Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla

Vierailija
30.06.2014 |

Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?

Kommentit (463)

Vierailija
381/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sattuu... Itse en ole ikinä pettänyt eikä minua olla petetty (minun tietääkseni). Mutta todella todella paljon kuulee juuri noita kännipettämisjuttuja... Viina vie mukanaan ja tilannetaju hämärtyy. Ei silloin kukaan ajattele selkeästi. Moni varmasti oikeasti katuu ja elää hirveän tuskan kanssa, jos ei kykene kertomaan. Osa taas ajattelee, että olipas helppoa ja kokeillaan uusiksi, kun viina taas vie...

Minä kyllä haluaisin tietää, jos minua on petetty. Kukapa ei? Voisin antaa anteeksi jonkun tuollaisen kännisekoilun tuntemattoman kanssa, mutta mitään pidempiaikaisia juttuja en ikinä!

Vierailija
382/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:16"]

Eli sinun logiikallasi ne, jotka eivät ole ikinä olleet kännissä eivät tiedä millaisia ovat oikeasti..? Edelleenkin, en aio pettää enää eikä asia paljastu myöhemminkään ainakaan kenenkään ulkopuolisen toimesta. -ap

[/quote]

Ei se ole "logiikkaa" vaan totuus. On harvoja ihmisiä, joiden käytös ei kovassakaan kännissä juuri muutu. Suurimmalla osalla muuttuu hieman ja osalla huomattavasti. Etenkin viimeisen ryhmän edustajien kannattaisi pohtia, miksi tietyt tunteet nousevat esille vasta kun itsekontrolli pettää. Siihen voi olla syitä, joiden valkeneminen johtaa tasapainoisempaan mielenterveyteen. Suosittelen.

Et aikonut pettää nytkään, ja petit. Huomaatko, että tästä seuraa ettet ole luotettava? Sekin kertoo tukahdutetuista tunteista ja motiiveista, joihin pettämisesi todennäköisesti liittyi. Jos/kun näin on, se tapahtuu kyllä helposti uudestaankin, vaikka nyt muuta väitätkin.

Viimeinen väittämäsi on puhdasta paskaa. Et voi mitenkään tietää, ketkä kaikki näkivät sinut festareilla tuon naisen seurassa (ei välttämättä kaverisi jonka kanssa olit siellä, vaan joku jonka et edes huomannut olevan siellä), mihin valokuviin olet päässyt, milloin hoitosi törmää sinuun ja naiseesi sattumalta baarissa, mitä eräänä yönä unissasi mutiset vahingossa naisesi kuullen, milloin naisesi löytää vieraita hiuksia teltasta joka sinulla oli festareilla, milloin hän huomaa muuttuneesta käytöksestäsi (jolle et voi itse mitään kun joudut varjelemaan salaisuuttasi) että jokin on vinossa, jne. jne. Paljastumistapoja on lukemattomia, enemmän kuin kukaan meistä pystyy lonkalta keksimään. Voit myös olla saanut sen HIVin ja tartuttaa sen naisellesikin. Todennäköisyys on toki pieni, mutta se ei ole nolla. Se, että todennäköisyys ei ole nolla, tarkoittaa että sinä voit olla nyt HIV-positiivinen. Huonoinkin tuuri osuu aina jonkun yksilön kohdalle, ja sinä et ole millään tavalla immuuni tälle.

Elät itsepetoksessa monilla erilaisilla tavoilla. Sinulla on vielä paljon työtä tehtävänä itsesi kanssa ennen kuin sinusta tulee luotettava, aikuinen mies. Kaikista ei tule sellaista koskaan. Edelleen: valitset itse.

[/quote]

Totuus? Musta sun ajattelutapa on aika surullinen, jos pitää vetää kännit tietääkseen millainen ihminen on oikeasti. Kyllä selvinpäin ollaan normaalitilassa ja se kertoo, millainen ihminen on. Joo, käytös muuttuu kännissä mutta juuri alkoholin takia, ei siksi, että ihmisen todellinen luonne tulisi vain silloin esiin.

Olen kyllä luotettava, voin välttää vastaavat tilanteet siten, etten vedä yhtä kovia kännejä jatkossa varsinkaan missään festareilla, baarissa tms.

Niin, en voi tietää ketkä kaikki meidät näkivät, mutta siellä teltassa ei taatusti ollut muita. Vaikka jotkut tutut olisivatkin nähneet meidät, niin eivät he ole nähneet mitään pettämistä eikä valokuvissakaan sitä näy. En mä muiden ihmisten tai kameran edessä seksiä harrastanut tai edes pussaillut... Se nainen asuu ihan toisella puolella Suomea ja tuskin me edes tunnistettaisiin toisiamme, eli ei pelkoa että törmäisimme baarissa tms. En puhu ikinä unissani ja vaikka puhuisinkin, ei unisia hourailuja pitäisi ottaa tosissaan. Se teltta oli naisen. Vaikka tyttöystävä huomaisi muuttuneen käytöksen, ei hän voi päätellä saati varmaksi tietää että se johtuu pettämisestä. Ja tuo hiv-juttu on jo käsitelty. En elä itsepetoksessa ja olen jo aikuinen ja luotettavakin. -ap

[/quote]

Tiedätkö mitä? :D Se känni ei oo mikään tekosyy. Sä oot osannut kännitilassa olla pussailematta julkisesti, vältellyt tulla nähdyksi jne. Joten sä olet 100% tiennyt mitä sä teet, usko pois. Ihan turha yrittää väittää muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille teidän suhde tällähetkellä perustuu? Kuvitelmalle, että kaikki on ok.

Sä revit rehellisyyden ja luotettavuuden, pohjan teidän suhteelta kun päätit pettää. Sä annat toisen elää kuvitelmassa ja se on vitun julmaa. 

- kerran petetty ja salailtu.

Vierailija
384/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen löytyy kyllä selitykset ja mutat ja varmuus ettei jää kiinni. Perus pettäjän jauhamista.

Vierailija
385/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää.

Vierailija
386/463 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:59"]

Miten tässä lopulta kävi? Kai se tyttöystäväsi on jo tajunnut suuttua?

[/quote]

No kyllä on tajunnut, valitettavasti... Täällä on ollut lähes sotatila päällä parin päivän ajan.

Vierailija
387/463 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on tajunnut. Jos on munaa pettää niin sitten on myös munaa kertoa toiselle.

Vierailija
388/463 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:58"]

Miksi petit?

[/quote]
Vastaus tähän tulikin jossain aiemmassa viestissä, eli viinastahan se johtui. Se sai hirveän panetuksen aikaan ja kun tyttöystävä ei ollut festareilla mukana niin tulos on tämä. En siinä kunnossa oikein pystyny kontrolloimaan itseäni tai ajattelemaan kovin kirkkaasti. -ap

[/quote]

Minä oon ollut elämäni kunnossa useammin kuin kerran ilman kumppania pidemmilläkin reissuilla, eikä KOSKAAN humalapäissä, vaikka miten humalaisen seksihalut oiskin herännyt, ole edes käynyt mielessä pettää. Ei, vaikka olen kantokunnossa ollut ja julistanut Hitlerin elävän Etelä-Amerikassa natsikultaa tyynyn alla. Eli älä jaksa selitellä humalalla tekoasi.

Vierailija
389/463 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
390/463 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panin jotai muijaa meidän pyöräkellarissa ja hänen miehensä oli lapsenvahtina kunnon sikamainen nainen. Ps. Jos oot täällä soittele!!

Vierailija
391/463 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!! ei hiv tartu valkoihoiseen normaaliyhdynnässä.

Vierailija
392/463 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:26"]

Haloo!! ei hiv tartu valkoihoiseen normaaliyhdynnässä.

[/quote]

Joo, ihonväriähän se hiv kammoaakin..

Miksihän valkoihoisilla on sitten hivtä? Limakalvoilta tarttuu. Melkoinen einstein olet.

Vierailija
393/463 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti mikä sika, tuollaiset ap:n kaltaiset tyypit ei ansaitse parisuhdetta ollenkaan.

Vierailija
394/463 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä naisten järjetöntä tautipelkoa. Useimmitenhan ihmisten välisestä seksistä ei saa tauteja, käytti kumia tai ei. Silti aina hairahduksen jälkeen huomio kiinnittyy ensimmäiseksi siihen tauti-asiaan ja testeistä mankumiseen, minkä tämäkin ketju osoittaa.

Vierailija
395/463 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta selittelyt kuule. Pettäminen on pettämistä vaikka voissa paistais. Kerro naisellesi, jos hän sinulle mitään merkitsee.

Vierailija
396/463 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:51"]En ymmärrä tätä naisten järjetöntä tautipelkoa. Useimmitenhan ihmisten välisestä seksistä ei saa tauteja, käytti kumia tai ei. Silti aina hairahduksen jälkeen huomio kiinnittyy ensimmäiseksi siihen tauti-asiaan ja testeistä mankumiseen, minkä tämäkin ketju osoittaa.

[/quote]

Naisille taudit voi tuoda lapsettomuutta. Aika julmaa jos vuosien päästä naisen halutessa lapsia hän saa selville, että oho mulla on ollu piilevä klamydia viis vuotta siks ku kusipäämulkku mies petti mua salaa ja nyt en sit voi saada lapsia. Aha no kiitos.

Vierailija
397/463 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

455 jatkaa. Vaikka testeissä näkyviä tauteja ei näkyisikään niin tietyt eliöt tai bakteerit (joo tämä ei ole lääketieteellisesti nyt oikein ilmaistu anteeksi) voivat kehittyä ajan kanssa syöväksi. Tosta vastauksesta kyllä huomaa miesten sikamaisen välinpitämättömyyden hyi.

Vierailija
398/463 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

455 jatkaa. Vaikka testeissä näkyviä tauteja ei näkyisikään niin tietyt eliöt tai bakteerit (joo tämä ei ole lääketieteellisesti nyt oikein ilmaistu anteeksi) voivat kehittyä ajan kanssa syöväksi. Tosta vastauksesta kyllä huomaa miesten sikamaisen välinpitämättömyyden hyi.

Vierailija
399/463 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipiippuinen juttu. Toisaalta naisella on oikeus tietää ja tehdä valintansa sen mukaan, mutta toisaalta, miksi satuttaa toista kertomalla. Itse en haluaisi tietää, vaan olla onnellisen tietämätön.

Vierailija
400/463 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipiippuinen juttu. Toisaalta naisella on oikeus tietää ja tehdä valintansa sen mukaan, mutta toisaalta, miksi satuttaa toista kertomalla. Itse en haluaisi tietää, vaan olla onnellisen tietämätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän