Lue keskustelun säännöt.
Voiko Tallinnan satamatakseihin luottaa?
06.11.2008 |
Paljonko pitäisi taksimatkan vanhaan kaupunkiin maksaa?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hinta päätä huimaa. Kymmenessä minuutissa sinne käveleekin mutta tosiaan jos on huonot jalat niin sitten tietysti taksilla.
Takseja oli ainakin a terminaalin edessä. En tiedä mitkä laivat sitä käyttää muuta kuin vikinglinen XPRS
ja seuraavalta kysyttiin niin sanoi että 7€ ja otti sitten taksimittarin mukaan 700 kruunua, eli noin 6 €. se sitten oli se summa. Kannattaa maksaa kruunuissa.
Keltaisissa takseissa on hinnasto esillä, eivät pääse kusettamaan