Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤ Suurperheelliset viikkoon 6 ¤¤¤

04.02.2008 |

ALOITETAAMPAS UUSI VIIKKO! :)

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vaaleanpunaisia onnitteluja koko perheelle! :) Pikkuruinen prinsessa on varmasti suloinen :) Kaikkea hyvää teidän vauvaelämään ja mukava kun jaoit koemuksen meidän kanssa! :)) Täältä me perässä tullaan... Sinä vain otit varaslähdön ;) Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin! :)

Itselläni ei ole supistellut nyt juuri lainkaan. Ehkä parisen kertaa päivässä, joten ei varmaan helmisvauvaa vielä meille tule vaan mennään kiltisti maalsikuulle. Ehkä laskettuun aikaan astikin :) Välillä on niin hyvä olo, että jopa unohdan koko masun ja raskauden- hetkeksi. Sitten pieni taas potkaisee tai pyörähtää vinhasti masussa! Tai alkaa hikotella...tai pikkuisen supistaa... Sitten on taas äipän naama hymyssäsuin.. :)

Mukavaa sunnuntain jatkoa! Huomenna aloitellaan taas uusi viikko ja uusi pino. Ja siinä on varmasti jo mukana pikkiksen vauvauutiset, kenties neronjankin! :))

Omppis

Vierailija
62/66 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että kävin kertoilemassa kuulumisianne! Kaikkea hyvää tuleviin viikkoihin. Voimia kodin ja sairaalan välillä kulkemiseen. Tosin tuossa vaiheessa on varmasti niin kiitollinen olo että kaikki ovat kunnossa, että reissaaaminen tuntuu pikkumurheelta. Toivotaan, että pikkuinen vahvistuu ja pääsee kotiin mahdollisimman pian. Tosi hyvä, että maitovarantosi ei säikähtänyt loppurytinää!

Mites muut mammat? Onko kaikki jo laitoksella...?

Noora ja Taimi 26+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oli siis tarkoitus kiitellä sinua kuulumisien kertomisesta eikä itseäni...

Nimim. Hormoonihöpsö

Vierailija
64/66 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistelut ei mulla ota laantuakseen :o/ nyt on supistellut jo 5 päivää aika tiukasti mutta jospa nuo ei mitään saisi aikaiseksi kuitenkaan.

Kyllä tämä raskaus on ollut pelkoja ja säikytyksiä täynnä etten enää varmaan edes uskaltaisi alkaa kuudetta tekemään.

8 päivää kun vielä kasassa kestäisi niin vauva olisi täysiaikainen. Kovasti olen suunnitelmia loppukuulle tehnyt kun ajattelin etten voi alkaa elää niin että suunnittelen kaikki mahdollisen synnytyksen mukaan. Olen vain aina sanonut että tulen paikalle JOS olen kasassa vielä :o)

Kamalan väsynyt olen ollut ja unta tuntuu riittävän vaikka kuinka. Lauantainakin nukuin 12 tuntia yöllä :o)

Toisaalta olen varautunut siihenkin että vauva viihtyykin masussa reilusti maaliskuun puolelle ja omppiskin synnyttää ensin :o)

Imettämistä mulla on ollut jo ikävä kun lopetin kuopuksen imetyksen 1v2kk sitten. On se niin ihana saada pieni tissille sitten taas ;o)

Jotenkin tuntuu että alan kääntyä omaa napaa kohti enkä jaksaisi yhtään mitään ylimääräistä ja just ja just saan arjen pidettyä kasassa. Taitaa liittyä loppu raskauteen yleisesti.

Pikkiksellä varmaan on jo vauva sylissä,ihanaa!!!

Niiloakseli rv 35+6

Vierailija
65/66 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi kaikki on nyt tilanteen huomioiden mennyt hyvin. Näin sitä huomaa kuinka tilanteet muuttuu nopeastikin...

Täällä ollaan sisällä ja katsellaan kuinka vedet tippuu rännistä - ei vielä kyllä tarviis :( Jos sitä kuopuksen heräämisen jälkeen mentäis ulos edes hetkeksi - siellä ne leikit on tosin aika ykstoikkoiset, mut jos se vaikka piristäis tätä äippääkin....

Miulla on taas se kontr.ultra tiistaina, toivottasti ovat vielä samaa mieltä, että kyseessä on kysta munuaisessa, eikä mitään muuta. Luulisin tosin, et edellisen käynnin jälkeen olisivat soitelleet perään, jos muuta olisivat aamumeetingillä epäilleet... Itse en ole juurikaan tuosta asiasta stressannut, kun en ole sellaista tyyppiä lainkaan ja tilanne on lisäksi niin hyvin miulle selitetty.

Alkaa tää istuminen olemaan jo aika tuskaa - nytkin painaa yläselkää ihan julmetusti, pitäis istuu yliryhtisenä, mut siinä ei kyllä kauan jaksa olla... Nää on näitä vaivoja, ja olen ajatellut, et otetaan ne nyt suuremmin valittamatta, kun viimeistä kertaa niistä kärsin....

Mut nyt pakko lähtä lepuuttamaan tätä selkää ja liitoksia ;)

--Mirpa, kera masu-nasun ja tyttökaartin--

Vierailija
66/66 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko haki koko lapsiköörin ulos tekemään lumiukkoa, joten nautin nyt kunnolla tietokoneella roikkumisesta. :)

Niiloakseli, sulla on onneksi jo hyvät viikot kasassa ja vauvan painoarviokin kuulosti hyvältä! Siis vaikka lähtö jo tulisi.. Mutta onhan se 8 päivääkin lyhyt aika, joten pidä jalat ristissä sinne saakka! ;) Järkeviä neuvoja... muista kiusata mua samoilla... ;) Kyllä varmasti synnytät ennen mua! :))

Neronja on ollut ihan hiljaa..? Oisko..? tai sitten vain viikonloppu kiireitä.. :)

Nyt koitan leipasta jonku piirakan uuniin, vieraita tulossa iltakahville..

O