Eih! Olen niin KATEELLINEN Jenni Dahlman-Räikköselle etten kestä!!!
Ilonassa oli juttu " tällaista on Jennin elämä" , minä tyhmä menin ja luin sen jutun, ei olisi pitänyt! Neljä tuntia ratsastusta päivässä! Matkustelua ympärimaailmaa! Luksuskoti Sveitsissä! Design-vaatteita! Ökybileitä!
En kestä! Haluan Jennin elämän!!! :(
Kommentit (32)
Ja ne kommentit, jotain tyyliin " nämä kuvat ilmentävät täydellisesti minun ja vaimoni suhdetta ja elämänarvojamme" juu, ihan sanasta sanaan on varmaan Kimi just noin sanonut.
Kuka oikeesti voi väittää Kimin olevan komea????
Hyi saakeli miten ruma, yök yök ja sit ku suu vielä aukee ni omg.
mä en tykkää vaaleista en sitten yhtään ja tämähän on makuasia.
Todellakin paljon komeampi kuin keskimääräinen suomalainen mies.
Mullakin on tumma mies ja vaaleista Kimi on kyllä ehdotonta eliittiä. Kelpaisi mulle!
No ei se tavallisenkaan elämä nyt niin kummallista ole, käydään töissä, sen jälkeen S-marketissa, haetaan lapset tarhasta, touhutaan jotain, seuraavana päivänä sama juttu, kesällä käydään huvipuistossa ja mökillä, talvella ehkä etelässä.
Taatusti on Jennin elämä paljon monipuolisempaa ja mielenkiintoisempaa enkä tällä tarkoita sitä, että taviselämä olisi huonoa, mutta eipä siihen nyt kamalasti kuitenkaan mitään ihmeellistä sisälly. Raha mahdollistaa vaikka mitä, ainakin minun elämäni tulisi paljon monipuolisemmaksi jos olisi mahdollisuus harrastaa, matkustaa ja tehdä asioita ihan eri tavalla kuin nyt (enkä tarkoita, että nytkään olisi mitenkään erityisen huonoa). Mutta se on vaan tosiasia, että rahalla saa ja hevosella pääsee.
Vierailija:
Ei kai matkustelu ja ökybileet jne riitä elämän sisällöksi? No onhan sillä se ratsastus, mutta...Ei mun kyllä käy kateeksi. Mieluummin elän omaa alämääni :)
Ne desing-vaatteet ja ökybileetkö sut tekisi sitten onnelliseksi? Ei mua ainakaan. Luojan kiitos minä en JOUDU piiloutumaan paparazzien kameroilta, eikä minun TARVITSE aina kotoa lähtiessä näyttää siltä, että olisin tullut suoraan Pariisin muotimessuilta. Ja jos joutuisi vielä edustamaan kaikenmaailman ökybileissä ja bailaamaan ja pitämään " hauskaa" muiden julkkisidioottien kanssa, no way hose!
Raha mahdollistaa asioita, joita voi tehdä jos on rahaa. Se ei silti poissulje sitä, etteikö voisi elää myös taviselämää. Jennilläkin on lukaaleita vaikka missä päin maailmaa, että hyvin pystyy elämään aika rauhaisestikin. Ei Jenni nyt sentään mikään Victoria Beckham ole, harva Suomen ulkopuolella häntä edes tunnistaa.
Jos on rikas niin ei mikään pakota käymään ökybileissä. Rikas voi valita käykö ökybileissä vai ei, köyhä taas ei niihin ökybileisiin edes pääse vaikka haluaisi. Sama myös monissa muissa asioissa, rikkaalla on valinnanvaraa, köyhällä ei.
Ainakin sun kuvauksen perusteella, totuuttahan en tietystikään Jennin elämästä tiedä.
onnelliseksi, minkäs minä sille voin)=
Luuletko sinä, että Jennin elämä on kokoaikaista biletystä? Jenni nyt aika harvoin sitä paitsi on edes lehtien otsikoissa. Ihan " tavallista" elämää varmasti suurelta osin viettää, sillä erotuksella, että Jennillä on mahdollisuus vaikka mihin sellaiseen, josta me köyhemmät saamme vain unelmoida.
Jennillä on mahdollisuus kaikkeen samaan mihin myös meillä, sillä erotuksella, että jennillä (ja muilla superrikkailla) niitä mahdollisuuksia on moninkertaisesti.
niin mitä sitä tekee jollain miljoonilla?
että olisin paljon onnellisempi rikkaampana. Olisi ihanaa asua hienossa kodissa, viettää lomansa siellä missä tahtoo, saada hyvä koulutus hyvässä yksityiskoulussa lapsille, nauttia siitä kuinka voi pukeutua hyviin vaatteisiin ja muutenkin nauttia nimenomaan siitä, ettei ole jatkuvia rahahuolia (saadaanko nyt hammaslääkärimaksut maksettua ja lapselle uusi haalari talveksi, hajoaako auto jne.).
Ei kai matkustelu ja ökybileet jne riitä elämän sisällöksi? No onhan sillä se ratsastus, mutta...
Ei mun kyllä käy kateeksi. Mieluummin elän omaa alämääni :)