Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Tallinnan satamatakseihin luottaa?

Vierailija
06.11.2008 |

Paljonko pitäisi taksimatkan vanhaan kaupunkiin maksaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaisissa takseissa on hinnasto esillä, eivät pääse kusettamaan

Vierailija
2/4 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se sama terminaali...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta päätä huimaa. Kymmenessä minuutissa sinne käveleekin mutta tosiaan jos on huonot jalat niin sitten tietysti taksilla.



Takseja oli ainakin a terminaalin edessä. En tiedä mitkä laivat sitä käyttää muuta kuin vikinglinen XPRS

Vierailija
4/4 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavalta kysyttiin niin sanoi että 7€ ja otti sitten taksimittarin mukaan 700 kruunua, eli noin 6 €. se sitten oli se summa. Kannattaa maksaa kruunuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi