Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämäni täysin turhaa ja arvotonta parin väärän valinnan takia?

Vierailija
03.02.2008 |

Yleensä olen enemmän kuin tyytyväinen elämääni sellaisena kuin se tällä hetkellä on. Opiskelen kohti itseäni kiinnostavaa ja kohtalaisen hyväpalkkaista ammattia, opinnot ovat sujuneet kiitettävästi, loppumetreillä mennään. Minulla on kaksi lasta. He ovat terveitä, hyväkäytöksisiä ja luovia.

Tänään sukujuhlissa naamaani vasten taas heitettiin yksinhuoltajuuteni. Kuinka huono ihminen olen. Nuorena lapset saanut, ennen kuin sain " kaiken kuntoon" . Tuntuu kuin ei meidän perheellä olisi oikeutta olla olemassakaan, kun en osannut kaikkea ajatella etukäteen ja ennakoida. Ei ole omistusasuntoa, ei ole autoa, eikä merkkivaatteita, eikä enää puolisoakaan.

Luulin, että ponnisteluillani olisi merkitystä. Että voisin kelvata, vaikka olen joskus erehtynytkin. Kuinka väärässä olinkaan. Itkettää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis välittäisit pätkääkään moisen mitättömyyden, pienisieluisen surkimuksen sanomisista?

Vierailija
2/3 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhlilla ei kukaan vähänkään erilailla elävä kelpaa muille. Jos on yh, ei kelpaa, jos on vanhapiika, ei kelpaa jne. Jos haluaa kelvata sukujuhlilla, täytyy ensin opiskella ja mennä naimisiin ja kun on tutkinto valmis, passaa ostaa se rivitalonpätkä tai ok-talo ja tehdä kaksi tai korkeintaan kolme lasta. Kaikki muut vaihtoehdot ovat vääriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai tämä tästä. Huomenna näkee taas ystäviä luennolla, saa vähän perspektiiviä kaikkeen tähän. Viikonloput ahdaskatseisten sukulaisten luona ovat kyllä omiaan viemään kaikki voimat.

Hyvää illan jatkoa teille!

ap