut joku muu. En ole siis päättänyt vielä yhtään mitään. -ap

Vierailija
145/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:50"]

Joo-o. Sulla on jo lapsi ja ehkäisyttä vetelet jotain festarilumppua jolla mahdollisesti kuppa ja kuus muuta kaveria mukana. Ehkä se tyttikselle kertominen ei oo sun isoin ongelma. 

[/quote]

Ehkäisyttä? Sanoin etten ole varma, oliko kondomi koko aikaa mukana, mutta ainakin alussa oli joten kyllä me muistettiin että ehkäisy on oltava. Ja just, jos kerran vuodessa festareilla vetää perseet niin se on joku ennenkuulumaton ja säälittävä juttu.. -ap

[/quote]

Ainakin alussa muistitte.. Jep, vastuullisen isin toimintaahan se! Miksi sulla muuten edes oli festareilla kumit mukana? 

Ja kyllä, on todella säälittävää päälle 30 vuotiaana vetää niin vahvat perseet ettei edes muista eikä pysty itseään kontrolloimaan, todella säälittävää.

[/quote]

Miksi viittaat muhun isänä kun lapsi ei liity tähän mitenkään, olen muutakin kuin isä, esim. mies? Ei mulla ollutkaan vaan sillä naisella oli. Ja ei se ikää katso, mun mielestä 18-vuotiaan ja 50-vuotiaan perseiden vetäminen on ihan yhtä noloa/ei-noloa. -ap

[/quote]

Ahaa. Jos sillä naisella olikin ne kondomit, niin missä vaiheessa se tuli ilmi? Heti alussako sovitte asiallisesti keskenänne että terve, minulla on kondomeja, haluatko seksiä? Vai tuliko asia ilmi vasta kun jäppinen oli tanassa?

[/quote]

Asia tuli ilmi kun jäppinen oli tanassa. -ap

Vierailija
146/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:02"]

(Joo, ei kuulu varsinaisesti asiaan, mutta ne Criminal Mindsissakin tekee aina profiilianalyysin syytetystä... )

[/quote]

Silloinkin suhde päättyi pettämisen takia, mutta uskokaa tai älkää, niin pettäjä oli se nainen. -ap

Vierailija
147/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poikaparka.

Et ole yksin. Muijasi on myös varmasti pettänyt sinua , vieläpä tod.näk. jonkun isomunaisen neekerin kanssa. Noin 95 % ihmisistä pettää, tähän lasken kaiken suutelusta runkkaamiseen ja panemiseen. Kaikki ovat kategoriassa pettäminen.

Itse olen mies, 34 v sinkku ja kiertänyt työni vuoksi noin nelisenkymmentä maata. Tietenkään omantunnon tuskia ei ole ollut itselläni koska tarkoituksellisesti en ole halunnut vielä vakiintua mutta työni vuoksi nähnyt sekä suomalaisten miesten että naisten käyttäytymistä eri tilanteissa. Jopa kilteimmät siveyden sipulit lähtevät ulkomailla vastustamattomien ihmisten matkaan periaatteella "mikä tapahtuu ulkomailla, jää ulkomaille" Sopivassa kännissä sopivassa midlentilassa sopivan kaukana kotoa ihminen toimii vaistonsa ja halujensa varassa.

Todellakin, noita tilanteita nähtyäni olen sydämestäni toivonut että toivottavasti kyseisen ihmisen kumppani Suomessa pettää samalla tavalla ja näinhän se käytännössä on.

mutta kysymykseesi, jos olet mies niin kerrot, jos olet tissiposki et kerro.

Varaudut vain siihen että tunnustamalla petoksesi tyttöystäväsi joutuu omantunnontuskissaan myös tunnustamaan ja se on hänelle helpompaa koska silloin voitte todeta että tasapeli tuli.

toisaalta voitte myös jatkaa suhdettanne puhtaalta pöydältä.

Vierailija
148/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:48"]

[/quote]

Olen korkeasti koulutettu, hyvin pukeutuva, hyvin varustettu komea mies, eli kaukana wt:sta. -ap

[/quote]

Ottaisin mielummin salihousuihin pukeutuvan, tavallisen näköisen, kiltin ja uskollisen duunarin kuin sinut.

[/quote]

Olen minäkin uskollinen. Mihin perustat väitteesi, etten olisi? -ap

[/quote]

Et taida ymmärtää sanaa: uskollinen?!

Vierailija
149/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:02"]Miksi ap erosit lapsesi äidistä?

[/quote]

Pettämisen takia -ap

Vierailija
150/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:33"]

Ja kun te hoette noista taudeista, niin aion pitää huolen etten tartuta tyttöystävääni, eli käyn testeissä jne. -ap

[/quote]

Käytätkö sit kumia sinne testeihin asti, niihin kun ei heti voi mennä?  Suuseksissä myös. 

[/quote]

Kyllä, tai sitten en harrasta seksiä ollenkaan kunnes saan tulokset. -ap

[/quote]

Muista, että HIV näkyy testeissä varmuudella vasta kolmen kuukauden kuluttua mahdollisesta tartunnasta, mutta se kyllä tarttuu sinusta eteenpäin sinä aikana. Joten se on sitten kolmen kuukauden selibaatti edessä. Odotan innolla, miten perustelet asian tyttikselle.

Vierailija
151/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostin ulkomailla tapahtuvaa mutta toimii sama kaava muutoinkin. Itse olen vaan nähnyt huomattavasti enemmän ulkomailla tuota toimintaa

Vierailija
152/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko keskustelua, mutta tässä mietteeni. Vietin aikani riehakasta sinkkuelämää, kunnes löysin "sen oikean". Nyt seurustelua takana parisen vuotta. Alkuun olin järjettömän mustasukkainen sisimmässäni, vaikka pienintäkään syytä minulla ei ole ollut. Tämän parin vuoden aikana olen kuitenkin ehtinyt pohtia paljon, ja tullut siihen tulokseen, että yksi elämä, eletään se. Toki pettäminen on väärin, mutta kuka todella haluaa harrastaa seksiä yhden ihmisen kanssa koko loppuelämän? Rakastan miestäni, mutta luulen, että joudun pyytämään häneltä joskus luvan "pettämiseen". Mielestäni sinun tilanteessa hiljaisuus voisi toimia paremmin, itse en ainakaan haluaisi mieheni panoista tietää - naisena kun mietin ainoastaan " olikohan se paremman näköinen kuin minä / parempaa seksiä " tms. 

Vierailija
153/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:02"]

[/quote]

Silloinkin suhde päättyi pettämisen takia, mutta uskokaa tai älkää, niin pettäjä oli se nainen. -ap

[/quote]

Uskon. On todella hävytöntä että sinulle huudellaan tällä palstalla että "ole mies ja tunnusta" Voi mitä jeesustelua, kuinka te kehtaatte ja kehtaattehan te.

Naiset pettävät TASAN yhtä paljon kuin miehetkin mutta hyväsisarverkostot pyrkivät painamaan asian villaisella. Naiset eivät tunnusta pettämistä yhtä usein kuin miehet mutta tällä vippaskonstilla saavat miessukupuolelle yleistä painetta ja sian mainetta. Eli ÄLÄ tunnusta vaan jos rakastat naistasi otat tästä ekasta kerrasta opiksi ja olet hänelle uskollinen lopun ikääsi. Onnea.

Vierailija
154/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Asia tuli ilmi kun jäppinen oli tanassa. -ap

[/quote]

Kiva, eli siis sinä olisit ihan muina miehinä pannut paljaalla vierasta naista, jollei hän olisi ottanut asiaa esille juuri ennen yhdyntää? Kuulostat ihanalta mieheltä.

Vierailija
155/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaan paikkaan olet itsesi saattanut. Vaikka täällä moni selittää ettei viina ole tekosyy niin kyllä se on - vaikkakin todella huono sellainen. Rehellisesti sanottuna jättäisin sinuna kertomatta mutta tarkastelisin vakavissani alkoholinkäyttöä jos se johtaa nähdynkaltaisiin tilanteisiin. Ota virheestäsi opiksi ja funtsi oliko se hetken huuma tämän olotilan arvoista.

Vierailija
156/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ei oo aikuisen ihmisen tekosyy. "Tein niin koska olin liian juovuksissa". Ootko teini vai aikuinen mies? käyttäydyt ainakin ku teini...tsiisus! kerronyhelvettisoikoonsilleemännälles!

Vierailija
157/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:44"]Joo-o. Sulla on jo lapsi ja ehkäisyttä vetelet jotain festarilumppua jolla mahdollisesti kuppa ja kuus muuta kaveria mukana. Ehkä se tyttikselle kertominen ei oo sun isoin ongelma. 

[/quote]

Säälin lapsi parkaasi. Voi miksi kukaan tuollaisen idiootin kanssa on edes lapsen tehnyt. Katuu varmasti syvästi, vaikkakaan ei lastaan tietenkään sinänsä kadu, mutta että kenen kanssa teki lapsen.

Onko kuppa jo syönyt aivosi, kun olet noin idiootti..?

Vierailija
158/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:06"]

Pahaan paikkaan olet itsesi saattanut. Vaikka täällä moni selittää ettei viina ole tekosyy niin kyllä se on - vaikkakin todella huono sellainen. Rehellisesti sanottuna jättäisin sinuna kertomatta mutta tarkastelisin vakavissani alkoholinkäyttöä jos se johtaa nähdynkaltaisiin tilanteisiin. Ota virheestäsi opiksi ja funtsi oliko se hetken huuma tämän olotilan arvoista.

[/quote]

Ei se ole. Ap on itse täysin varma ettei ole käyttäytynyt julkisella paikalla sopimattomasti naisen kanssa, eli tietoisesti vältellyt näyttämästä tätä naista seurassaan julkisesti. Hän on siis pystynyt täysin kontrolloimaan tekemisiään kännissäkin, päättänyt vaan pettää. :)

Vierailija
159/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan pystyis enää ottaa sulta suihin kun ajattelisin missä se muna on seikkaillut. Tuntuu että ei tuu puhtaaks pesemälläkään... Mistä voit olla varma ettet enää petä?

Vierailija
160/463 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:55"]Mutta joo, ehkä mä harkitsen sitä kertomista kun aika moni teistäkin on sen kannalla (ja osa jopa osannut perustella sen kunnolla). Täytyy vielä kuitenkin miettiä, koska tyttöystäväni on täydellinen enkä halua menettää häntä. -ap[/quote]

Täydellinen... *kröhöm* kukaan ei ole täydellinen, jos tarkkoja ollaan! ;)

[/quote]

Älä nussi pilkkua, mene sinäkin nussimaan festaritelttaan mieluummin. -ap

[/quote]

Ap, mun mielestä sunkin olisi kantsinut nussia pilkkua. Katsos, kun pilkkua nussimalla kukaan ei tule vahingossa raskaaksi, ei tarvitse huolehtia mahdollisista sukupuolitaudeista ja tyttöystävätkään eivät useimmiten jätä sen takia. Ja mikä parasta: pilkkua nussiessa ei koskaan tarvitse huolehtia kondomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän