Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla
Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?
Kommentit (463)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:33"]
Ja kun te hoette noista taudeista, niin aion pitää huolen etten tartuta tyttöystävääni, eli käyn testeissä jne. -ap
[/quote]
Käytätkö sit kumia sinne testeihin asti, niihin kun ei heti voi mennä? Suuseksissä myös.
[/quote]
Kyllä, tai sitten en harrasta seksiä ollenkaan kunnes saan tulokset. -ap
[/quote]
Selitäpä yllättävä selibaatti tyttöystävällesi reilun 3 kk ajaksi. HIV voidaan todeta vasta 3 kk päästä.
[/quote]
No hiv on niin epätodennäköinen että en ala sen tuloksia odottamaan. -ap
[/quote]
Eli söit heti sanasi. Ei suhun voi ees tälläsessä asiassa luottaa, oot valmis sen epätodennäköisyyden takia riskeeraamaan tyttöystäväsi vaikka toisin väitit.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:37"]
Oletko muuten pettänyt ketään aiemmin, eli onko tämä eka kerta ikinä? Vai onko vähän niinkuin tapana.
[/quote]
En ole pettänyt aiemmin eli ei todellakaan ole tapana, hyvin harvoin vedän tuollaisia kännejä, selvinpäin mulla ei ole mitään halua/intoa/tarvetta pettää. -ap
[/quote]
Noh, olitko tietoinen taipumuksestasi tulla kiimaiseksi kännissä?
[/quote]
Olin. -ap
[/quote]
Tiesit ja silti joit itsesi tiedottomaan tilaan. Sama kun olisit suunnitellut petttäväsi.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:53"]
Voi että miten charmi sä ootkaan.:D Petturi ja vielä rasistikin. Mäkun aattelin että vaikea on vielä alemmaks mennäkään.
Sulle varmaan joku etelän hedelmä kelpais kuitenkin enemmän kuin hyvin kännissä.
[/quote]
En ole rasisti ja ei kelpaisi, pidän vaaleista naisista. -ap
Hei te ääliöt jotka jauhatte jostain HIVistä.
Eikös se ole sama asia kertoa koko juttu tai pidättäytyä yhtäkkiä 3 kk seksistä- siitähäb ei arvaa mitään?
Minusta ap on ihan suoraselkäisesti ja asiallisesti tässä ketjussa pohtinut kertoako vai ei ja mitä siitä mahdollisesti seuraa.
Eiköhän jokainen tunne oman suhteensa ja tiedä, miten on paras toimia.
T.yksi joka kehotti olemaan kertomatta, koska se satuttaa ihan suotta!
Ja kun te hoette noista taudeista, niin aion pitää huolen etten tartuta tyttöystävääni, eli käyn testeissä jne. -ap
[/quote]
Käytätkö sit kumia sinne testeihin asti, niihin kun ei heti voi mennä? Suuseksissä myös.
[/quote]
[/quote]
Selitäpä yllättävä selibaatti tyttöystävällesi reilun 3 kk ajaksi. HIV voidaan todeta vasta 3 kk päästä.
[/quote]
[/quote]
Eli söit heti sanasi. Ei suhun voi ees tälläsessä asiassa luottaa, oot valmis sen epätodennäköisyyden takia riskeeraamaan tyttöystäväsi vaikka toisin väitit.
[/quote]
Huoh, mieti nyt itekin. Millä todennäköisyydellä suomalaisella naisella on hiv? Sitä paitsi on mahdollista, että kondomi oli koko ajan käytössä. No, oletetaan että sillä naisella on hiv ja kondomi katosi jossain vaiheessa. Silti, hivin tarttumisen todennäköisuus muhun on 0,0003–0,0056 (http://www.hivtukikeskus.fi/question/hiv-tartunnan-todennakoisyys/). Ja jos minä noilla todennäköisyyksillä olen saanut hivin, niin millä todennäköisyydellä tartutan sen vielä eteenpäin naiseen? :D Haloo. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:03"]
Hei te ääliöt jotka jauhatte jostain HIVistä.
Eikös se ole sama asia kertoa koko juttu tai pidättäytyä yhtäkkiä 3 kk seksistä- siitähäb ei arvaa mitään?
Minusta ap on ihan suoraselkäisesti ja asiallisesti tässä ketjussa pohtinut kertoako vai ei ja mitä siitä mahdollisesti seuraa.
Eiköhän jokainen tunne oman suhteensa ja tiedä, miten on paras toimia.
T.yksi joka kehotti olemaan kertomatta, koska se satuttaa ihan suotta!
[/quote]
No voi voi jos arvaa, herranen aika on kyse terveydestä josta ap väitti välittävänsä ja olevansa vastuullinen! No, miten sinusta tulisi toimia?
HIV tarttuu suojaamattomassa seksissä, joten jos huono tuuri käy, se aplle tarttuu ja hän tartuttaa autuaan tietämättömän tyttöystävänsä samalla ja pilaa tämän elämän.
Tosi suoraselkäistä joo.:D Ite oot varmaan pettänyt myös.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:05"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Huoh, mieti nyt itekin. Millä todennäköisyydellä suomalaisella naisella on hiv? Sitä paitsi on mahdollista, että kondomi oli koko ajan käytössä. No, oletetaan että sillä naisella on hiv ja kondomi katosi jossain vaiheessa. Silti, hivin tarttumisen todennäköisuus muhun on 0,0003–0,0056 (http://www.hivtukikeskus.fi/question/hiv-tartunnan-todennakoisyys/). Ja jos minä noilla todennäköisyyksillä olen saanut hivin, niin millä todennäköisyydellä tartutan sen vielä eteenpäin naiseen? :D Haloo. -ap
[/quote]
Sun omasta linkistä:
" Riski 0,0003 tarkoittaa yhtä tartuntaa 3300 yhdyntää kohti. Hiv-tartuntariskiä lisää tartuttavan henkilön virusmäärä ja esimerkiksi samanaikaiset muut seksitaudit jotka monikymmenkertaistavat tartunnanmahdollisuutta."
Kyse on riskistä, naureskele asialle ihan vapaasti. Afrikassakaan ei olisi hiv ongelmaa jos se ei tarttuisi ihmisestä toiseen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:57"]
Oletko muuten pettänyt ketään aiemmin, eli onko tämä eka kerta ikinä? Vai onko vähän niinkuin tapana.
[/quote]
En ole pettänyt aiemmin eli ei todellakaan ole tapana, hyvin harvoin vedän tuollaisia kännejä, selvinpäin mulla ei ole mitään halua/intoa/tarvetta pettää. -ap
[/quote]
[/quote]
Olin. -ap
[/quote]
Tiesit ja silti joit itsesi tiedottomaan tilaan. Sama kun olisit suunnitellut petttäväsi.
[/quote]
Olen ennenkin ollut yhtä kännissä eikä sillon oo tullut petettyä. En tiennyt, että se tilanne etenee tällä kertaa tohon pisteeseen asti. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:31"]en ymmärrä miksi olisin mennyt paljastamaan itsestäni mitään sille naiselle vaikka olinkin kännissä. -ap
[/quote]
Ahaa, siis viina oli syynä pettämiseesi, mutta muut tekosi ja toimintasi olivat samanlaisia kuin selvänäkin?
Uutinen sinulle: kännissä et muutu eri ihmiseksi eikä viina laita sinua tekemään tekoja, joita et halua tehdä. Se vain poistaa itsekontrollisi, ja sinusta tulee enemmän sellainen kuin oikeasti olet. Jos petit nyt, petät todennäköisesti uudestaankin. Sitä todennäköisyyttä voit vähentää kertomalla kumppanillesi, jonka suru, pettymys ja raivo toivottavasti opettavat sinulle että et oikeasti edes halua pettää.
Valitse itse, minä kertoisin ja myös haluaisin tietää. Minulla on oikeus valita, kenen kanssa elän parisuhteessa ja käytän kallisarvoista aikaani. Kun asia paljastuu myöhemmin etkä ole kertonut, se on vielä paljon, paljon pahempi juttu eikä suhdettanne enää todennäköisesti voi pelastaa.
Nuoret on niin ehdottomia kaikessa.
Minä olen sitä mieltä että älä kerro. Olen ollut parisuhteessa uskollinen liki 30 vuotta. Uskon miehenkin olleen. Meillä on kohtuullisen aktiivinen seksielämä eikä olla pahemmin tehty reissuja joilla ehtisii vieraissa käydä.
Mutta olen jo elämää nähnyt ja kaikenlaista seurannut. Ei kannata kertoa, niin hirveästi se petos sattuu. Kyllä valehteleminen on toki kamalan rumaa ja pettäminen sitäkin rumempaa. Itse en haluaisi kuitenkaan tietää. Jos kännissä tekee jotain unpityhmää, ei se saa rikkoa hyvää elämää. Häpeä, kadu, ja ota oikeasti opiksesi!
Jos sussa olis tippaakaan rehellisyyttä ja rehtiyttä pelissä ja uskoisit ettei tämä ikinä toistuisi, kertoisit automaattisesti.
Nyt olet pari päivää vaan ollut tavallisesti kertomatta, eipä siis moraali kovin kolkuta.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sun omasta linkistä:
" Riski 0,0003 tarkoittaa yhtä tartuntaa 3300 yhdyntää kohti. Hiv-tartuntariskiä lisää tartuttavan henkilön virusmäärä ja esimerkiksi samanaikaiset muut seksitaudit jotka monikymmenkertaistavat tartunnanmahdollisuutta."
Kyse on riskistä, naureskele asialle ihan vapaasti. Afrikassakaan ei olisi hiv ongelmaa jos se ei tarttuisi ihmisestä toiseen.
[/quote]
Ja mistä päättelet että sillä naisella tai minulla on oikein useita tauteja? Paljon todennäköisempää ettei kummallakaan ole yhtäkään. Ja nyt ei ollakaan Afrikassa, siellä todennäköisyydet on ihan toiset kun suunnilleen kaikilla on se ja ehkäisystä tuskin edes kuultu jne. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sun omasta linkistä:
[/quote]
Ja mistä päättelet että sillä naisella tai minulla on oikein useita tauteja? Paljon todennäköisempää ettei kummallakaan ole yhtäkään. Ja nyt ei ollakaan Afrikassa, siellä todennäköisyydet on ihan toiset kun suunnilleen kaikilla on se ja ehkäisystä tuskin edes kuultu jne. -ap
[/quote]
Voi että olet tyhmä. Suomalaisuus ei merkitse mitään, sä et voi päältä päin tietää onko hällä tauteja. Jos hän on niin helppo, klamydian mahdollisuus on ainakin suuri. Näin ne taudit juuri leviää kun kuvitellaan että se söötti naapurin tytön näköinen on varmasti puhdas taudeista.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:31"]en ymmärrä miksi olisin mennyt paljastamaan itsestäni mitään sille naiselle vaikka olinkin kännissä. -ap
[/quote]
Ahaa, siis viina oli syynä pettämiseesi, mutta muut tekosi ja toimintasi olivat samanlaisia kuin selvänäkin?
Uutinen sinulle: kännissä et muutu eri ihmiseksi eikä viina laita sinua tekemään tekoja, joita et halua tehdä. Se vain poistaa itsekontrollisi, ja sinusta tulee enemmän sellainen kuin oikeasti olet. Jos petit nyt, petät todennäköisesti uudestaankin. Sitä todennäköisyyttä voit vähentää kertomalla kumppanillesi, jonka suru, pettymys ja raivo toivottavasti opettavat sinulle että et oikeasti edes halua pettää.
Valitse itse, minä kertoisin ja myös haluaisin tietää. Minulla on oikeus valita, kenen kanssa elän parisuhteessa ja käytän kallisarvoista aikaani. Kun asia paljastuu myöhemmin etkä ole kertonut, se on vielä paljon, paljon pahempi juttu eikä suhdettanne enää todennäköisesti voi pelastaa.
[/quote]
Eli sinun logiikallasi ne, jotka eivät ole ikinä olleet kännissä eivät tiedä millaisia ovat oikeasti..? Edelleenkin, en aio pettää enää eikä asia paljastu myöhemminkään ainakaan kenenkään ulkopuolisen toimesta. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:12"]
Jos sussa olis tippaakaan rehellisyyttä ja rehtiyttä pelissä ja uskoisit ettei tämä ikinä toistuisi, kertoisit automaattisesti.
Nyt olet pari päivää vaan ollut tavallisesti kertomatta, eipä siis moraali kovin kolkuta.
[/quote]
Miten niin kertoisin automaattisesti, kun se vaarantaisi suhteemme? Ja kyllä kolkuttaa, mietin asiaa koko ajan. -ap
hih, tämähän on hupaisa ketju! oikea unelmamies: lapsi edellisestä suhteesta, menee iskelmäfestareille (!) ja sitten vielä pettää siellä! :D
Minä kertoisin. Jos tyttö jättää sinut, on se sinulle hyvä muistutus seuraavassa parisuhteessa, että kannattaako pettää tai kannattaako kertoa.
Koska jos et kerro, voi jonkun ajan päästä tuntua siltä että sama se on pettää uudestaan kun ei jäänyt kiinni.
Jos haluat olla hyvä kumppani, sitoutumisen ja uskollisuuden pitää lähteä omasta itsestä. Kukaan ei voi vahtia sinua joka sekunti ja pitää väkisin uskollisena.
Been there, done that, got the t-shirt. Kaikkea hyvää kesääsi, mitä ikinä päätätkin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:12"]
[/quote]
Miten niin kertoisin automaattisesti, kun se vaarantaisi suhteemme? Ja kyllä kolkuttaa, mietin asiaa koko ajan. -ap
[/quote]
Jos välittäisit muustakin kuin itsestäsi, kertoisit senkin uhalla että eroatte.
Jos sinulla olisi tippaakaan moraalia, kertominen olisi ainut vaihtoehto miten voit suhteessa jatkaa. Puhtaalta pöydältä ilman salaisuuksia, jos naisesi enää niin tahtoo. Hänellä on kuitenkin oikeus totuuteen ja tiedät sen!
Epäreilua pitää pimennossa. Vaikket niin usko, salaisuuksilla on tapana tulla ilmi tavalla tai toisella.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olin. -ap