Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisellä on vikana, jos pystyy puhumaan asiat puhelimessa paremmin kuin kasvotusten?

Vierailija
02.02.2008 |

Puhelimessa asiat ovat selkeästi esitettyjä, mutta kasvotusten asioita unohtuu ym

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etten millään osaa hoitaa mitään asiaa puhelimessa. Ainakin saan paremmin ja perusteellisemmin asiani sanotuksi kasvotusten.

Vierailija
2/4 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on helppo puhua puhelimessa, kun en joudu todella keskittymään siihen, että katsoisin toista silmiin puhuessani. Kasvotusten puhuessa pälyilen silmiin ja jos on joku oikein tarkkuutta vaativa asia kerrottavana, en pysy asiassani keskittyessäni katsomaan silmiin. Kamalaa, kun on aina lapsena painotettu, että silmiin TÄYTYY katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä miettinyt itseni kohdalla. Lapsuudenkotini oli ilmapiiriltään hyvin ristiriitainen ja ahdistava. Tuntui, että aina puhuttiin toista kuin tarkoitettiin ja oikea tarkoitus äidin sanoille piti jotenkin oudosti tulkita erilaisista vihjauksista. Vielä aikuisenakin huomaan, etenkin työelämässä, missä vaaditaan monipuolisia neuvottelutaitoja, että tilanteet tuntuvat joskus kummallisilta enkä ikäänkuin ymmärrä niitä. Puhelimessa asiat sujuvat helposti.

Vierailija
4/4 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen tätä miettinyt itseni kohdalla. Lapsuudenkotini oli ilmapiiriltään hyvin ristiriitainen ja ahdistava. Tuntui, että aina puhuttiin toista kuin tarkoitettiin ja oikea tarkoitus äidin sanoille piti jotenkin oudosti tulkita erilaisista vihjauksista. Vielä aikuisenakin huomaan, etenkin työelämässä, missä vaaditaan monipuolisia neuvottelutaitoja, että tilanteet tuntuvat joskus kummallisilta enkä ikäänkuin ymmärrä niitä. Puhelimessa asiat sujuvat helposti.

sä osasit kuvata asian hyvin ja johtuu varmasti samanlaisista lapsuusmuistoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä