Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla
Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?
Kommentit (463)
Mua on petetty ja sanon sen verran että on se paljon pahempi isku vasten kasvoja kuulla siitä joskus 10vuoden päästä kuin heti tapahtuneen jälkeen!! Suosittelisin että kerrot heti! Salailusta ei tuu muuta ku haittaa..
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:58"]
Todella surullista että kertoisit vain jos arvelisit jääväsi kiinni. Et paljon välitä.
[/quote]
Mä nimenomaan välitän meidän suhteesta enkä halua sen todellakaan päättyvän, toimin sen pohjalta. -ap
[/quote]
Sä haluat pelastaa vaan oman nahkasi. Se on itsekästä. Sä et halua itsellesi ongelmia tilanteesta jonka olet itse aiheuttanut. Viis siitä miten naisesi ansaitsisi parempaa.
[/quote]
En, vaan haluan pelastaa meidän suhteen. Ja mun tyttöystävä rakastaa mua, tuskin se itsekään kokee tarvitsevansa vielä parempaa miestä. -ap
[/quote]
Jos sä haluaisit pelastaa teidän suhteen, sä tekisit sen rehdisti ja antaisit tyttöystäväsi päättää rakastaako hän sua nyt, kun sä olet hänet pettänyt.
Suhteen tulisi perustua aina luottamukselle ja rehellisyydelle, ei valheelle. Nythän annat tyttöystäväsi elää jossain kuplassa mikä ei ole totta.
Sinuna pitäisin turpani kiinni.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:52"]
Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?
[/quote]
Eksäkö se on taas käynyt lussuttamassa tautista munaansa jonkun aivottoman horon lettuun, lol. Mahtoi olla festariteltassa hajut, kun siellähän tunnetusti tuo hygieniataso festareilla, on mikä on... Yäks. Kuinka joku noinkin iäkäs alentuu tuollaiseen, huokaus ja ivallinen hymy...
Outoa muutenkin noin kova seksuaalinen vietti vielä tuonkin ikäisenä. Ei ihan normaalia kyllä...
Kuis muuten kukkii? Sinullahan on jo se yksi tauti, jonka siltä yhdeltä sait.
Muistappa sitten, että olet tilivelvollinen niinkin nastystä vaivasta jokaiselle kumppanillesi, vaikka luuletkin, ettei minkään valtakunnan MORAALI ja vastuu sinua kosketakkaan. Kylläpä vain se koskettaa myös sinuakin.
Et sinä ketään rakasta. Et vain yksinkertaisesti kykene siihen, ei voi mitään...
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:54"]
Oletko itsekin nainen?
[/quote]
Oon mies. -ap
[/quote]
Et ole. Voit omata ulkoisesti miehen sukupuoli elimet, mutta MIES sinä et ole...
Anteeksi, että keskeytän mussukka, mutta voisitko tulla alakertaan syömään? Muuten et saa viikkorahaa.
t.ap:n äiti
p.s. Pese kätesi, tiedän mitä olet niillä puuhaillut.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:52"]
Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää.
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta, oliko sulla aikomus pettää tällä kertaa?
[/quote]
No ei ollut, vaan se oli pääasiassa viinan syytä. Siksi mä jatkossa osaankin olla juomatta ihan niin paljoa ja pystyn paremmin kontrolloimaan itseäni, joten jatkossa ei käy enää näin. -ap
[/quote]
Mikään ei ole "viinan syytä". Lakkaa etsimästä syytä muualta ja KATSO PEILIIN! Sinä olet se syy ja vika on ainoastaan sinussa! Ota nyt vastuu omista tekemisistäsi, aikuinen ihminen!
Eikä komekymppinen enää syytä alkoholia tekemisistään! Kyllä se on aikaa ottanut oppia tuo aikuismainen juominen, jos alkon käyttö kuitenkin aloitetaan jo noin parikymppisinä. Siinä on ollut kymmenen vuotta aikaa oppia. Älä viitsi suoltaa noita naurettavia tekosyitä, vaan ota vastuu tekemisistäsi. Muutoin et kyllä ole mikään mies, vaan pelkkä miehen irvikuva!
Kertomatta jättäminen olisi helpoin ratkaisu, mutta jos jätät kertomatta mitätöit kaiken mitä olet meille kuvaillut tyttöystävästäsi, itsestäsi ja suhteestanne. Jos olet niin hyvä mies ja isä kuin meille kerrot, ottaa tyttöystävä sen huomioon päättäessään suhteen jatkosta. Tyttöystävä tulee ottamaan koko yhteisen historianne huomioon koska hän on älykäs nainen ja äiti. Se että kerrot itse ja kuinka kerrot vaikuttaa paljon. Kertoessasi sinun täytyy viestittää että tajuat millaista tuskaa olet aiheuttanut, miten suureen riskiin olet asettanut perheenne tulevaisuuden ja että olet nyt täysin naisesi armoillla. Vaikka ilmeisesti et tällä hetkellä ymmärrä tekosi mahdollisia vaikutuksia lapseesi, ota yritä käsittää ne nyt; lapsen elämä eroperheessä voi jättää merkittävät vaikutukset eikä positiivisessa mielessä. Kertoessasi kerro samalla kuinka vastaavaa ehkäistään tulevaisuudessa;sinun tapauksessa tässä pohditaan viinankäyttöä. Osoita vastuuta niin että varaat heti sptautitestit. Kerro että et koskaan voisi vaarantaa naisesi terveyttä ( kuten huomaat tautiriski on naiselle tosi merkittävä asia) kysy miten voit helpottaa naisesi tuskaa ja jos hän vastaa jotain tai toivoo sinulta jotain toteutat sen pyhänä tehtävänäsi.
jos teet tämän saatat olla se mies joka kuvailet olevasi näissä viesteissä. Varaudu siihen että tekosi vaikutukset tuntuvat pitkään.
O
Oot melkonen pelle :D Kolmekymppinen parisuhteessa oleva isi, joka resuaa perseet olalla jossain festareilla ja käy vielä nussimassa jotain festarilumppua. Hitto, mua enemmän hävettäs, jos saisin tietää, että mieheni olisi tuollainen paskahousu. Sori vaan.
"Viinan syy" "Emmä muista oliko ehkäisyä". Voi hyvää päivää. Joo, voit olla ns. hyvä isä lapselle, mutta harvinaisen surkea kumppani kenellekään. Ja pidä tosiaan huoli ettei lapsi saa tietää mitään isin "seikkailuista" ikinä.
Tiedän parikin tapausta, jossa samantapainen randompano on jotakin kautta paljastunut. Toinen eri kaupungin baarissa ja toinen festareilla. Typerää olettaa, että jos olet muutaman kymmenen tuhannen ihmisen seurassa, kukaan ei varmasti näe ja tunnista. No onnea vaan.
Ainiin, mä sain muuten klamydian ensimmäiseltä poikaystävältäni nuorena. Oli saanut sen vastaavanlaiselta baarilortolta, samat ne jakaa festareillakin. Kyse ei nähtävästi ollut pettämisestä, vaan vähän ennen meidän seurustelua tapahtuneesta kännipanosta (vaikka mistäs minä sen varmaksi tiedän?). Kumia oli (muka) käytetty.
Hyvä että tuli puheeksi kouluterkkarin kanssa sp-taudit jonkun e-pilleriasian yhteydessä. Niin minäkin olen nyt myöhemmin saanut lapsia. En tiedä mitä olisin tehnyt, jos olisin sen kännipanon takia lapseton. Mieti nyt hartaasti myös sitä, arvoisa Hyvä Isä... 395
miksi petit. känniä turha syyttää.
aivan sairasta.
lopeta juominen ennen kuin teet jotain pahempaa
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:29"]
Mitäs tykkäisit jos sun tyttöystävä nussisi jotain gigoloa ja jättäisi vielä kumit puolessa välissä pois? Haluaisitko ite jatkaa?
[/quote]
Siis gigoloa eli miestanssijaa/-huoraa tai vähintäänkin hyvin lipevää espanjalaista tai italialaista mieshenkilöä? Silloin en tykkäisi, mutta jos kyseessä olisi joku satunnainen suomalainen kännipano niin voisin antaa anteeksi. -ap
[/quote]
No et voi enää muuta kuin myöntää samat oikeudet mimmille mitä itse oot tehnyt. Vastaapa tuohon viikontakaisena miehenä?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:03"]Kerroin tyttöystävälle äsken pettämisestä. Hän otti sen yllättävän hyvin. -ap
[/quote]
Olikohan tää edes ap? Kerro mitä tapahtui.
Mitenköhän tässä oikeasti kävi?
Älä kerro koska se tuhoaa kaiken t.pettäjä joka kertoi
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:51"]
Olen minäkin uskollinen. Mihin perustat väitteesi, etten olisi? -ap
[/quote]
Deittailin kerran erästä miestä, joka yksillä treffeillä baarissa poltti tupakkaa (oli silloin sallittua) ja samalla vakuutti minulle, ettei ole tupakoitsija. En jatkanut tapailua. Tosiasioita kieltävien ihmisten seura tekee muutkin lopulta onnettomiksi, ainakin jos läheiseen suhteeseen alkaa.
Sitten miehet valittavat naisten nirsoilusta ja riman korkealla pitämisestä. No arvatkaapa mitä? Siihen on syy, luettavissa mm. tästä ketjusta.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:17"]
Kiitos viesteistänne joita oli tullut paljon, luin ne tarkasti läpi ja jään pohtimaan niiden sisältöä. En ole vieläkään tehnyt päätöstä. Mitä sanoisitte, jos kysyisin tyttöystävältö muka ohimennen, että jos hän joskus joutuisi petetyksi niin haluaisiko hän tietää, ja tekisin päätöksen sen vastauksen pohjalta? Vai olisiko tuo liian läpinäkyvää? -ap
[/quote]
Jos noin kysyt, naisesi tod. näk. arvaa heti. Parempi tapa olisi esim. seuraava: Sepon vaimo oli kuulemma sanonut, ettei haluaisi tietää jos joskus Seppo sattuu yhden kerran hairahtumaan pettämään. Enpä kyllä tiedä mitä mieltä siitä olisin. Voiko joku oikeasti haluta elää valheessa?
Jos naisesi tuohon vastaa, että itsekin hän voisi haluta samaa, saat aihetta jättää kertomatta. Muussa tapauksessa kerrot.
Tyttöystävää? Eikö teillä ole yhteinen lapsikin?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:33"]Mutta hei, vastaa toki mikä on sitten pettämistä?
[/quote]
Olen eri, mutta vastaan. Pettämistä on kaikki sellainen, jota et voi tehdä kumppanisi nähden.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:58"]
Todella surullista että kertoisit vain jos arvelisit jääväsi kiinni. Et paljon välitä.
[/quote]
Mä nimenomaan välitän meidän suhteesta enkä halua sen todellakaan päättyvän, toimin sen pohjalta. -ap
[/quote]
Sä haluat pelastaa vaan oman nahkasi. Se on itsekästä. Sä et halua itsellesi ongelmia tilanteesta jonka olet itse aiheuttanut. Viis siitä miten naisesi ansaitsisi parempaa.
[/quote]
En, vaan haluan pelastaa meidän suhteen. Ja mun tyttöystävä rakastaa mua, tuskin se itsekään kokee tarvitsevansa vielä parempaa miestä. -ap