Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS kk-liite: Leif Lindren 27 v, työtön, peruskoulu kesken

Vierailija
02.02.2008 |

Pariskunta asuu kerrostalossa 2-vuotiaan poikansa kanssa. Molemmat ovat tällä hetkellä työttöminä, eikä kummallakaan ole ammatillista koulutusta. Leif Lindgren on ollut työttömänä ja kymmenisen vuotta - hän ei itse asiassa ole ollut koskaan missän töissä.

" Olen monta kertaa ajatellut, että voisin käydä peruskoulun loppuun" .

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kukasta se tais joskus laulaa vai?

Vierailija
2/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin kouluihin niin vaan pääse. Onneksi sentään pääsin tähän työvoimakoulutukseen jossa nyt olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla missä aina lyhyesti yhdellä sivulla haastatellaan jotain entisaikojen julkimoa.

Puhututti kyllä tuo juttua minua ja miestäni tänä aamuna myöskin. 13-vuotiaan jätti koulun kesken. Ikinä ei ole töissä käynyt... Huh-huh!!

Vierailija
4/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevä itseensätyytyväinen hemmo kertoo, ihan pokerina, että " viime vuodet aika on kulunut lapsen kanssa puuhaillessa ja tuttavia tavatessa" . Kelpais varmaan sullekin!!

Vierailija
5/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin kouluun pääsee aina. Eri asia jos olet jotenkin jälkeenjäänyt tai kuvittelet olevasi jotain niin hienoa että vain paras kelpaa (ja oletkin siis tavallinen pulliainen jolla keskivertoäly)

Vierailija
6/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi kökkiä kaupungin vuokratalossa Kuusamossa, sossun elättinä vailla mitään " järkevää" tekemistä ikinä. Onneksi sentään kertoi olevansa harras uskovainen niin ei ole rikoksen polulle sortunut kuten monet heimoveljensä.

Vierailija
7/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi varmaan olen sairastanut masennustakin yli 20 vuotta. Ihan piruuttani muiden ihmisten kiusaksi. Nyt vielä saatana elänkin, kun en silloin 8-vuotiaana saanut tapettuani itseäni!! Voin sanoa, että monesti olen hävennyt raukkamaisuuttani kun en edes henkeä saa itseltäni pois.

7

Vierailija
8/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin yliopisto. Mihinkään muualle ei ole edes teoreettisia mahdollisuuksia. Onneksi sentään nyt pääsin opiskelemaan laitoshuoltajaksi, mutta sinne ei ollutkaan psykologisia.

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi