Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G: Teittekö laskiaispullia ja hernekeittoa tänään?
03.02.2008 |
Me teimme:) Kuuluu laskiaissunnuntaihin meillä.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei muuten uppoo enää kuin 1 laskiaispulla vuodessa, ennen meni vaikka kuinka monta ja paljolla täytteellä.
Alue: Aihe vapaa
Ja itsekin mieluummin syön jotain muuta. Joten meillä oli karjalanpaistia.