Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intiaan vaikka 3 kk raskaana?

Vierailija
19.11.2008 |

Ehkä hassulta kuulostava kysmys mutta tilasin matkan Intiaan ennen kuin tiesin että olen raskaana. Nyt mietityttää, että pitäisiköhän sinne lähteä? Mitä sikiölle tapahtuu jos sairastuu ruokamyrkytykseen (riippuu varmaankin minkälainen ruokamyrkytys on kyseessä?). Muuten lähtisin varmasti heti matkaan, mutta Intiahan on tunnettu siitä, että melkein jokainen joka sinne lähtee saa jonkun vatsataudin. Toisaalta, jos on varovainen ruoan suhteen niin kait sitten Intiaan lähtö ok? Mitä mieltä olette, kokemuksia, tietoa? Kiitos :-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein minne vaan muualle voisin lähteä, mutta Intian hygieniataso on niin kaukana meidän omastamme, että sinne lähtö on vähän kuin kerjäisi verta nenästään.

Voihan olla, että kaikki menee hyvin - mutta jos ei mene, niin itsesyytökset ovat varmasti kamalat.

Vierailija
2/6 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhemmille tai alkeellisemmille alueille en lähtisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuon takia, etta melkein poikkeuksetta jokainen kokee jonkunlaisen ruokamyrkytyksen reissullaan.

Vierailija
4/6 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään uskaltaisi Intiaan.. Olin itse 30 viikolla USA:ssa ja Kanadassa joten raskaana matkustelu on täysin ok, mutta en vaan valitsisi kovin eksoottista kohdetta. Intiassa voi olla todella vaikea löytää "varman pälle " ruokaa kun on kielimuurit ja kaikki. Mistä edes tietää mitä ylipäätään tilaa? Onhan Suomessakin kiellettyjä ruokia, millä niitä pystyy varmasti välttämään sielä? Länsimaiset paikat ovat luultavasti vähissä. Plus hygienia on huono. Mieheni on ollut pitemmän aikaa Intiassa eikä kuulemma enään ikinä tarvi syödä intialaista. Oli jatkuvasti rajuissa vatsataudeissa ja välilä 40 asteen kuumeissakin.

Vierailija
5/6 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on intialainen ja olen raskaana viikolla 16. Itse en lähtisi nyt matkaan hygieniariskin vuoksi, ja mieheni on samaa mieltä. Meille tulee kuitenkin Intian matka ajankohtaiseksi, kun vauva on alle puolivuotias. Siinä vaiheessa olemme tietenkin todella tarkkoja pöpöjen kanssa... ja käsidesiä kuluu varmaan pulloittain.

Vierailija
6/6 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä suosittele lähtemään tuossa vaiheessa raskautta Intiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi