Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyselisin vielä kerran tuosta kantoliinasta, jonka saa jos tilaa vauvalehden...

15.01.2006 |

Tietääkö kukaan onko se hyvä? Minulla ei ollut esikoisen aikana kun rintareppu ja tuo liinan käyttö kiinnostaisi. Sen ei pitäisi kuulemma käydä niskoihinkaan samalla tavalla, kun rintarepun käyttö.

Onko tuo siis hyvä, vai millasta suosittelette.... Saisi vaan kaupantekijäisenä.....

Kiitos infosta kaikille! =)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon haukuttu kyseistä liinaa. On kuulemma ihan onneton lakana.

Vierailija
2/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin minullekin luvattiin kantoliina Vauva-lehden tilaajalahjana - pitkälti sen takia valitsin juuri kyseisen lehden, en kilpailijaa. No, kuinkas kävikään... Kantoliinaa en saanut vaan hoitolaukun ja Vauvan ruokakirjan. Harmitti niin paljon, että meinasin lopettaa tilauksen siihen paikkaan! Miksi ei pysytä sovitussa - tuli olo, että itsekin voisi lipsua, maksaa vaikka vain joka toisen laskun?!

No, sittemmin olen kuullut myös todella huonoa palautetta luvatusta liinasta, joten ehkä on parempikin ettei sitä tullut.

Tyytymätön SolAngel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämätön Vauva-lehden liina, jos kiinnostaa testata. Väri on suunnilleen farkun sininen, joka ei lukeudu omiin suosikkiväreihini. Laita meiliä jos olet kiinnostunut ostamisesta sopuhintaan!

anna.peltoketo@helsinki.fi

(asustan Tampereella)

Vierailija
4/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran mitä oon testaillut, niin oon tykänny joka kerta enemmän.

Trikoisen pistin tilaukseen joka kaverin liina kokeillessa tuntui paremmalta pari viikkoisen kanssa.

Kuulin, että myöhemmin isomman muksun kanssa toimii paremmin tuo kudottu liina.

Heidi & Manu 2vko

Vierailija
5/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kangaskaupasta suht halpaa aika napakkaa tummansinistä trikookangasta 5 m. Leikkasin puoliksi 150 leveän kankaan ja sain siis aikaan sillä kaksi trikookantoliinaa. Kangas sattui olemaan vielä sellaista, että sen reunasaumoille en tehnyt mitään, eikä vielä tänä päivänäkään reunat repsota tms.

Käytin pariviikkoisesta eteenpäin tätä kotitekoista trikooliinaa paljonkin ja olen sitä mieltä, että trikoinen liina oli varsinkin pienelle vauvalle parempi kuin " tiukempi" kudottu liina. Minulla oli tarkoitus tuolla omalla trikooliinalla vain kokeilla pääsenkö liinailun alkuun vai en ja ostaa sitten kudottu liina, jos liinailu tuntuu ok:lta. Siinä kävi vaan niin, että trikooliina oli meille aivan tarpeeksi napakkaa kamaa. Vuoden iästä eteenpäin liinaa on tullut käytettyä vähemmän, mutta muutaman kerran käytettäessä trikoinen on ollut sirolle tytsylleni aivan riittävän napakka. Jotenkin minusta tuntuu, että saan tuon vähäsen joustavan trikooliinan solmittua paremmin kuin paksumman kudotun liinan. Vaikka eihän sitä tiedä, kun en kunnolla ole kudottua liinaa edes kokeillut.

Anteeksi ap, tämä ei nyt vastannut siihen Vauva-lehden liinakysymykseen vaan oikeastaan tuli vain mieleen kommenttina kun joku vastasi että trikoinen olisi pienelle vauvalle parempi. Samaa mieltä siis oman kokemuksen perusteella olen.

Vierailija
6/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli postissa kotiin niin hyvä tarjous, etten voinut kieltäytyä.

Vuoden lehdet 39,90e, ja kaupanpäällisiksi kantoliinan lisäksi 12e

arvoinen lahja äidille :)

Toivottavasti tosiaan saan sen kantoliinan, enkä hoitolaukkua, koska

sille ei olisi käyttöä...

Se jäi kyllä itseäni ihmetyttämään, kun tarjouksessa luki että voi tilata

lähettämällä tilauslomakkeen, soittamalla tai netissä.

Ajattelin sitten tilata netissä, mutta siellä hinta onkin 58,50e, eikä

sitä 12e:n lahjaa saa.

Aika iso ero lähes 20e!

Mutta jos siis aiotte tilata, niin tilatkaa ihmeessä puhelimitse, jos ette

ole saaneet tarjousta postissa :)

Vierailija
7/7 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että lisäksi luvattiin vauvan ruokakirja tms.

lähettää myöhemmin.

Enkä siis ole saanut vielä kantoliinaa, joten siitä ei ole kokemusta.

Mutta olen kuullut että trikooliina on parempi pienellä vauvalla, ja

tosiaan helpompi sitoa. Joten varmaan ihan hyvä aloittelijalle :)